РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Листопад 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

АРХИВ
Листопад 2024 (70)
Жовтень 2024 (159)
Вересень 2024 (75)
Серпень 2024 (36)
Липень 2024 (24)
Червень 2024 (108)

Наказ управління освіти "Про протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти міста"Наказ управління освіти "Про протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти міста"

План: Nakaz_243.pdf [4.98 Mb] (cкачувань: 13) 

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 28 грудня 2019 року № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03 лютого 2020 року за № 111/34394, № 112/34395: reaguvannya-na-vipadki-bulngu-NAKAZ-MON.pdf [654.07 Kb] (cкачувань: 107)

 

Куди звернутися у разі булінгу або насильства?

 

  • Дитяча лінія ☎ 116 111 або ☎ 0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00) Національна дитяча "гаряча лінія";
  • Гаряча телефонна лінія щодо булінгу ☎ 116 000;
  • Гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123 або ☎ 0 800 500 335;
  • Урядова гаряча лінія з попередження домашнього насильства ☎ 1547;
  • Уповноважений  Верховної Ради  з прав людини ☎ 0 800 50 17 20;
  • Уповноважений Президента України з прав дитини ☎ 044 255 76 75;
  • Центр надання безоплатної правової допомоги ☎ 0800 213 103;
  • Національна поліція України ☎ 102.

 

Пропонуємо посібники та корисні посилання для педагогів, батьків та дітей щодо попередження та протидії булінгу:

Протидія булінгу в закладі освіти: системний підхід 

Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби 

Створення системи служб порозуміння для впровадження медіації за принципом «рівний-рівному/рівна-рівній» та вирішення конфліктів мирним шляхом у закладах освіти 

Кодекс безпечного освітнього середовища 

Комплект освітніх програм «Вирішення конфліктів мирним шляхом.Базові навички медіації»
Освітня програма гуртка «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації»
Освітня програма факультативу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» 

https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/protidiya-bulingu/korisni-posilannya-shodo-temi-antibulingu

http://www.edu.gov.on.ca/eng/multi/ukrainian/BullyingUK.pdf

http://www.boyarka.cspr.info/wp-content/uploads/2017/11/ne_smjsya_z_mene.pdf

https://www.stopbullying.com.ua/ 

ЧЕРНІГІВСЬКА ГІМНАЗІЯ № 13: Протидія булінгу в дитячому середовищі

До учнів 4-Б класу завітала інспектор служби освітньої безпеки Самусь Дар'я Іванівна. Вона провела цікаву й важливу бесіду на тему "Протидія булінгу у дитячому середовищі". Під час зустрічі діти дізналися, що таке булінг, які форми він може мати, як його розпізнати та як правильно діяти у ситуаціях, пов’язаних із проявами агресії чи насильства.
Дар'я Іванівна акцентувала увагу на важливості взаємоповаги, підтримки та доброзичливого ставлення один до одного. В інтерактивній формі школярі обговорили, до кого можна звертатися за допомогою, якщо вони стали свідками чи жертвами булінгу. Захід завершився дружньою бесідою, де діти мали змогу поставити свої запитання й отримати корисні поради.
Такі зустрічі допомагають формувати у школярів розуміння важливості створення безпечного й комфортного середовища для всіх учасників шкільного життя.

СПІВПРАЦЯ З ЮВЕНАЛЬНОЮ ПРЕВЕНЦІЄЮ

Інспектором СЮП ВП ЧРУП ГУНП в Чернігівській області старшим лейтенантом поліції було проведено профілактичну бесіду зі здобувачами освіти 7-Б класу на тему: "Адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх. Булінг та як його розпізнати". Діти активно приймали участь у обговоренні та ставили питання інспектору.

Профілактика булінгу в ЗЗСО №7Профілактика булінгу в ЗЗСО №7

Запобігання випадків булінгу є головним завданням всього суспільства, саме  тому  07 листопада  у Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 7  для учнів початкової школи практичним психологом Семеновою Оксаною Василівною та соціальним педагогом Дорош Іриною Володимирівною були проведені бесіди з елементами тренінгу: «Мій клас - моя шкільна сім’я», «Рука допомоги», «STOP булінг».

