РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Розуміючи те, що інтегрований підхід до освіти є на сьогоднішній день ключовим у Концепції Нової української школи та в роботі сучасних дитячих садків, у практиці роботи дошкільного закладу є систематичне проведення тематичних днів, як однієї з форм реалізації міжпредметної інтеграції. Ідеєю тематичного дня «Сьогодні – мрійники, а завтра - винахідники» (День дослідників та винахідників) було максимальне занурення дітей в тему, яка дозволяє об’єднати їх в спільний проект. Цікаві, пізнавальні і змістовні види діяльності: робота в лабораторіях, пізнавальні бесіди, експериментування, проектна і конструктивна діяльність дали дітям необмежений простір для вільного вибору дослідницько - продуктивної роботи, яка найбільше подобається їм, для формування практичних дій та основних навичок, для відтворення своїх фантазій. Весь педагогічний колектив забезпечив дітям можливість спробувати себе дослідниками , адже ми добре розуміємо, що саме в дошкільному віці розкривається природний потенціал дітей і народжуються майбутні винахідники.
- Опубліковано: 18-01-2022, 08:18
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 377
|