РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Діти – наше майбутнє.
Діти – щастя.
Щороку в перший день літа відзначається Міжнародний день захисту дітей – прекрасне свято радості.
В ДНЗ № 56 проведено серію цікавих заходів щодо «Дня захисту дітей»: конкурс малюнку на асфальті «Радість дитинства», спортивні змагання на спритність та витривалість, розвага «Кулька-шоу».
Приємно було бачити всіх дітей веселими, щасливими, радісними.
- Опубліковано: 2-06-2018, 08:23
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 930
|
- Опубліковано: 9-04-2018, 03:03
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 1864
|
Активне спілкування з природою народжує і зміцнює у дитини безцінну якість, властиву людській особистості - доброту. Як дати дитині відчути радість перших відкриттів дивного світу що навколо нього, змогли побачити педагоги ЗДО №56, відвідавши відкритий захід вихователя вищої категорії Кукушкіної С.О. в групі раннього віку. А найпростіший шлях до пізнання таємниць природи через спостереження. В. О. Сухомлинський зазначав: «Треба розвивати в дитини дбайливе й турботливе ставлення до безпомічних істот, яких так легко образити, але, захистивши яких, відчуєш себе добрим і сильним». Цікавим та веселим було знайомство малят з черепашками Машею та Максиком.
- Опубліковано: 30-03-2018, 21:23
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 994
|
«Сила педагогічного колективу – в колективній думці,
в обговоренні, у народженні та втіленні задумів»
В.О.Сухомлинський
Як підсумок роботи педагогічного колективу ДНЗ над проблемою формування економічного світогляду дітей, в дошкільному закладі пройшло засідання педагогічної ради «Формуємо економічну свідомість дошкільників». Уникаючи стереотипів і формалізму під час засідання педагогічної ради, ми спланували роботу як випуск тематичного журналу.
Основні рубрики сторінок журналу:
1.Актуальність проблеми економічної освіти дітей дошкільного віку у сучасному світі (головний редактор журналу-завідувач).
2. Первинний економічний досвід — необхідна умова економічної соціалізації та виховання дітей дошкільного віку (ведучий кореспондент-практичний психолог).
3. Пізнаємо «маленькі» секрети «великої» економіки. З досвіду роботи (педагоги- члени редакційної колегії).
Я.О.Скоромець
Відкриваємо світ економіки разом з казкою.
О.В.Турчак
Коректурні таблиці як один із засобів економічного виховання дітей середньої групи.
Т.П.Ухабова
Формування економічних знань у старших дошкільників.
4. Результати роботи з формування первинного економічного досвіду у дошкільників (відповідальний редактор-вихователь-методист).
5. Фестиваль економічної ігротеки. Виставка (педагоги).
- Опубліковано: 1-03-2018, 15:02
| - Автор: admin
- Коментарів: 0
- Переглядів: 1273
|
«На ярмарку славнім ми побували,
Одні - продавали, другі - купували.
Грались, співали, всі танцювали,
Завзято змагались та ще й жартували.
І з покупками потому,
повернулись ми додому».
Ось так змістовно та весело пройшов «Економічний ярмарок», на який запросила своїх колег вихователь Ухабова Тетяна Петрівна. Виховати соціально-адаптованих до сучасних економічних умов дітей - завдання, яке ставила перед собою Тетяна Петрівна. Діти мали змогу збагатити свої знання з економічної освіти та відчути атмосферу справжнього ярмарку. Педагоги ЗДО високо оцінили роботу своєї колеги.
- Опубліковано: 14-02-2018, 16:39
| - Автор: admin
- Коментарів: 0
- Переглядів: 1007
|
Один з найвідоміших висловів звучить приблизно так: «Це все одно, що відібрати у дитини цукерку». Чому ж діти так люблять солодке? З чого і коли це починається? А все, як і завжди, родом з дитинства. Як люблять солодощі діти закладу дошкільної освіти №56, змогли побачити педагоги та діти старших груп, відвідавши відкритий захід молодого вихователя Скоромець Я.О. – розвагу «Подорож у країну солодощів». Принцеса Карамелька та герої мультфільмів запросили дітей у захоплюючу, «солодку» подорож. У вирі пошуків, змагань та ігор діти змогли зрозуміти як з'являються цукерки, їх користь та шкоду для організму, змогли поласувати смаколиками, які виготовила власноруч вихователь Ярослава Олегівна. Результат розваги - емоційне задоволення дітей та педагогів. Не менш важливе виховне значення: економічне виховання дітей дошкільного віку, над яким працює заклад. Творчі роботи батьків «Фантазії з цукеркових фантиків» показали практичне застосування покидькового матеріалу.
