РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Квітень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

АРХИВ
Квітень 2024 (106)
Березень 2024 (111)
Лютий 2024 (141)
Січень 2024 (87)
Грудень 2023 (150)
Листопад 2023 (140)

Фестиваль осінньої казки в ЗДО № 74

Щомісяця в закладі дошкільної освіти № 74 традиційно проводиться тематичний День казки. Адже для дошкільнят казкові персонажі і стосунки – мірило власної поведінки і поведінки однолітків, засіб пізнання  життя та соціальних взаємовідносин. Починаючи з ранку, в усіх вікових групах діти спілкуються з улюбленими  казковими героями, вирішують моральні і соціальні завдання пов’язані із сюжетом та змістом казки. На сцені дитячого театру, який обладнано в закладі, вихованці із задоволенням беруть участь в іграх – драматизація, інсценівках і з гордістю виступають перед маленькими глядачами. Особливої уваги заслуговує театральна діяльність гуртківців, а саме : гурток «В гостях у казки» під  керівництвом музичного керівника І.В.Янушкевич презентували прем’єру казки «як Шустрик до холодів готувався» та «Казкова мозаїка» під керівництвом  вихователя А.С.Анікієць та музичного керівника О.В.Скорубської з презентацією  казки «Ходить гарбуз по городу…».

Місяць цифрової грамотності в ЗДО № 74

Педагоги ЗДО № 74 «БУДИНКУ ДОБРА І РАДОСТІ» долучилися і підтримали ініціативу, яку реалізує Міністерство цифрової трансформації України в межах проекту «Дія. Цифрова освіта».

«Як козачата куліш варили»

Спортивно-музична квест-гра в закладі дошкільної освіти № 74 відбулася до Дня українського козацтва.

Мандруємо стежкою доброти.  Тематичний тиждень до дня народження В.Сухомлинського в ЗДО № 74

Щороку, вшановуючи пам'ять В. О. Сухомлинського, ми плануємо проведення тематичного тижня «Мандрівка стежиною доброти». В рамках його проведення – заходи, які духовно поєднують всіх учасників освітньо-виховного процесу: вихованців дитячого садка, їх батьків та педагогічний колектив однодумців: виставки фотогазет, фіто композицій «Осіння симфонія», виступи учасників дитячої театральної студії, уроки милування і мислення в природі, заняття по типу естетичних комплексів. Педагогічний колектив традиційно проводить педагогічні читання «В. О. Сухомлинський у вимірі сучасності», як своєрідний підсумок своєї діяльності та звірення її значущості й ефективності з науково–практичними ідеями видатного педагога.

День народження країни в дошкільному закладі № 74

Для сучасного закладу освіти найактуальнішою є проблема виховання майбутніх громадян, носіїв національної та людської гідності, патріотизму, порядності, творців матеріальних та духовних цінностей. Гасло цьогорічного відзначення 30-ї річниці незалежності України найбільш зворушливо звучить з вуст найменших її громадян. «Ти у мене єдина» - святопід такою назвою  завершило тематичний тиждень «Моя країна – Україна», в рамках проведення якого відбулися цікаві майстер – класи  по виготовленню оберегів з природного матеріалу, тематичні дні: «День української казки», «Народні ігри і забави», «Малюємо Україну».

День книги в ЗДО № 74

«Книжка вчить  як на світі жить» - під таким гаслом в дошкільному навчальному закладі пройшов  тематичний день . Сучасні діти все частіше проводять свій час за комп’ютерними іграми, переглядом телепередач і все рідше читають книжки. Нині актуальність розв’язання цієї проблеми очевидна, адже читання пов’язане не лише з грамотністю й освіченістю.Воно формує ідеали, розширює кругозір, збагачує внутрішній світ людини. В умовах, коли створюються електронні бібліотеки, складно змусити дитину взяти до рук книжку. Однак, якщо прилучати дітей до читання з дошкільного віку, захоплюючи їх цим процесом, то любов до книжки залишається на все життя.Потягом дня вихователі разом з дітьми мандрували «Сторінками книжки» за творами В. Сухомлинського та власноруч створеними бібліотечками. В «книжковій лікарні» діти самостійно ремонтували книги, за творами українських дитячих казок та створювали  в майстерні умільців власні книжечки. Читання книжок – ефективний засіб пізнавального та мовленнєвого розвитку малюка. Педагоги  нашого садочку впевнені, що саме книжка допоможе дитині швидко і зацікавлено пізнавати навколишній світ, вона залишається найбільш доступним засобом духовного й етичного розвитку особистості.

Музично- пізнавальна розвага в ЗДО №74 «Ой, на  Івана, ой, на  Купала»

Одним із найпоетичніших свят українського обрядового календаря є свято Івана Купала (Купайла), яке припадає на 7 липня. Історично цей день був днем літнього сонцестояння.