Антибулінгові тренінги для здобувачів освіти в СЗОШ № 2

Булінг — неприпустиме явище, незалежно від того, у якій формі він виявляється не лише в шкільному середовищі, а й у суспільстві.
Саме тому психологічна служба СЗОШ № 2 безперервно проводить антибулінгові тренінги для здобувачів освіти.
Під час заходу учні мають змогу поглибити свої знання в різновидах й формах булінгу, дослідити наслідки для його жертв, свідків та кривдників, рішуче сказати: «СТОП БУЛІНГ»!

«Скажемо булінгу: Ні!»

Булінг – слово, яке стало актуальним у 21 столітті, та все частіше лунає з вуст як молоді, так і дорослого покоління. Але, як виявилося на практиці, мало хто знає про його істинне значення. Зараз булінгом називають будь-які дії по відношенню до іншої людини, часто використовують це поняття жартома. Якщо спитати прямо, мало хто може дати визначення, БУЛІНГУ  як агресивної та вкрай неприємної поведінки однієї дитини або групи дітей  (дорослих) по відношенню до іншої дитини (дорослого), що супроводжується постійним фізичним і психологічним тиском. Булінг не має вікових обмежень і нашим головним завданням було чітко донести учням колегіуму, що ж насправді означає це слово, які наслідки за ним ховаються та що робити, якщо став жертвою або свідком булінгу чи будь-якої форми насильства.

Тиждень протидії булінгу в Чернігівському колегіумі №11 пройшов під девізом «Скажемо булінгу: Ні!» Розпочався тиждень нарадою при директорові з питань протидії булінгу та порядку реагування на випадки булінгу в закладі освіти. Для працівників колегіуму був проведений психолого-педагогічний семінар. У класах пройшли години спілкування та тренінги, присвячені питанням протидії булінгу та толерантної поведінки під час конфліктних ситуацій. Соціальний педагог разом з учнями 9-х класів, Атаманенко Олександрою, Радченко Кариною та Радченко Поліною розробили сценарії «Stop bullying»  для 4-6 класів та «Скажемо булінгу: Ні!» для 7-9 класів, відповідно до вікових категорій. Загалом заходом було охоплено 520 учнів

Команда з протидії булінгу розповідала різницю між булінгом та конфліктом, проводила інтерактивні вправи, розбирала різні ситуації, в яких учням дали змогу вжитися в роль жертви, спостерігача та агресора. Визначали причини, чому учні  вчиняли так в тій чи іншій ситуації.

На кінець тижня було проведено опитування серед учнів молодшої та старшої школи, яке показало чітке вміння розрізняти поняття конфліктів та образ від булінгу, а головне усвідомили, як боротися з булінгом та захистити себе в конфліктній ситуації й ніколи не бути байдужим спостерігачем.

«Скажемо булінгу: Ні!»«Скажемо булінгу: Ні!»«Скажемо булінгу: Ні!»«Скажемо булінгу: Ні!»«Скажемо булінгу: Ні!»

НВК №16: Захід з правової грамотності, профілактики булінгу та безпеки в Інтернеті

8 вересня до Навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-інформаційно-технологічний ліцей № 16" із профілактичною бесідою завітали Москат Євгенія Ігорівна - інспектор сектору ювенальної превенції відділу превенції Чернігівського районного управління поліції ГУНП в Чернігівській області капітан поліції та Півень Андрій Вікторович – молодший лейтенант поліції.

Було проведено профілактичний захід з правової грамотності, шахрайства, профілактики булінгу та безпеки в Інтернеті. Діти із задоволенням поспілкувалися із представниками ювенальної поліції, йшли на контакт, задавали питання. Адміністрація, педагогічний та учнівський колективи висловили щиру вдячність за співпрацю та активну участь у житті їхнього закладу.

ЗЗСО №6: Заходи до Дня протидії булінгу

До Дня протидії булінгу психологом Карпекою І.В. та соціальним педагогом Примак Ю.О. проведено ряд заходів: акція "Долоньки дружби" та бесіда "Як подолати булінг" в 1-х класах, заняття з елементами тренінгу "Школа - територія добра" в 2-х класах, "Зупинимо булінг разом" в 3-х, "Стоп булінг" в 4-х класах. На заняттях згадали поняття булінгу, як захищатися від булінгу, куди звертатися за допомогою. З допомогою казки про Скріпку, діти наочно переконалися в непоправних наслідках насильства, про важливість простих понять, таких як доброта, чуйність, співчуття, дружба та повага.