- Опубліковано: 2-02-2018, 16:59
| - Автор: admin
- Коментарів: 0
- Переглядів: 1075
|
На виконання розпорядження Управління освіти Чернігівської міської ради № 01-11/1910 від 12.10.2017р. та відповідно наказу №103 по ДНЗ від 13.10.2017 «Про проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності» з 17.10 по 24.10. 2017р. у закладі проведено «Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності».
Метою проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності було поліпшення якості освітнього процесу з питань особистої безпеки та захисту життя дітей; пропаганда здорового та безпечного способу життя серед дітей та батьків; вироблення у дітей дошкільного віку умінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров'я під час НС.
До участі в Тижні знань з основ безпеки життєдіяльності було залучено: педагогічний колектив, обслуговуючий персонал, дітей всіх вікових груп та їх батьків.
При підготовці до «Тижня безпеки дитини» проведено ряд заходів:
-перевірено наявність журналів проведення інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності;
-перевірено наявність інструкцій, пам’яток з питань безпеки життєдіяльності і правил надання першої допомоги постраждалим від нещасних випадків;
-перевірено стан електричного обладнання, приміщень та території, стан пожежних щитів та пожежного обладнання, спортивного та медичного обладнання;
-перевірено стан та забезпеченість медичного обладнання, поповнено аптечку швидкої допомоги в медичному кабінеті та в усіх вікових групах;
-підготовлено матеріали та оформлено стенди для батьків за розділами: «Дитина серед людей», «Дитина і вулиця», «Пожежна безпека», «Здоров’я дитини», «Дитина і природа»;
-оформлено та поповнено куточки «Безпека дитини» в кожній віковій групі;
-надано консультативну допомогу молодим спеціалістам вихователем – методистом, практичним психологом, старшою медсестрою;
-складено план проведення Тижня безпеки та ознайомлено з ним педагогів ДНЗ;
-в методичному кабінеті було організовано тематичну виставку на допомогу вихователям: виставка методичної літератури, розробки планування щоденної роботи з дітьми, конспекти занять та різних заходів, демонстраційний матеріал, художньо-літературний матеріал, наочні посібники;
-розроблено щоденне планування освітньо - виховної роботи з дітьми, яке передбачало проведення тематичних днів: «Дитина і побут», «Пожежна безпека», «День здоров’я», «Дитина і природа», «Дитина і вулиця», «Дитина серед людей», «Цивільна оборона та надзвичайні ситуації».
Під час «Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності» в усіх вікових групах проведені різні форми роботи з дітьми:
тематичні заняття:
«Грибна абетка», «Лікарські рослини на варті здоров'я», «Ми – дружні малюки», «Свої та чужі», «Обережно! Отруйні гриби, ягоди, рослини», «Якщо ти загубився в лісі», «Увага всім!», «Тренінг «SOS» - у старших групах; «У гостях у світлофора», «Обережно – незнайомець», «Вогонь злий і добрий», «Звідки беруться бруднулі?», «Небезпечні предмети», «Небезпечні домашні тварини», «У світі дорожнього руху», «Їстівні та отруйні гриби» - у середніх групах; «Хто такий незнайомець», «Веселий друг Світлофор», «Пригоди Колобка в лісі», «Небезпечні предмети побуту», «Будь обачним малюк, гостре не бери до рук», «У гості до бабусі», «Тварини наші друзі, але й у них буває поганий настрій» - у молодших групах;
тематичні розваги:
«Подорож до осіннього лісу» (фізк.), «Усмішка дарує радість», «Пожежники на навчанні», «Продовж та покажи» (обігрування ситуацій);
цільовіпрогулянки:
до світлофора, до проїжджої частини;
екскурсії:
на кухню, на пральню, до стенду первинних засобів пожежегасіння ДНЗ, до пожежно-рятувальної частини;
лялькові вистави:
«Солодка казка», «Домовичок і Коза Добродійка»;
моделювання ситуацій:
