Найменування та місцезнаходження Інклюзивно-ресурсного центру №1

 

14033, м. Чернігів, проспект Миру, 137

 

 

Найменування посади та умови праці

Практичний психолог –

посадовий оклад 4 000,00 грн.

Вчитель-логопед

посадовий оклад 3 735,00грн.

Вчитель-дефектолог

посадовий оклад 4 000,00 грн.

Вчитель лікувальної фізкультури

посадовий оклад 4 000,00 грн.

Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно контракту відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з опали праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 року №859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств»; наказу МОН від 26.09.2005 року №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».

 

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду

 

Вища освіта не нижче ступеня магістраабо освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія”, “Психологія”, “Фізичне виховання” (лікувальна фізкультура) за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога;

стаж роботи за фахом не менше двох років.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання

 

Особа, яка претендує на зайняття вакантної посади фахівця комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр №1» Чернігівської міської ради подає такі документи:

-копію паспорта громадянина України;

-письмову заяву про участь у конкурсі до якої додається резюме у довільній формі (Додаток 1);

-копію трудової книжки;

-копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня (за наявності);

-письмову згоду на збір та обробку персональних даних.

Кандидат також може подати іншу додаткову інформацію на власний розсуд.

Особа пред’являє оригінали документів на участь у конкурсі, копії яких ним подаються.

Документи подаються до 20.11.2017 року з пн.-пт. З 9.00 до 17.00 до Інклюзивно-ресурсного центру №1 Чернігівської міської ради, за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 137

 

 

 

 

Етапи проведення конкурсного відбору

 

Конкурсний відбір проводить поетапно:

-проведення іспиту та визначення його результатів;

-проведення співбесіди та визначення її результатів;

-визначення результатів конкурсного відбору;

-оприлюднення результатів конкурсу.

 

  • Опубліковано: 10-11-2017, 10:44 |
  • Автор: Administrator
  • Коментарів: 0
  • Переглядів: 328 |

  • Опубліковано: 24-10-2017, 22:47 |
  • Автор: Administrator
  • Коментарів: 0
  • Переглядів: 30 |

З 19 по 21 квітня на базі Чернігівського вищого професійного училища побутового обслуговування пройшов тренінг Благодійного фонду Порошенка "Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації Досвід. Перспективи. Результати" для фахівців психолого-методико-педагогічних консультацій Чернігівської області.

В роботі цього тренінгу взяли участь і працівники нашого навчального закладу: Шаш Анна Романівна – практичний психолог та Карась Юлія Сергіївна – соціальний педагог. Вони дали дуже високу оцінку цьому заходу, професіоналізму київських фахівців, які проводили тренінги.

21 квітня з робочим візитом в Чернігові перебувала дружина президента України, Голова соціальної програми Благодійного фонду Порошенко Марина Анатоліївна. 

Вона взяла участь у заключному етапі тренінгу, поспілкувалася з його учасниками, вручила їм сертифікати та підписала з головою Чернігівської обласної державної адміністрації Валерієм Кулічем Меморандум щодо розвитку інклюзивного освітнього середовища Чернігівщини. Учениця нашого навчального закладу Олександра Садова подарувала Марині Анатоліївні вишиванку та подякувала за її допомогу дітям з обмеженими можливостями.

Інклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації

  • Опубліковано: 24-04-2017, 12:54 |
  • Автор: Administrator
  • Коментарів: 0
  • Переглядів: 154 |