РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Учень 8 класу Чернігівської гімназії №3 Чернігівської міської ради, здобув перемогу у фіналі молодшої групи всеукраїнського проєкту «Молодь дебатує» — німецько-української ініціативи, що сприяє розвитку критичного мислення та культури дискусії серед школярів.
Фінал відбувся 11 травня в Івано-Франківську на базі Католицького ліцею святого Василія Великого. У заключному раунді змагалися переможці міжрегіональних та півфінальних етапів.
Представники молодшої вікової категорії — учні восьмих класів — дебатували на актуальну тему: «Чи варто запровадити додатковий рік шкільного навчання під час воєнного стану?»
Дмитро Дока став наймолодшим переможцем суперфіналу 2024/2025 навчального року та отримав визнання як активний дебатант із чіткими, конструктивними аргументами.
Це не перша перемога представників Чернігова на національному рівні, що підтверджує високий рівень підготовки школярів міста до участі в інтелектуальних змаганнях. Підготовку учнів продовжує здійснювати вчителька історії Ірина Корх, яка розвиває дебатний рух у навчальному заклади допомагаючи школярам досягати успіхів на міжрегіональному та всеукраїнських рівнях.
Німецько-українська ініціатива «Молодь дебатує» реалізується в Україні за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини. Щороку у проєкті «Молодь дебатує» беруть участь 80 шкіл в 20 регіонах України. Учнівські дебати побудовані за методикою «Jugend debattiert», що успішно розвивається в Німеччині на загальнодержавному рівні вже понад десять років. Сотні тисяч німецьких школярів беруть участь в «Jugend debattiert», а на фінал приходить президент Німеччини. Унікальну методику німецьких молодіжних дебатів її автори вперше дозволили використовувати іноземною мовою в Україні і з 2016 року більше 2000 українських взяли участь в проєкті.
Основна відмінність від інших форматів дебатів: перемагає той учасник або та учасниця, хто представить в процесі дискусії всі можливі аргументи по темі, використовуючи думки експертів та наукові дослідження. Тема в дебатах завжди формулюється як питання, на яке можна відповісти «так» чи «ні». Але однозначної відповіді немає — аргументи обидвох сторін мають знайти учасникі дебатів. Одне з головних завдань методики — навчити підлітків критичному мисленню та прийняттю зважених рішень.
- Опубліковано: 14-05-2025, 09:24
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 16
|