РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Від народження дитина прагне пізнати все. що її оточує. Ми хочемо бачити наших вихованців такими, що вміють і хочуть пізнавати світ. А розуміючи те, що спостереження за погодою – доступна дошкільнятам пізнавально-дослідницька діяльність, що розвиває розумові здібності, спостережливість, допитливість, уміння порівнювати, аналізувати, робити припущення й висновки. крім того, викликає у дітей неабиякий інтерес, мотивує до пізнання та виховує ціннісне ставлення до природи. педагоги –практики, облаштували на території дитсадка метеомайданчик.
Відповідно до Базового компонента дошкільної освіти випускник дитсадка повинен мати елементарні уявлення про природні явища на планеті Земля та сезонні зміни в природі, розуміти їх взаємозв’язки та вплив на рослин , тварин, життєдіяльність людей, уміти фіксувати спостереження в календарях погоди і природи. Ці завдання серед інших визначені освітньою лінією «Дитина у природньому довкіллі». Для їх реалізації педагоги дошкільного закладу в рамках дослідницького проекту залучають дітей до пізнавально- дослідницької діяльності на створеному метеомайданчику.
- Опубліковано: 23-06-2021, 12:17
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 903
|
Цього року вихованці «Дзвіночка» продовжили опановувати складну, але таку цікаву науку палеонтологію. Малюки побували справжніми археологами і палеонтологами, дослідниками тварин давніх часів, зробили цікаві відкриття, працювали в дружній команді, відшукали рештки праісторичних ящурів та змогли приручити справжнього динозавра.
- Опубліковано: 23-06-2021, 11:58
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 422
|
„Вмійте щодня відкривати перед
дитиною щось нове, і відкривати
так, щоб навколишній світ заграв
перед нею всіма барвами веселки.
Завжди залишайте щось недоказане,
щоб дитині не раз хотілося повернутися
до того, про що вона дізналася”
В.Сухомлинський
Педагоги ДНЗ 10 власноруч створили нетрадиційне обладнання для гри з піском і водою, адже пісок і вода найулюбленіші матеріали дітлахів.
- Опубліковано: 22-06-2021, 11:52
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 567
|
Водна стихія і захоплюючий світ морських мешканців виявилися цікавими і корисними для малюків. Діти здійснили подорож по «Зеленому морю», де їх чекали пригоди: шторм з бульбашками, випробування Нептуна, зустріч з медузами і справжньою русалкою. На Острові Крабів малюки шукали скарби, а далі годували акул. А ще пірнали на морське дно і спостерігали за рибами в ілюмінаторі.
- Опубліковано: 18-06-2021, 17:06
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 533
|
- Опубліковано: 18-06-2021, 17:00
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 479
|
- Опубліковано: 17-06-2021, 15:10
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 554
|
Розуміючи те, що інтегрований підхід до освіти є на сьогоднішній день ключовим у Концепції Нової української школи та в роботі сучасних дитячих садків, у практиці роботи дошкільного закладу є систематичне проведення тематичних днів, як однієї з форм реалізації міжпредметної інтеграції. Ідеєю тематичного дня «Услід за веселкою» (День художника) було максимальне занурення дітей в тему, яка дозволяє об’єднати їх в спільній діяльності. Цікаві, пізнавальні і змістовні види діяльності: спостереження, ігри, пізнавальні бесіди, експериментування, проектна і безпосередньо образотворча діяльність дали дітям необмежений простір для вільного вибору творчої діяльності, яка найбільше подобається, для формування практичних дій та основних навичок, для вираження своїх почуттів і думок. Весь педагогічний колектив забезпечив дітям можливість створити власні та колективні шедеври, адже ми добре розуміємо, що саме в дошкільному віці розкриваються майбутні таланти.
- Опубліковано: 17-06-2021, 14:40
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 434
|
- Опубліковано: 17-06-2021, 14:10
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 439
|
- Опубліковано: 17-06-2021, 13:54
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 455
|
Назва закладу освіти: Чернігівський дошкільний навчальний заклад №52«Сонечко» Чернігівської міської ради Чернігівської області.
Вакантна посада: інструктор з фізкультури - 1 ставка.
Адреса закладу освіти: м. Чернігів, вул. Захисників України 11-в.
Тел.: 3-20-31.
- Опубліковано: 17-06-2021, 11:35
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 474
|