Навчаємо і навчаємося…

17 травня 2019 року на базі ЗДО №1 директором КУ «Інклюзивно-ресерсного центру №1» Підмогильною О.В.  було проведено семінар для вчителів-логопедів міста щодо впровадження   інформативно-комунікативних технологій в корекційно-педагогічній  роботі з дітьми  із особливими освітніми потребами.

Учителі-логопеди дошкільного закладу №1 Ющенко М.П. та Безкоровайна Л.Ю. поділились досвідом ефективного використання ІКТ  на групових та підгрупових заняттях з дітьми.

Педагогів було ознайомлено також з діагностичними методиками  в корекційній роботі з дітьми особливими освітніми потребами.

Значна увага була приділена результативності роботи методичних об’єднань вчителів-логопедів у 2018-2019 н. р.

Учасники Всеукраїнської наради освітян відвідали Чернігівський інклюзивно-ресурсний центрУчасники Всеукраїнської наради освітян відвідали Чернігівський інклюзивно-ресурсний центр

Сьогодні Чернігівський інклюзивно-ресурсний центр приймав гостей з усієї України. 
У рамках Всеукраїнської наради освітян, яка впродовж двох днів проходила на Чернігівщині, заклад відвідала делегація керівників Міністерства освіти і науки, профільних обласних департаментів та інститутів післядипломної педагогічної освіти на чолі із заступником міністра освіти і науки України Павлом Хобзеєм.
Гості уважно ознайомилися з діяльністю інклюзивно-ресурсний центру, його методичними можливостями та оснащенням, побували на дитячому майстер-класі, поспілкувалися з педагогами центру і батьками дітей, що його відвідують. 
- Центр розпочав свою роботу в листопаді минулого року, і нині щодня охоплює якісною корекційної допомогою понад 40 маленьких чернігівців. Ще до ста дітей на тиждень проходять комплексне психолого-педагогічне обстеження, - зазначила директор ІРЦ Олена Підмогильна. 
Впровадження інклюзивної освіти в Україні є справжнім кроком до рівних можливостей. 
- Те, що спочатку було експериментом, за останні три роки стало системою, і в цьому ми завдячуємо передусім Фонду Марини Порошенко, який допоміг просувати ідею інклюзії, - підкреслив заступник міністра освіти і науки України Павло Хобзей.
Він високо оцінив діяльність колективу інклюзивно-ресурсного центру в Чернігові, що свого часу став піонером цієї справи в Україні, запевнивши, що розвиток інклюзивної освіти набуде подальшої державної підтримки.

У Чернігівському ІРЦ відбувся семінар з проблем дитячого аутизму

У Чернігові завершився дводенний авторський семінар-тренінг знаного українського психолога, соціального педагога, гештальт-терапевта Юлії Куриліної-Мацюк.

Його темою став аутизм та особливості роботи з дітьми, що мають розлади аутистичного спектру.

Захід відбувся на базі інклюзивно-ресурсного центру №1. До програми навчання увійшли  лекційні години, практична робота в групах, аналіз клінічних випадків дитячого аутизму на реальних прикладах.

У чому особливості діагностики аутизму? Як ефективно вибудувати індивідуальну програму розвитку дитини в спектрі? На що слід звернути увагу в співпраці з батьками?

Чернігівські педагоги не лише отримали відповіді на хвилюючі питання, а й сучасні знання та цінний професійний досвід.

Найменування та місцезнаходження Інклюзивно-ресурсного центру №1

 

м. Чернігів, проспект Пятницька, 69А

 

 

Найменування посади та умови праці

Практичний психолог – 1 ставка.

Вчитель-реабілітолог або вчитель лікувальної фізкультури – 0,5 ставки.

Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно контракту відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з опали праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 року №859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств»; наказу МОН від 26.09.2005 року №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».

 

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду

 

Вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія”, “Психологія” за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога;

стаж роботи за фахом не менше двох років.

 

 

 

 

 

 

 

 

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання

 

Особа, яка претендує на зайняття вакантної посади фахівця комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр №1» Чернігівської міської ради подає такі документи:

-копію паспорта громадянина України;

-письмову заяву про участь у конкурсі до якої додається резюме у довільній формі;

-копію трудової книжки;

-копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня (за наявності);

-письмову згоду на збір та обробку персональних даних.