У розпал літньої оздоровчої кампанії 6 липня в нашому садочку відбулася музично-пізнавальна  розвага  «Ой, на Івана, ой, на Купала».

Вихователі ДНЗ ознайомили дітей з історією та народними традиціями святкування українцями  цього свята, закріпили знання купальських пісень, українських народних хороводів, уміння виразно читати вірші напам’ять; розвивали музично-хорові  навички та хороводні рухи, спритність, кмітливість. У віночках, з любов’ю, сплетених  вихователями, дівчата водили хороводи та шукали  цвіт папороті. А сильні і сміливі  діти азартно стрибали через імітоване вогнище. Основою дійства стало збагачення дітей позитивними емоціями, формування у дошкільників почуття національної свідомості, виховання любові до рідного краю. Колектив закладу ретельно підійшов до організації та святкування найпоетичнішого літнього свята українського народу.

Феєрверк літніх ідей «Такі різні  бізіборди»

«Дітей вчить те, що їх оточує» - це правило, виведене видатною італійською вченою, педагогом і психологом Марією Монтессорі майже сто років тому, актуальне й нині. Основний принцип її освітньої системи полягає в саморозвитку дитини шляхом освоєння навколишнього світу і маніпуляцій з предметами побуту та спеціальним дидактичним матеріалом.
Яскравий приклад такого матеріалу – бізіборд , або розвивальна дошка з надійно закріпленими на полотні різноманітними кнопками, вимикачами, клямками, гачками, карабінами, кранами та іншими маленькими «небезпеками», які дитині в повсякденні чіпати заборонено або не бажано. Тому вихователі   нашого садочка разом з батьками виготовили сюжетні бізіборди , а також  вихователі розробили систему роботу з ними.  До кожної розвивальної дошки, створено серію проблемних ситуацій . Розв’язуючи їх, дошкільники виконують математичні та логічні операції й доводять свою думку в процесі спілкування.

Про популярне  значення бізібордів говорить той факт. що захоплює увагу малюків не менше , ніж гаджети.

Завдяки розвивальній дошці збагачується сенсорний досвід малюка, розвивається дрібна моторика( формується здатність брати дрібні предмети, стискати їх пальцями). удосконалюється координація рухів, розвивається інтелект, пізнавальні процеси, виховується терпіння і самостійність. Дитина маніпулює з предметами з власної ініціативи та за бажанням. Розвивальну дошку можна використовувати у груповій кімнаті та на майданчику.

Реалізація дослідницького проекту"Метеостанція в дитсадку"в ЗДО№74

Від  народження  дитина прагне пізнати все. що її оточує. Ми хочемо бачити наших вихованців такими, що вміють і хочуть пізнавати  світ. А розуміючи те, що спостереження за погодою – доступна дошкільнятам пізнавально-дослідницька діяльність, що розвиває розумові здібності, спостережливість, допитливість, уміння порівнювати, аналізувати, робити припущення й висновки. крім того, викликає у дітей неабиякий інтерес, мотивує до пізнання та виховує ціннісне ставлення до природи.  педагоги –практики, облаштували  на території дитсадка метеомайданчик.

Відповідно до Базового компонента дошкільної освіти випускник дитсадка повинен мати елементарні уявлення про природні явища на планеті Земля та сезонні зміни в природі, розуміти їх взаємозв’язки та вплив на рослин , тварин, життєдіяльність людей, уміти фіксувати спостереження в календарях погоди і природи. Ці завдання серед інших визначені освітньою лінією «Дитина у природньому довкіллі». Для їх реалізації педагоги дошкільного закладу в рамках дослідницького проекту  залучають дітей до  пізнавально- дослідницької діяльності на створеному  метеомайданчику.

Літній  День художника в ЗДО № 74

     Розуміючи те, що інтегрований підхід до  освіти є на сьогоднішній день  ключовим у Концепції Нової  української школи та в роботі сучасних дитячих садків,   у практиці роботи  дошкільного  закладу  є систематичне проведення  тематичних днів, як  однієї з форм реалізації міжпредметної інтеграції.  Ідеєю  тематичного дня «Услід за веселкою» (День  художника) було максимальне занурення  дітей в тему, яка дозволяє об’єднати їх в спільній діяльності. Цікаві, пізнавальні  і змістовні види діяльності: спостереження, ігри, пізнавальні бесіди, експериментування, проектна і  безпосередньо образотворча діяльність дали дітям необмежений простір для  вільного вибору творчої діяльності, яка найбільше подобається, для формування  практичних дій та  основних навичок, для вираження своїх почуттів і думок.  Весь педагогічний колектив  забезпечив   дітям можливість  створити власні та колективні  шедеври, адже ми добре розуміємо, що саме в дошкільному віці розкриваються майбутні таланти.