РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Сім’я і дошкільний заклад є первинними осередками, що мають формувати особистість майбутнього громадянина нашої країни, а батьки й педагоги – перші представники суспільства, які ознайомлюють його із соціальними та етичними нормами. Зважаючи на те, що в період дошкільного дитинства закладаються основи свідомості й самосвідомості, любов до Батьківщини, в дитячий садок був запрошений воїн АТО, тато вихованки закладу, старший інспектор-вибухотехнік вибухотехнічного відділу ГУНП в Чернігівській області, капітан поліції, воїн АТО який служив в Донецькій області Дем’янченко Олексій Миколайович. Розповідаючи свою історію Олексій Миколайович вчив дітей любити свою Батьківщину, бути гордим за свій народ, його історичне минуле, виростати відповідальними за майбутнє.
Також у садочку проведено конкурс дитячих малюнків «Моя квітуча Україна».
- Опубліковано: 9-09-2020, 18:35
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 769
|
- Опубліковано: 1-09-2020, 12:05
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 720
|
Виховання любові до Батьківщини надзвичайно важливо в умовах сьогодення. Мала Батьківщина – рідне місто. Протягом тижня педагоги збагачували кругозір малят новими знаннями та уявленнями про рідне місто – Чернігів. Закріплювали навички орієнтування у назвах вулиць рідного міста, значимих історичних місць, стимулювали інтерес до сьогодення та минулого, використовуючи різні за змістом та видами ігрові завдання: з картинками, завдання-подорожі, завдання припущення малювання міста в майбутньому, виготовляли стінні газети.
- Опубліковано: 1-09-2020, 11:34
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 768
|
Важливим напрямком патріотичного виховання є прилучення до народознавства – вивчення культури, побуту, звичаїв рідного народу України. Педагоги ДНЗ № 64 знайомлять малят із культурними і матеріальними цінностями народу, пояснюють зв'язок з минулими і майбутніми поколіннями, виховують розуміння сенсу життя, інтересу до народних традицій. Завдання патріотичного виховання педагоги реалізували у різних формах організації життєдіяльності дітей: у бесідах, під час ігрової діяльності, на заняттях різних типів.
- Опубліковано: 23-08-2020, 09:26
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 785
|
«Кожна дитина не тільки сприймає, але й малює, творить, створює. Те, як дитина бачить світ, - є своєрідною художньою творчістю. Образ, що сприйняла й одночасно створила дитина, несе в собі яскраве емоційне забарвлення. Діти переживають бурхливу радість, сприймаючи образи навколишнього світу, і додаючи до них що-небудь з фантазії. Емоційна насиченість сприйняття це духовний заряд дитячої творчості».
В.Сухомлинський
Педагоги ЗДО № 64 емоційно заряджали дошкільників, спрямовуючи їх на творчі самостійні роботи.
- Опубліковано: 21-08-2020, 08:14
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 1190
|
Кожна людина вступає в численні контакти на вулиці, в громадських місцях. Те, якими будуть ці контакти, залежить від людей. А вони різні: одні ввічливі й чемні, готові прийти на допомогу; інші – нетактовні, неуважні до оточуючих. Тому педагоги закладу №64 спрямовують свідомість дитини до ідеалів добра через вивчення текстів морального змісту і глибоке проживання за допомогою творчих завдань, діалогів, малюнків, театральних сценок.
- Опубліковано: 17-08-2020, 12:59
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 854
|
Ігрова діяльність є найдоступнішою для дитини дошкільного віку, оскільки відповідає її психічним та фізичним можливостям. За допомогою гри педагоги розвивають здібності дітей, виховують позитивні якості, розширюють, уточнюють уявлення про навколишній світ, явища природи. У малят гра викликає радісні переживання, бадьорий настрій, що є запорукою доброго здоров’я. У процесі гри дошкільнята активно та творчо засвоюють правила та норми поведінки людей. Гра сприяє сильним емоційним та естетичним переживанням.
- Опубліковано: 10-08-2020, 16:52
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 703
|
Одне з основних завдань колективу нашого закладу – створити середовище, яке сприяє пізнавальному розвитку дошкільників та спонукає досліджувати. Тому на території закладу ми облаштували дитячу метеостанцію. Метеорологічні прилади допомагають формувати в дітей елементарні уявлення про природу, природні явища, зацікавлюють до спостереження, спонукають до активної самостійної діяльності. Діти вчаться аналізувати побачене та робити висновки. Дошкільнята збагачують досвід спілкування з природою та ровесниками. У малят формується наукова картина світу.
- Опубліковано: 1-08-2020, 11:05
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 672
|
Базовий компонент дошкільної освіти України орієнтує педагогів на впровадження у практику цілісного підходу до розвитку, виховання і навчання дитини, який передбачає формування життєздатної, свідомої, всебічно розвиненої, творчої особистості. З огляду на це педагоги закладу № 64 особливого значення надають питанню розвитку у дітей дошкільного віку креативних здібностей та формування творчого ставлення до життя, а одним із ефективних та незамінних засобів розвитку творчості дитини є мистецтво.
- Опубліковано: 1-08-2020, 10:49
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 627
|
Дошкільний вік – дуже відповідальний етап у формуванні знань. Сучасні дослідження фізіологів, психологів, педагогів свідчать про те, що в цьому віці закладаються основи знань, які служитимуть людині протягом усього її життя. Величезна кількість знань і вмінь, яких набувають діти в цьому віці, засвоюється враз, формується навічно, до кінця життя. Тому вихованці освітнього закладу №64 дістають реалістичні уявлення про природу в безпосередньому спілкуванні з нею, пізнаючи за допомогою різних аналізаторів реальні якості природних об’єктів. А спостереження в природі, в основі яких лежать відчуття і сприймання, створюють надійний фундамент для реалістичних і правильних уявлень про природу.
- Опубліковано: 16-07-2020, 08:16
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 704
|