РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
30 квітня 2024 року в гімназії № 31 гуманітарно-естетичного профілю відбувся семінар-практикум для заступників директорів з виховної роботи шкіл міста Чернігова з теми «Створення педагогічних умов для розвитку м’яких навичок. СЕЕН — джерело життєстійкості». Учасників семінару привітала координаторка всеукраїнської програми з впровадження соціально-емоційного та етичного навчання Тетяна Дрожжина. Серед учасників семінару також були присутні Людмила Іваненко, доцент кафедри педагогіки, корекційної освіти та менеджменту ЧОІППО імені К. Д. Ушинського та Яніна Шкіря, консультант ЦПРПП Чернігівської міської ради.
Під час семінару педагоги гімназії поділились п’ятирічним досвідом впровадження соціально-емоційних та етичних навичок, були поведені уроки з використанням технік СЕЕН. Олена Кондратенко, заступник директора з виховної роботи, шкільна координаторка по впровадженню всеукраїнської програми соціально-емоційного та етичного навчання, розповіла про програму СЕЕН та результати використання учнями набутих навичок, звернула увагу на виклики впровадження програми.
На уроці основ здоров’я вчителька Ярослава Мєх під час вивчення теми «Ризики воєнного часу» разом із учнями 8-А класу формували уявлення про особливості захисту життя і здоров’я у воєнний час, розвивали навички поведінки в небезпечних ситуаціях, навички стресостійкості за допомогою технологій СЕЕН.
Напередодні Дня матері вчителька Людмила Котко разом із учнями 7-Г класу на уроці української мови з теми «Твір-опис людини в художньому стилі» формували вміння складати тексти-описи зовнішності людини, зокрема мами; розвивали мовлення, спостереження, увагу, креативність, уміння співпереживати, бути вдячним, отримувати позитивні емоції,виховували любов і повагу до матері.
Учителька Катерина Сова та учні 6-Б класу на уроці української літератури з теми «Світ не без добрих людей…» під час обговорення торкнулися одвічних людських проблем — довіри, відповідальності, людяності, віри. Досягти поставленої мети уроку допомогло використання технік СЕЕН, якими активно
послуговувалася вчителька на уроці. Зокрема, вправа «Заземлення» допомогла шестикласникам зосередитися на уроці, а вправа «Коло» — порівняти себе з героями творів Михайла Коцюбинського.
Під час виховної години з теми «Життєві цінності» у 6-В класі учні разом із класним керівником Оленою Кондратенко говорили про життєві цінності людини через призму соціально-емоційного та етичного навчання. Учні пригадали, що значить співпереживати собі та іншим, визначили, які цінності для кожної людини є пріоритетними, зібрали скриньку ресурсів для класу, створивши проєкти «Я — ОСОБИСТІСТЬ», «Я — РОДИНА», «Я —СУСПІЛЬСТВО», «Я — ПЛАНЕТА», познайомилися із поняттям «взаємозалежність»; закріпили навички стресостійкості і самоусвідомленості; повторили практики миттєвої допомоги.
Для більш детального ознайомлення з практиками СЕЕН для учасників семінару були проведені майстер-класи.
Практичний психолог Анжела Олексенко провела заняття за темою «Керування емоціями. Емоційна самопоміч, самореалізація», на якому відпрацювали алгоритм запуску емоції через подразник (тригер). Об’єднавшись у групи визначали за змінами обличчя яка це емоція. Згідно «Атласу почуттів» обирали різні емоції при однаковій ситуації та аналізували різні наслідки дій та думок цих почуттів. Враховуючи шість емоцій, які розглядає СЕЕН (щастя, сум, співпереживання, страх, злість, заздрість) учасники обирали в різних ситуаціях та різні емоції.
На майстер-класі «Формування та збереження ресурсного стану під час війни» учительки технологій та інформатики Ірини Лаврентьєвої учасники практично опанували техніки СЕЕН, що можуть допомогти бути в ресурсі.
- Опубліковано: 1-05-2024, 12:46
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 237
|