РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
- Опубліковано: 28-04-2021, 15:20
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 673
|
- Опубліковано: 27-04-2021, 10:52
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 575
|
Учениця 11 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Анастасія Попело перемогла у національному проєкті «Молодь дебатує». Це вже третя участь школярки у проєкті та перша перемога у фіналі.
Фінал відбувся 25 квітня за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини. Реалізує проєкт в Україні громадська організація «Internationales Haus Sonnenberg». Фінальні дебати, у яких перемогла старшокласниця проходили на тему: «Чи повинна держава забезпечити дітям доступ до онлайн-навчання?».
Щороку у проєкті «Молодь дебатує» беруть участь 70 шкіл в 20 регіонах України. До суперфіналу потрапило чотири учня – Анастасія Попело з Чернігова, Євгенія Подурець з Херсону, Дарина Лапчевська з Вінниці та Богдан Цюпка з Конотопу. Члени журі високо оцінили рівень підготовки суперфіналістів, та відзначили участь Анастасії Попело як переможниці.
«Дебати мені цікаві тим, що вони вчать висловлювати свою думку і дуже вдало формувати публічний виступ, але в той же час формулювати його таким чином, щоб нікого не образити і бути максимально толерантним», – розповідає Анастасія. За її словами, підготовка до участі в проєкті відбувається з допомогою вивчення джерел у ЗМІ, живого спілкування з експертами. Допомагала у підготовці школярці її викладач Ірина Корх, яка характеризує переможницю як досвідчену дебатантку: «Вона гарна, розумна, наполеглива і креативна. Вміє влучно підібрати аргументи».
На фінальних іграх до фіналістів звернувся заступник генерального консула Німеччини в Донецьку, в місті Дніпро Петер Герр: «Демократія означає мати голос та запитувати – лише тих, хто говорить, можуть почути – лише ті, хто відповідають, допомагають змінити. Я дуже радий, що ви, шановні учні, як зростаючі майбутні особистості, які будуть приймають рішення та нести відповідальність у вашій країні, практикуєте дискурс слів, обмінюєтеся думками, змагаєтеся аргументами та знаходите шляхи та рішення. Тим самим допомагаючи консолідувати та розширити демократичне суспільство України».
Ініціаторка та голова проєкту в Україні, депутатка європарламенту Віола Фон Крамон під час звернення до учасників дебатів нагадала про місію проєкту: «Дуже важливо, щоб ви не лише навчались для навчання, але щоб з допомогою цієї програми ви дійсно отримали навички критично мислити і залишатись активними. У майбутньому незважаючи у якій структурі ви працюватиме важливо, щоб ви залишались активними та чесними людьми».
Про проєкт:
Ініціатива «Молодь дебатує» щороку реалізує в українських школах унікальний освітній проєкт в рамках якого учні проводять власні аналітичні дослідження з обраної тематики, зустрічаються з провідними експертами, беруть участь у семінарах та проводять дебати. Учнівські дебати побудовані за методикою «Jugend debattiert», що успішно розвивається в Німеччині на загальнодержавному рівні вже понад десять років. Сотні тисяч німецьких школярів беруть участь в «Jugend debattiert», а на фінал приходить президент Німеччини. Унікальну методику німецьких молодіжних дебатів її автори вперше дозволили використовувати іноземною мовою в Україні і з 2016 року більше 2000 українських взяли участь в проєкті.
Основна відмінність від інших форматів дебатів: перемагає той учасник або та учасниця, хто представить в процесі дискусії всі можливі аргументи по темі, використовуючи думки експертів та наукові дослідження. Тема в дебатах завжди формулюється як питання, на яке можна відповісти «так» чи «ні». Але однозначної відповіді немає — аргументи обидвох сторін мають знайти учасникі дебатів. Одне з головних завдань методики — навчити підлітків критичному мисленню та прийняттю зважених рішень.ї
Через карантинні обмеження змагання вперше були організовані онлайн.
- Опубліковано: 26-04-2021, 10:54
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 385
|
Уже 35 років Україна живе з болем Чорнобиля. Це найбільша світова катастрофа, яка торкнулась майже кожної української сім’ї та всього світу. До 35 роковин Чорнобильської катастрофи у Чернігівському ліцеї № 22 відбулися такі онлайн-заходи:
-урок мужності «Чорнобильська катастрофа та її наслідки» в 11-х класах;
-виховна година «Мужність і біль Чорнобиля»(10-Б клас, кл.кер.Клюй О. І.)
-усний журнал «Чорнобиль не має минулого часу» (9-Б клас, кл. кер. Білик О. М.)
-віртуальна екскурсія до Національного музею «Чорнобиль» (7-Б клас, кл. кер. Замерлова А. В.)
Учні початкової школи підготували малюнки, що висвітлюють події Чорнобильської катастрофи.
У бібліотеці закладу була оформлена тематична виставка «26 квітня – День пам’яті Чорнобильської катастрофи».
- Опубліковано: 22-04-2021, 16:02
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 420
|
- Опубліковано: 22-04-2021, 15:57
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 362
|
21 квітня 2021р. згідно Плану роботи Ради профілактики правопорушень ліцею та з метою попередження та недопущення серед здобувачів освіти антисоціальної поведінки, створення безпечного освітнього середовища, забезпечення соціально-правового захисту дітей у ліцеї відбулась зустріч здобувачів освіти 5-А і 5-Г класів у режимі онлайн із педагогом-організатором Поліщук Н.С. та лейтенантом патрульної поліції старшим інспектором з особливих доручень відділу зв'язків з громадськістю УПП в Чернігівській області ДПП.
