РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Квітень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

АРХИВ
Квітень 2024 (204)
Березень 2024 (111)
Лютий 2024 (141)
Січень 2024 (87)
Грудень 2023 (150)
Листопад 2023 (140)
«Скажемо булінгу: Ні!»

«Скажемо булінгу: Ні!»

Булінг – слово, яке стало актуальним у 21 столітті, та все частіше лунає з вуст як молоді, так і дорослого покоління. Але, як виявилося на практиці, мало хто знає про його істинне значення. Зараз булінгом називають будь-які дії по відношенню до іншої людини, часто використовують це поняття жартома. Якщо спитати прямо, мало хто може дати визначення, БУЛІНГУ  як агресивної та вкрай неприємної поведінки однієї дитини або групи дітей  (дорослих) по відношенню до іншої дитини (дорослого), що супроводжується постійним фізичним і психологічним тиском. Булінг не має вікових обмежень і нашим головним завданням було чітко донести учням колегіуму, що ж насправді означає це слово, які наслідки за ним ховаються та що робити, якщо став жертвою або свідком булінгу чи будь-якої форми насильства.

Тиждень протидії булінгу в Чернігівському колегіумі №11 пройшов під девізом «Скажемо булінгу: Ні!» Розпочався тиждень нарадою при директорові з питань протидії булінгу та порядку реагування на випадки булінгу в закладі освіти. Для працівників колегіуму був проведений психолого-педагогічний семінар. У класах пройшли години спілкування та тренінги, присвячені питанням протидії булінгу та толерантної поведінки під час конфліктних ситуацій. Соціальний педагог разом з учнями 9-х класів, Атаманенко Олександрою, Радченко Кариною та Радченко Поліною розробили сценарії «Stop bullying»  для 4-6 класів та «Скажемо булінгу: Ні!» для 7-9 класів, відповідно до вікових категорій. Загалом заходом було охоплено 520 учнів

Команда з протидії булінгу розповідала різницю між булінгом та конфліктом, проводила інтерактивні вправи, розбирала різні ситуації, в яких учням дали змогу вжитися в роль жертви, спостерігача та агресора. Визначали причини, чому учні  вчиняли так в тій чи іншій ситуації.

На кінець тижня було проведено опитування серед учнів молодшої та старшої школи, яке показало чітке вміння розрізняти поняття конфліктів та образ від булінгу, а головне усвідомили, як боротися з булінгом та захистити себе в конфліктній ситуації й ніколи не бути байдужим спостерігачем.

«Скажемо булінгу: Ні!»«Скажемо булінгу: Ні!»«Скажемо булінгу: Ні!»«Скажемо булінгу: Ні!»«Скажемо булінгу: Ні!»