РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
30 квітня 2024 року в гімназії № 31 гуманітарно-естетичного профілю відбувся семінар-практикум для заступників директорів з виховної роботи шкіл міста Чернігова з теми «Створення педагогічних умов для розвитку м’яких навичок. СЕЕН — джерело життєстійкості». Учасників семінару привітала координаторка всеукраїнської програми з впровадження соціально-емоційного та етичного навчання Тетяна Дрожжина. Серед учасників семінару також були присутні Людмила Іваненко, доцент кафедри педагогіки, корекційної освіти та менеджменту ЧОІППО імені К. Д. Ушинського та Яніна Шкіря, консультант ЦПРПП Чернігівської міської ради.
Під час семінару педагоги гімназії поділились п’ятирічним досвідом впровадження соціально-емоційних та етичних навичок, були поведені уроки з використанням технік СЕЕН. Олена Кондратенко, заступник директора з виховної роботи, шкільна координаторка по впровадженню всеукраїнської програми соціально-емоційного та етичного навчання, розповіла про програму СЕЕН та результати використання учнями набутих навичок, звернула увагу на виклики впровадження програми.
На уроці основ здоров’я вчителька Ярослава Мєх під час вивчення теми «Ризики воєнного часу» разом із учнями 8-А класу формували уявлення про особливості захисту життя і здоров’я у воєнний час, розвивали навички поведінки в небезпечних ситуаціях, навички стресостійкості за допомогою технологій СЕЕН.
Напередодні Дня матері вчителька Людмила Котко разом із учнями 7-Г класу на уроці української мови з теми «Твір-опис людини в художньому стилі» формували вміння складати тексти-описи зовнішності людини, зокрема мами; розвивали мовлення, спостереження, увагу, креативність, уміння співпереживати, бути вдячним, отримувати позитивні емоції,виховували любов і повагу до матері.
Учителька Катерина Сова та учні 6-Б класу на уроці української літератури з теми «Світ не без добрих людей…» під час обговорення торкнулися одвічних людських проблем — довіри, відповідальності, людяності, віри. Досягти поставленої мети уроку допомогло використання технік СЕЕН, якими активно
послуговувалася вчителька на уроці. Зокрема, вправа «Заземлення» допомогла шестикласникам зосередитися на уроці, а вправа «Коло» — порівняти себе з героями творів Михайла Коцюбинського.
Під час виховної години з теми «Життєві цінності» у 6-В класі учні разом із класним керівником Оленою Кондратенко говорили про життєві цінності людини через призму соціально-емоційного та етичного навчання. Учні пригадали, що значить співпереживати собі та іншим, визначили, які цінності для кожної людини є пріоритетними, зібрали скриньку ресурсів для класу, створивши проєкти «Я — ОСОБИСТІСТЬ», «Я — РОДИНА», «Я —СУСПІЛЬСТВО», «Я — ПЛАНЕТА», познайомилися із поняттям «взаємозалежність»; закріпили навички стресостійкості і самоусвідомленості; повторили практики миттєвої допомоги.
Для більш детального ознайомлення з практиками СЕЕН для учасників семінару були проведені майстер-класи.
Практичний психолог Анжела Олексенко провела заняття за темою «Керування емоціями. Емоційна самопоміч, самореалізація», на якому відпрацювали алгоритм запуску емоції через подразник (тригер). Об’єднавшись у групи визначали за змінами обличчя яка це емоція. Згідно «Атласу почуттів» обирали різні емоції при однаковій ситуації та аналізували різні наслідки дій та думок цих почуттів. Враховуючи шість емоцій, які розглядає СЕЕН (щастя, сум, співпереживання, страх, злість, заздрість) учасники обирали в різних ситуаціях та різні емоції.
На майстер-класі «Формування та збереження ресурсного стану під час війни» учительки технологій та інформатики Ірини Лаврентьєвої учасники практично опанували техніки СЕЕН, що можуть допомогти бути в ресурсі.
- Опубліковано: 1-05-2024, 12:46
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 237
|
- Опубліковано: 25-04-2024, 08:45
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 82
|
- Опубліковано: 22-04-2024, 16:30
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 86
|
Назва закладу освіти: Гімназія №31 гуманітарно-естетичного профілю
Вакантна посада: робітник з комплексного обслуговування та ремонту будівель - 2 ставки.