Дякуємо Мельник Ользі Миколаївні за доступність і змістовність зустрічі!
- Опубліковано: 21-04-2021, 16:10
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 394
|
З 13.04.2021 р. по 15.04.2021 р. у місті Кропивницькому (Кіровоградська область) проходив ІІІ-ій етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед здобувачів професійної (професійно-технічної)освіти за професією «Перукар».
Карантинні обмеження внесли свої корективи у формат проведення заходу. Для виконання конкурсних завдань, відправки та прийому інформації від учасників конкурсу організатору був використаний вебсервіс Google Classrom. Для цього була проведена дуже велика організаційна робота представниками кожного навчального закладу на місцях.
Нашу область представляла учениця Чернігівського вищого професійного училища побутового обслуговування Лазар Юлія, яка навчається за професією «Візажист. Перукар (перукар-модельєр)» - майстер виробничого навчання Соломатіна О.М.
Пройшовши два тури: теоретичний та практичний, 15 квітня увесь колектив навчального закладу з нетерпінням чекав результати конкурсу. Перелік переможців, як завжди, розпочався з 6-го місця. 6,5,4,3…
І ось нарешті, така приємна перемога – ІІ-е місце. На першому – господарі конкурсу – навчальний заклад міста Кропивницький.
Дуже раді, горді тому, що Чернігівщина зайняла високе почесне ІІ-е місце серед 24 учасників Всеукраїнського конкурсу.
Велика вдячність всім, хто був причетний до підготовки учасниці та проведення організаційних заходів щодо відеозв’язку.
Особлива подяка Чернігівському навчально-методичному центру професійної освіти за допомогу у проведенні цього заходу.
Результат конкурсу ще раз показав високий рівень підготовки учнів Чернігівського вищого професійного училища побутового обслуговування.
Бажаємо педагогічному колективу та здобувачам освіти навчального закладу натхнення у праці та подальших перемог у майбутніх конкурсах.
- Опубліковано: 15-04-2021, 16:36
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 558
|
15.04.2021 відбулася онлайн-нарада директорів закладів загальної середньої освіти міста. Під час наради розглянуті розглянуті такі питання:
1. Звіт директора Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Чернігівської міської ради Чернігівської області Левченко Інни Миколаївни щодо роботи на посаді та продовження контракту.
2. Набір учнів до 1-х, 5-х і 10-х класів на 2021-2022 навчальний рік.
3. Особливості звільнення від складання ДПА випускників 11-х класів та складання ними ЗНО.
4. Щодо порядку проходження обов'язкових медичних оглядів учнями закладів загальної середньої середньої освіти.
5. Про строкові трудові договори з педагогічними працівниками пенсійного віку.
- Опубліковано: 15-04-2021, 14:56
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 876
|
Учні, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році, звільняються від проходження державної підсумкової атестації. Сьогодні, 13 квітня 2021 року, відповідний закон № 5014 ухвалила Верховна Рада України.
Ініціатива покликана мінімізувати ризики захворювання на COVID-19 під час оцінювання результатів навчання учнів, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти. Також це уможливить отримання ними в установленому законодавством порядку документів про здобуття повної загальної середньої освіти.
Окрім того, законодавчими змінами передбачено, що учні, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році, мають право пройти державну підсумкову атестацію, зокрема у формі зовнішнього незалежного оцінювання, за власним бажанням.
Ці законодавчі зміни також було підтримано Президентом України Володимиром Зеленським і визначено як невідкладні.
Водночас усі етапи зовнішнього незалежного оцінювання 2021 року відбудуться у заплановані терміни незалежно від рівня епідемічної небезпеки у регіонах:
За інформацією Українського центру оцінювання якості освіти, на ЗНО-2021 зареєстровано 389 710 осіб, які обрали 1 543 756 тестувань.
За статистичними показниками реєстрації, 42 580 осіб зареєструвалися для участі в ЗНО з усіх предметів лише з метою проходження ДПА (170 269 тестувань). Усього учасниками ЗНО вказано на бажання отримати результат ЗНО лише для отримання оцінки за ДПА з 235 363 тестувань, що становить 15,24% від загальної кількості тестувань.
Нагадаємо, 10 квітня відбулося пробне зовнішнє незалежне оцінювання у більшості регіонів України. Тестування проходило організовано, з дотриманням усіх правил, процедур та вимог протиепідемічної безпеки: використання масок, дезінфекторів, збереження соціальної дистанції.
- Опубліковано: 13-04-2021, 18:35
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 493
|
Аудит є новою для України процедурою вивчення діяльності шкіл, яка прийшла на зміну державній атестації навчальних закладів. Це зовнішнє оцінювання роботи школи, під час якого незалежні експерти вивчають освітні й управлінські процеси.
Ідея аудиту – відійти від радянських перевірок шкіл, завдання яких було знайти проблеми. Аудит же покликаний не карати, а підтримати школи та показати їм, як стати кращими.
Місія аудиту – допомогти школам підвищити якість їхньої діяльності та сприяти зростанню суспільної довіри до освіти. Це новий формат співпраці на місцевому та національному рівнях, який є запорукою майбутнього вдосконалення української освіти.
Дізнавайтесь більше про якісну школу на сайті https://qualityeducation.org.ua
- Опубліковано: 9-04-2021, 15:17
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 399
|