РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Квітень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

АРХИВ
Квітень 2024 (192)
Березень 2024 (111)
Лютий 2024 (141)
Січень 2024 (87)
Грудень 2023 (150)
Листопад 2023 (140)

Свято радості у ДНЗ № 56Діти – це квіти – життя.

                                    Діти – наше майбутнє.

Діти – щастя.

 

Щороку  в перший день літа відзначається Міжнародний день захисту дітей – прекрасне свято радості.

В ДНЗ № 56 проведено серію цікавих заходів щодо «Дня захисту дітей»: конкурс малюнку на асфальті «Радість дитинства», спортивні змагання на спритність та витривалість, розвага «Кулька-шоу».

Приємно було бачити всіх дітей веселими, щасливими, радісними.

Виставка «Великодня казочка» в ДНЗ №56

     Великдень, Пасха, Воскресіння Христове - найочікуваніше світле весняне свято.  З його нагоди  в ДНЗ № 56 відбулась виставка робіт батьків, дітей та вихователів на тему  «Великодня казочка».

     Кожен із учасників мав можливість показати свою творчість – писанки та композиції на Великодню тематику.

Перший крок до природи

Активне спілкування з природою народжує і зміцнює у дитини безцінну якість, властиву людській особистості - доброту.  Як дати дитині відчути радість перших відкриттів дивного світу що навколо нього, змогли побачити педагоги ЗДО №56, відвідавши відкритий захід вихователя вищої категорії Кукушкіної С.О. в групі раннього віку. А найпростіший шлях до пізнання таємниць природи через спостереження. В. О. Сухомлинський зазначав: «Треба розвивати в дитини дбайливе й турботливе ставлення до безпомічних істот, яких так легко образити, але, захистивши яких, відчуєш себе добрим і сильним».  Цікавим та веселим було знайомство малят з черепашками Машею та Максиком.

Педагогічна рада – випуск журналу  «Формуємо економічну свідомість дошкільників»  в ДНЗ №56 

«Сила педагогічного колективу – в колективній думці,

в обговоренні, у народженні та втіленні задумів»

В.О.Сухомлинський

Як підсумок роботи педагогічного колективу  ДНЗ над проблемою формування економічного світогляду дітей,  в дошкільному закладі пройшло засідання педагогічної  ради  «Формуємо економічну свідомість дошкільників».  Уникаючи стереотипів і формалізму під час засідання педагогічної ради, ми спланували роботу як випуск тематичного журналу.

Основні рубрики сторінок журналу:

1.Актуальність пробле­ми економічної освіти дітей дошкільного віку  у сучас­ному світі (головний редактор журналу-завідувач).

2.   Первинний еко­номічний досвід — необхідна умова економічної соціалізації та виховання дітей дошкільного віку (ведучий кореспондент-практичний психолог). 

3. Пізнаємо «маленькі» секрети «великої» економіки. З досвіду роботи  (педагоги- члени редакційної колегії).

Я.О.Скоромець

Відкриваємо світ економіки разом з казкою. 

О.В.Турчак

Коректурні таблиці як один із засобів економічного виховання дітей середньої групи.

Т.П.Ухабова

Формування  економічних знань  у старших дошкільників.

4. Результати роботи з  формування первинного економічного досвіду у дошкільників (відповідальний редактор-вихователь-методист).

5. Фестиваль економічної ігротеки. Виставка (педагоги).

  • Опубліковано: 1-03-2018, 15:02 |
  • Автор: admin
  • Коментарів: 0
  • Переглядів: 1178 |

Економічний ярмарок у ЗДО № 56«На  ярмарку славнім ми побували,

Одні - продавали, другі - купували.

Грались, співали, всі танцювали,

Завзято змагались та ще й жартували.

І з покупками потому, 

повернулись ми додому».

 

Ось так змістовно та весело пройшов «Економічний ярмарок», на який запросила своїх колег вихователь  Ухабова Тетяна Петрівна. Виховати соціально-адаптованих до сучасних економічних умов дітей - завдання, яке ставила перед собою Тетяна Петрівна. Діти мали змогу збагатити свої знання з економічної освіти та відчути атмосферу справжнього ярмарку. Педагоги ЗДО високо оцінили роботу своєї колеги. 

Економічний ярмарок у ЗДО № 56Економічний ярмарок у ЗДО № 56Економічний ярмарок у ЗДО № 56Економічний ярмарок у ЗДО № 56Економічний ярмарок у ЗДО № 56Економічний ярмарок у ЗДО № 56

  • Опубліковано: 14-02-2018, 16:39 |
  • Автор: admin
  • Коментарів: 0
  • Переглядів: 932 |

День педагогічної майстерності  для педагогів закладу дошкільної освіти №56Один з найвідоміших висловів звучить приблизно так: «Це все одно, що відібрати у дитини цукерку». Чому ж діти так люблять солодке? З чого і коли це починається?  А все, як і завжди, родом з дитинства.  Як люблять солодощі  діти закладу дошкільної освіти №56, змогли побачити педагоги та діти старших груп, відвідавши відкритий захід молодого вихователя Скоромець Я.О. –  розвагу «Подорож у  країну солодощів». Принцеса Карамелька та герої мультфільмів запросили дітей у захоплюючу, «солодку» подорож. У вирі пошуків, змагань та ігор діти змогли зрозуміти  як  з'являються цукерки, їх користь та шкоду для організму, змогли поласувати смаколиками, які виготовила  власноруч вихователь  Ярослава Олегівна. Результат розваги - емоційне задоволення дітей та педагогів.  Не менш важливе виховне значення: економічне виховання дітей дошкільного віку, над яким працює заклад.  Творчі роботи  батьків «Фантазії з цукеркових фантиків» показали практичне застосування покидькового матеріалу. 