Кандидат також може подати іншу додаткову інформацію на власний розсуд.

Особа пред’являє оригінали документів на участь у конкурсі, копії яких ним подаються.

Документи подаються до 26.01.2019 року з пн.-пт. З 9.00 до 17.00 до Інклюзивно-ресурсного центру №1 Чернігівської міської ради, за адресою: м. Чернігів, Пятницька, 69А 

 

 

 

Етапи проведення конкурсного відбору

 

Конкурсний відбір проводить поетапно:

-проведення іспиту та визначення його результатів;

-проведення співбесіди та визначення її результатів;

-визначення результатів конкурсного відбору;

-оприлюднення результатів конкурсу.

Презентація інклюзивно-ресурсного центруПрезентація інклюзивно-ресурсного центруПрезентація інклюзивно-ресурсного центру

Сьогодні в Чернігові презентовано перший в області інклюзивно-ресурсний центр. Це сучасний заклад, що надає послуги комплексної діагностики і реабілітації дітям з особливим освітніми потребами.

«За сприяння Чернігівської міської ради інклюзивно-ресурсний центр запрацював у новому приміщенні і оснащений так, що викликає справжнє захоплення, - зазначила керівник центру Олена Підмогильна. - Для маленьких відвідувачів облаштовані сучасні логопедичні кабінети та кабінети дефектолога, практичного психолога, зал ЛФК, ресурсна кімната та сенсорна кімната для дітей з порушеннями зору».

На ремонт приміщення інклюзивно-ресурсного центру з місцевого бюджету виділено 1,5 млн. грн. Ще майже 100 тис. грн міська рада надала для придбання сучасного комп’ютерного обладнання.

З державного бюджету для облаштування центру спрямовано субвенцію в сумі понад 700 тисяч грн. Це дало змогу встановити мультимедійну техніку, сенсорні та інтерактивні тренажери, нові зручні меблі, комп’ютерний комплекс з корекційно-розвитковим програмним забезпеченням «Живий звук», різноманітні дидактичні та корекційні засоби для дітей с особливими освітніми потребами. Також центр облаштований системою відеоспостереження.

Привітати колектив інклюзивно-ресурсного центру, маленьких відвідувачів закладу та їхніх батьків прийшли заступник Чернігівського міського голови Олександр Ломако та начальник управління освіти міської ради Василь Білогура. А св. Миколай вручив дітям солодкі подарунки.

Найменування та місцезнаходження Інклюзивно-ресурсного центру №1

 

м. Чернігів, проспект Пятницька, 69А

 

 

Найменування посади та умови праці

Вчитель-дефектолог –

посадовий оклад 4 000,00 грн.

Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно контракту відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з опали праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 року №859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств»; наказу МОН від 26.09.2005 року №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».

 

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду

 

Вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія”, “Психологія” за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога;

стаж роботи за фахом не менше двох років.

 

 

 

 

 

 

 

 

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання

 

Особа, яка претендує на зайняття вакантної посади фахівця комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр №1» Чернігівської міської ради подає такі документи:

-копію паспорта громадянина України;

-письмову заяву про участь у конкурсі до якої додається резюме у довільній формі;

-копію трудової книжки;

-копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня (за наявності);

-письмову згоду на збір та обробку персональних даних.

Кандидат також може подати іншу додаткову інформацію на власний розсуд.

Особа пред’являє оригінали документів на участь у конкурсі, копії яких ним подаються.

Документи подаються до 28.12.2018 року з пн.-пт. З 9.00 до 17.00 до Інклюзивно-ресурсного центру №1 Чернігівської міської ради, за адресою: м. Чернігів, Пятницька, 69А 

 

 

 

Етапи проведення конкурсного відбору

 

Конкурсний відбір проводить поетапно:

-проведення іспиту та визначення його результатів;

-проведення співбесіди та визначення її результатів;

-визначення результатів конкурсного відбору;

-оприлюднення результатів конкурсу.

 

За секретами успішної інклюзії - до білоруського Гомеля

   Як налагоджена система інклюзивної освіти в дошкільних закладах Білорусі? Який корисний досвід сусідів можна запровадити у вітчизняній освітній галузі?