Адреса закладу освіти: м. Чернігів, вул. Доценка, 29,
т. 3-35-77, (097)7752642.
- Опубліковано: 2-04-2024, 16:42
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 118
|
Інспектором СЮП ВП ЧРУП ГУНП в Чернігівській області старшим лейтенантом поліції було проведено профілактичну бесіду зі здобувачами освіти 7-Б класу на тему: "Адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх. Булінг та як його розпізнати". Діти активно приймали участь у обговоренні та ставили питання інспектору.
- Опубліковано: 27-02-2024, 18:51
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 234
|
Чернігівська загальноосвітня школа І ступеня №25 прийняла і продовжила челендж від Гімназія № 31 гуманітарно-естетичного профілю ІІ-ІІІ ступенів «Подай руку - вшануй Злуку!» Запрошуємо заклади освіти долучитися до створення символічного ланцюга злуки, передаючи прапорець єдності безпосередньо.
Умови участі:
1. Зафільмувати момент одержання прапорця єдності (відео 1);
2. Зняти відеофрагменти з учасниками челенджу вашого закладу (відео 2);
3. Змонтувати ролик до 2 хвилин з відео 1 та відео 2 в хронологічному порядку;
4. Останній учасник, що на вашому відео, делегується з прапорцем до наступного закладу;
5. Викласти ролик у соцмережах з хештегом #Подайруку_вшануйЗлуку В єдності наша сила! Естафету передали Чернігівській школі №12 #Подайруку_вшануйЗлуку
- Опубліковано: 15-02-2024, 14:11
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 122
|
08.12.2023 року відбулися конкурси на заміщення вакантних посад керівників закладів загальної середньої освіти:
-Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Чернігівської міської ради Чернігівської області;
-Гімназії №31 гуманітарно-естетичного профілю.
Переможцем конкурсу на заміщення вакантної посади директора Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Чернігівської міської ради Чернігівської області визнано Колотило Наталію Радіонівну (протокол №3 засідання конкурсної комісії від 08.12.2023) та рекомендовано начальнику управління освіти Чернігівської міської ради призначити Колотило Н.Р. директором Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Чернігівської міської ради Чернігівської області.
Переможцем конкурсу на заміщення вакантної посади директора Гімназії №31 гуманітарно-естетичного профілю визнано Овчаренко Вікторію Станіславівну (протокол № 4 засідання конкурсної комісії від 08.12.2023) та рекомендовано начальнику управління освіти Чернігівської міської ради призначити Овчаренко В.С. директором Гімназії №31 гуманітарно-естетичного профілю.
- Опубліковано: 8-12-2023, 15:35
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 3155
|
Найменування та місцезнаходження закладу освіти |
Гімназія №31 гуманітарно-естетичного профілю
Адреса: 14032, м. Чернігів, вул. Доценка, 29Б. |
Найменування посади та умови праці |
Директор
Посадовий оклад – 10 414 грн Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно контракту відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ». |
Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду |
Посаду директора закладу загальної середньої освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста) та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків. |
Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсі, та строк їх подання |
Для участі у конкурсі подають такі документи: -заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; -автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу); -копія паспорта громадянина України; -копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче ступеня магістра (спеціаліста); -копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково - педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання; -довідка про відсутність судимості; -довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду; -мотиваційний лист, складений у довільній формі. Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості. Визначені у цьому пункті документи подаються особисто (або уповноважено згідно з довіреністю особою) до 17.00 28.11.2023 - сектор кадрової роботи управління освіти Чернігівської міської ради за адресою: проспект Перемоги, 141, каб. 221, тел. 3-30-93. |
Етапи проведення конкурсу |
Конкурс складається з таких етапів: -прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі; -перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам; -допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі; -ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу; -проведення конкурсного відбору; -визначення переможця конкурсу; -оприлюднення результатів конкурсу. Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами: -перевірки знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти (письмове тестування); -перевірки професійних компетентностей шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання; -публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування. Про дату та місце проведення конкурсного відбору буде оголошено додатково. |
- Опубліковано: 8-11-2023, 16:51
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 1033
|
- Опубліковано: 12-10-2023, 15:55
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 157
|
- Опубліковано: 5-06-2023, 08:23
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 176
|