День педагогічної майстерності  для педагогів закладу дошкільної освіти №56День педагогічної майстерності  для педагогів закладу дошкільної освіти №56День педагогічної майстерності  для педагогів закладу дошкільної освіти №56День педагогічної майстерності  для педагогів закладу дошкільної освіти №56День педагогічної майстерності  для педагогів закладу дошкільної освіти №56День педагогічної майстерності  для педагогів закладу дошкільної освіти №56

  • Опубліковано: 2-02-2018, 16:59 |
  • Автор: admin
  • Коментарів: 0
  • Переглядів: 998 |

На виконання розпорядження Управління освіти Чернігівської міської ради № 01-11/1910  від 12.10.2017р. та відповідно наказу №103 по ДНЗ від 13.10.2017 «Про проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності»  з  17.10  по  24.10. 2017р. у закладі  проведено «Тиждень знань з основ безпеки  життєдіяльності».

         Метою проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності було поліпшення якості освітнього процесу  з питань особистої безпеки та захисту життя дітей; пропаганда здорового та безпечного способу життя серед дітей та батьків; вироблення у дітей дошкільного віку умінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров'я під час НС.

         До участі в Тижні знань з основ безпеки  життєдіяльності було залучено: педагогічний колектив, обслуговуючий  персонал, дітей всіх вікових груп та їх батьків.

При підготовці до «Тижня безпеки дитини» проведено ряд заходів:

-перевірено наявність журналів проведення інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності;

-перевірено наявність інструкцій, пам’яток з питань безпеки життєдіяльності і правил надання першої допомоги постраждалим від нещасних випадків;

-перевірено стан електричного обладнання, приміщень та території, стан пожежних щитів та пожежного обладнання, спортивного та медичного обладнання;

-перевірено стан та забезпеченість медичного обладнання, поповнено аптечку швидкої допомоги в медичному кабінеті та в усіх вікових групах;

-підготовлено матеріали та оформлено стенди для батьків  за розділами:  «Дитина серед людей», «Дитина і вулиця», «Пожежна безпека», «Здоров’я дитини», «Дитина і природа»;

-оформлено та поповнено куточки «Безпека дитини» в кожній віковій групі;

-надано консультативну допомогу молодим спеціалістам вихователем – методистом, практичним психологом, старшою медсестрою;

-складено план проведення Тижня безпеки та ознайомлено з ним педагогів ДНЗ;

-в методичному кабінеті було організовано тематичну виставку на допомогу вихователям: виставка методичної літератури, розробки планування щоденної роботи з дітьми, конспекти занять та різних заходів, демонстраційний матеріал, художньо-літературний матеріал, наочні посібники;

-розроблено щоденне планування освітньо - виховної роботи з дітьми, яке передбачало проведення тематичних днів: «Дитина і побут», «Пожежна безпека», «День здоров’я», «Дитина і природа», «Дитина і вулиця», «Дитина серед людей», «Цивільна оборона та надзвичайні ситуації».

Під час  «Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності» в усіх вікових групах проведені різні форми роботи з дітьми:

тематичні заняття:

«Грибна абетка», «Лікарські рослини на варті здоров'я», «Ми – дружні малюки», «Свої та чужі», «Обережно! Отруйні гриби, ягоди, рослини», «Якщо ти загубився в лісі», «Увага всім!», «Тренінг «SOS»  - у старших групах;  «У гостях у світлофора», «Обережно – незнайомець», «Вогонь злий і добрий», «Звідки беруться бруднулі?», «Небезпечні предмети», «Небезпечні домашні тварини»,  «У світі дорожнього руху», «Їстівні та отруйні гриби» - у середніх групах; «Хто такий незнайомець», «Веселий друг Світлофор», «Пригоди Колобка в лісі»,  «Небезпечні предмети побуту», «Будь обачним малюк, гостре не бери до рук», «У гості до бабусі», «Тварини наші друзі, але й у них буває поганий настрій»  - у молодших групах;

тематичні розваги:

«Подорож до осіннього лісу» (фізк.), «Усмішка дарує радість», «Пожежники на навчанні», «Продовж та покажи» (обігрування ситуацій);

цільовіпрогулянки:

до світлофора, до проїжджої частини;

 екскурсії:

на кухню, на пральню, до стенду первинних засобів пожежегасіння ДНЗ, до пожежно-рятувальної частини;

лялькові вистави:

«Солодка казка»,  «Домовичок і Коза Добродійка»;

моделювання ситуацій:

 «Загасимо вогонь піском», «З ким можна спілкуватися, а з ким - ні», «Безпека в природі», «Обережно, невідомий предмет», «Дитина загубилася»;

читання тематичних творів дитячої художньої літератури та їх обговорення: 

О.Берман «Пожежна машина», Л.Яковенко «Не грай сірниками»,

«І чому нічого не можна», В.Паронова «Підземний перехід», «Летять машини», Л.О.Шуваєва «Не жартуй з вогнем», Т.Пакалюк «Навіщо нам оті батьки», О.Кононенко «Весела подорож з братом до дідуся, або знайомство з дорожніми знаками», Г.Бойко «Сірничок», казка «Вовк і семеро козенят», казка «Котик і півник»;

перегляд мультфільмів:

 «Уроки безпеки», «Уроки тітоньки Сови», «Кицькин дім»;

сюжетно - рольові ігри:

«Водії», «Поліція», «Пожежники», «Лікарня», «Сім'я»;

дидактичні ігри  з  безпеки життя:

 «Безпечне – небезпечне», «Урятуй себе сам»,  «Що зайве?», «На що схоже?», «Добре - погано», «Знайди місце, де чатує небезпека», Допоможемо Незнайкові», «Що може трапитись, якщо…», «Будь уважним», «Червоний, жовтий, зелений», «Телефонна розмова», «Знайди правильний знак», «Оціни вчинок», «Вогонь – друг, вогонь – ворог», «Дорожні знаки», «Розкажи про своїх рідних», «Дарунки лісу»;

бесіди (індивідуальні, групові та колективні): 

«Про професію пожежника», «В здоровому тілі – здоровий дух»,  «Якщо ти загубився в лісі», «Які у калинки здорові намистинки», «Бездомні тварини», «Незнайомець на авто»,  «Які правила допоможуть запобігти пожежі», «Хто з чистотою дружить, той ніколи не тужить», «Небезпечні речі в руках дітей», «Свої - чужі», «Електроприлади, розетки, вимикачі», «Природа друг, коли ти її добре знаєш»;

художньо- продуктивна  діяльність:

аплікація «Пожежа в лісі», «Сімейка грибів у траві», малювання «Зустріч Зайчика із Колобком », «Сірничок-язичок», «Фотографія групи», «Телевізор», «Дощ іде – ростуть гриби», «Пожежна машина», «Транспорт мого міста», «Пожежа в лісі»,  «Світлофор», ліплення «Світлофор», «Грибочки»,  розфарбовування небезпечних ситуацій «Обережно – незнайомець», складання цілого з частин «Автобус», «Пожежна машина», «Гриби»;

конструктивно-будівельні ігри:

«Безпечні іграшки», «На вулицях міста», «Дорога для машин», «Наші менші друзі», «Гриб – грибок», «Пожежна частина» (ЛЕГО).

         Формування в дитини  дошкільного  віку  свідомої  безпечної  поведінки в довкіллі базується на позитивних прикладах у поведінці дорослих. Вихователями всіх вікових груп була проведена така робота з батьками:

підготовлені та поповнені  папки-пересувки : «Азбука безпеки», «Малятко – здоровятко», «Правила для населення при загрозі та виникненні надзвичайних  ситуацій», «Природа – друг, природа – ворог»;

підготовлені памятки:«Звернення до батьків», «Попередження травматизму серед дітей», «Правила для населення під час виникнення та попередження надзвичайних ситуацій», «Гриби – не для дітей»;

ширмочки: «Забезпечення особистої безпеки дітей дошкільного віку»,

«Безпека дорожнього руху», «Безпека в побуті», «Особиста безпека»;

випущено санбюлетень «Як вберегтися від сказу»;

проведено з батьками консультації та бесіди на теми: «Дитина та дорога», «Сам удома», «Зробимо свою квартиру безпечною», «Загальні дії при виникненні пожежі», «Діти і телевізор», «Попередження пожежі», «Отруйні гриби та ягоди», «Навчіть дитину бути обережною з незнайомцями», «Поведінка батьків – приклад для наслідування», «Спілкування дітей з тваринами», «Дошкільникам про транспорт»        

         План основних заходів до Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності виконаний у повному обсязі та результативно. Діти усіх вікових груп отримали та закріпили достатньо знань, умінь і практичних навичок з безпеки життєдіяльності та на випадок екстремальної ситуації.

На нараді при завідувачу ДНЗ були підведені підсумки проведення Тижня безпеки життєдіяльності та намічено подальшу роботу за його результатами.

ЗВІТ про проведення тижня знань з основ безпеки життєдіяльності ДНЗ № 56ЗВІТ про проведення тижня знань з основ безпеки життєдіяльності ДНЗ № 56ЗВІТ про проведення тижня знань з основ безпеки життєдіяльності ДНЗ № 56ЗВІТ про проведення тижня знань з основ безпеки життєдіяльності ДНЗ № 56ЗВІТ про проведення тижня знань з основ безпеки життєдіяльності ДНЗ № 56