   Про це чернігівські педагоги дізнавалися в Гомелі: делегація освітян на чолі з начальником управління освіти Чернігівської міської ради Василем Білогурою взяла участь в республіканському науково-практичному семінарі "Корекційна робота з дітьми дошкільного віку з особливостями психофізичного розвитку".

   Приймав педагогічний форум Гомельський обласний інститут розвитку освіти. А сам захід зібрав понад 150 фахівців – представників Міністерства освіти Республіки Білорусь, провідних викладачів профільних вишів, педагогів, спеціалістів центрів корекційно-розвивального навчання і реабілітації.

  Упродовж двох днів учасники заходу ділилися передовим педагогічним досвідом на тренінгах, практикумах, майстер-класах, обмінювалися професійними напрацюваннями  на базі закладів спеціальної освіти м.Гомель.

   Одночасно працювали виставкові майданчики, були презентовані авторські дидактичні посібники, електронні освітні ресурси. 

   Як зазначив Василь Білогура, спілкування з білоруськими колегами відкрило цікаві практичні можливості застосування ефективної інклюзії в дитсадках Чернігова, адже недостатньо мати сучасне корекційне обладнання, важливо володіти апробованими на практиці методиками роботи з дітьми з особливостями розвитку. 

  • Опубліковано: 15-06-2018, 16:15 |
  • Автор: admin
  • Коментарів: 0
  • Переглядів: 266 |

«Інклюзивна освіта в Чернігові: рівні можливості для кожного» - прес-тур для журналістів на таку тему організувало міське управління освіти

Представники телерадіокомпаній, друкованих та інтернет-видань відвідали Чернігівські школи №33, 24 та 30, де успішно застосовується інклюзивна форма навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Журналісти поспілкувалися з учнями та їхніми педагогами, директорами навчальних закладів, керівником Інклюзивно-ресурсного центру №1 Оленою Підмогильною та начальником управління освіти Чернігівської міської ради Василем Білогурою.

Учасники прес-туру оглянули, як облаштовані в школах інклюзивні та спеціальні класи, спортивні й сенсорні зали, ресурсні кімнати, медіатеки, сучасне корекційне обладнання. Гості мали змогу також побачити, як проходять уроки та заняття дітей, що навчаються за системою інклюзії.

«Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства. Навчання в інклюзивних навчальних закладах є корисним як для дітей з особливими освітніми потребами, так і для дітей з типовим рівнем розвитку, членів родин та суспільства в цілому», - зазначив, спілкуючись з журналістами, керівник міського управління освіти Василь Білогура.


Найменування та місцезнаходження Інклюзивно-ресурсного центру №1

 

14033, м. Чернігів, проспект Миру, 137

 

 

Найменування посади та умови праці

Практичний психолог –

посадовий оклад 4 000,00 грн.

Вчитель-логопед

посадовий оклад 3 735,00грн.

Вчитель-дефектолог

посадовий оклад 4 000,00 грн.

Вчитель лікувальної фізкультури

посадовий оклад 4 000,00 грн.

Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно контракту відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з опали праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 року №859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств»; наказу МОН від 26.09.2005 року №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».

 

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду

 

Вища освіта не нижче ступеня магістраабо освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія”, “Психологія”, “Фізичне виховання” (лікувальна фізкультура) за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога;

стаж роботи за фахом не менше двох років.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання

 

Особа, яка претендує на зайняття вакантної посади фахівця комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр №1» Чернігівської міської ради подає такі документи:

-копію паспорта громадянина України;

-письмову заяву про участь у конкурсі до якої додається резюме у довільній формі (Додаток 1);

-копію трудової книжки;

-копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня (за наявності);

-письмову згоду на збір та обробку персональних даних.

Кандидат також може подати іншу додаткову інформацію на власний розсуд.

Особа пред’являє оригінали документів на участь у конкурсі, копії яких ним подаються.

Документи подаються до 20.11.2017 року з пн.-пт. З 9.00 до 17.00 до Інклюзивно-ресурсного центру №1 Чернігівської міської ради, за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 137

 

 

 

 

Етапи проведення конкурсного відбору

 

Конкурсний відбір проводить поетапно:

-проведення іспиту та визначення його результатів;

-проведення співбесіди та визначення її результатів;

-визначення результатів конкурсного відбору;

-оприлюднення результатів конкурсу.