«Загасимо вогонь піском», «З ким можна спілкуватися, а з ким - ні», «Безпека в природі», «Обережно, невідомий предмет», «Дитина загубилася»;
читання тематичних творів дитячої художньої літератури та їх обговорення:
О.Берман «Пожежна машина», Л.Яковенко «Не грай сірниками»,
«І чому нічого не можна», В.Паронова «Підземний перехід», «Летять машини», Л.О.Шуваєва «Не жартуй з вогнем», Т.Пакалюк «Навіщо нам оті батьки», О.Кононенко «Весела подорож з братом до дідуся, або знайомство з дорожніми знаками», Г.Бойко «Сірничок», казка «Вовк і семеро козенят», казка «Котик і півник»;
перегляд мультфільмів:
«Уроки безпеки», «Уроки тітоньки Сови», «Кицькин дім»;
сюжетно - рольові ігри:
«Водії», «Поліція», «Пожежники», «Лікарня», «Сім'я»;
дидактичні ігри з безпеки життя:
«Безпечне – небезпечне», «Урятуй себе сам», «Що зайве?», «На що схоже?», «Добре - погано», «Знайди місце, де чатує небезпека», Допоможемо Незнайкові», «Що може трапитись, якщо…», «Будь уважним», «Червоний, жовтий, зелений», «Телефонна розмова», «Знайди правильний знак», «Оціни вчинок», «Вогонь – друг, вогонь – ворог», «Дорожні знаки», «Розкажи про своїх рідних», «Дарунки лісу»;
бесіди (індивідуальні, групові та колективні):
«Про професію пожежника», «В здоровому тілі – здоровий дух», «Якщо ти загубився в лісі», «Які у калинки здорові намистинки», «Бездомні тварини», «Незнайомець на авто», «Які правила допоможуть запобігти пожежі», «Хто з чистотою дружить, той ніколи не тужить», «Небезпечні речі в руках дітей», «Свої - чужі», «Електроприлади, розетки, вимикачі», «Природа друг, коли ти її добре знаєш»;
художньо- продуктивна діяльність:
аплікація «Пожежа в лісі», «Сімейка грибів у траві», малювання «Зустріч Зайчика із Колобком », «Сірничок-язичок», «Фотографія групи», «Телевізор», «Дощ іде – ростуть гриби», «Пожежна машина», «Транспорт мого міста», «Пожежа в лісі», «Світлофор», ліплення «Світлофор», «Грибочки», розфарбовування небезпечних ситуацій «Обережно – незнайомець», складання цілого з частин «Автобус», «Пожежна машина», «Гриби»;
конструктивно-будівельні ігри:
«Безпечні іграшки», «На вулицях міста», «Дорога для машин», «Наші менші друзі», «Гриб – грибок», «Пожежна частина» (ЛЕГО).
Формування в дитини дошкільного віку свідомої безпечної поведінки в довкіллі базується на позитивних прикладах у поведінці дорослих. Вихователями всіх вікових груп була проведена така робота з батьками:
підготовлені та поповнені папки-пересувки : «Азбука безпеки», «Малятко – здоров’ятко», «Правила для населення при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій», «Природа – друг, природа – ворог»;
підготовлені пам’ятки:«Звернення до батьків», «Попередження травматизму серед дітей», «Правила для населення під час виникнення та попередження надзвичайних ситуацій», «Гриби – не для дітей»;
ширмочки: «Забезпечення особистої безпеки дітей дошкільного віку»,
«Безпека дорожнього руху», «Безпека в побуті», «Особиста безпека»;
випущено санбюлетень «Як вберегтися від сказу»;
проведено з батьками консультації та бесіди на теми: «Дитина та дорога», «Сам удома», «Зробимо свою квартиру безпечною», «Загальні дії при виникненні пожежі», «Діти і телевізор», «Попередження пожежі», «Отруйні гриби та ягоди», «Навчіть дитину бути обережною з незнайомцями», «Поведінка батьків – приклад для наслідування», «Спілкування дітей з тваринами», «Дошкільникам про транспорт»
План основних заходів до Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності виконаний у повному обсязі та результативно. Діти усіх вікових груп отримали та закріпили достатньо знань, умінь і практичних навичок з безпеки життєдіяльності та на випадок екстремальної ситуації.
На нараді при завідувачу ДНЗ були підведені підсумки проведення Тижня безпеки життєдіяльності та намічено подальшу роботу за його результатами.
- Опубліковано: 1-11-2017, 11:32
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 24492
|