РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
У ЗДО № 37 асистентом вихователя Сушеницею К. В. був проведений майстер-клас з розпису великодніх писанок.
Писанкарство – надзвичайно цікава і, можливо, одна з найменш вивчених галузей українського народного мистецтва.
Писанка – символ весняного відродження природи, радості, всепрощення і великоднього привіту. У народі кажуть: «У світі доти існуватиме любов, доки люди писатимуть писанки». Кожна писанка – окремий маленький світ, тому на них малюють небо з зорями, сонце, дерево життя та інше.
- Опубліковано: 5-04-2018, 03:40
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 782
|
Цікаво, весело і змістовно пройшов І етап загальноміських змагань серед закладів дошкільної освіти на базі ЗДО № 37 «Казка». Фізінструктор Сергова Н. А. плідно попрацювала з батьківським загалом: виявили бажання приймати участь багато сімей, але не всі змогли в силу зайнятості на роботах. Найвитривалішими, найактивнішими виявилися дружні родини Дмитра Коцура, Аріни Дорошенко, Тимофія Єсипчука та Лізи Фастової.
Змагання були дуже насичені позитивними емоціями, азартом, яскравими враженнями. В результати запеклої дружньої боротьби І місце розділили дві команди: сім’я Коцур та родина Дорошенко, ІІ місце посіла сім’я Фастових, ІІІ місце здобула родини Єсипчук.
- Опубліковано: 16-03-2018, 16:34
| - Автор: admin
- Коментарів: 0
- Переглядів: 702
|
З давнини й донині.
Відзначають Стрітення
Так по Україні:
Свята кращого нема –
Стрілись Весна і Зима.
У календарних традиціях, звичаях і обрядах сконденсована багатовікова культура українського народу, яка живить духовність, зокрема ідейність, моральність, етику й естетику кожної людини. Крім того, у них зосереджений величезний пізнавально-виховний потенціал.З метою залучення дошкільників до культури українського народу в ЗДО № 37 «Казка» інструктором з фізичної культури Серговою Наталією Анатоліївною було організовано і проведено спортивно-музичну розвагу «Зиму проводжати-весну зустрічати».
- Опубліковано: 16-02-2018, 09:52
| - Автор: admin
- Коментарів: 0
- Переглядів: 851
|
02 лютого 2018 року в ДНЗ № 37 в старшій групі № 10 «Дзвіночки» пройшло відкрите заняття на тему «Ремесла рідного краю». В проведенні заняття приймали участь вихователі інших груп, які виконували ролі ремісників. На занятті діти закріпили знання про народних майстрів, їх знаряддя праці та вироби. Під час заняття використовувались інноваційні комп’ютерні технології. Діти читали вірші, співали пісні, водили хороводи, танцювали та грали на музичних інструментах.
Заняття пройшло на позитивних емоціях. Діти з цікавістю розглядали вироби народних умільців, дякували їм за цікаві розповіді про свої ремесла. Це сприяло вихованню поваги до людей праці, до культурного минулого своєї країни.
- Опубліковано: 4-02-2018, 13:36
| - Автор: admin
- Коментарів: 0
- Переглядів: 1251
|
У хаті прибрано все, чисто, І важний «дідух» урочисто Вінчає свято Коляди Вже здавна кожної зими.
Як на Щедрий вечір до нас Завітала Меланка на час Диво-дівчина всюди гуляє, Кожну хату в селі звеселяє.
|
Коли Щедрий вечір настав, До нас Новий Рік завітав. Цей день Василю присвятили, Діти селом посівати ходили.
Із того ми, друже, і горді, й щасливі, Що вельми шануємо звичаї давні І протягом року святкуєм красиві Та дуже врочисті свята православні.
|
- Опубліковано: 15-01-2018, 11:01
| - Автор: admin
- Коментарів: 0
- Переглядів: 896
|
Цікаво і змістовно пройшов тиждень безпеки дорожнього руху в закладі дошкільної освіти №37. Весь педагогічний колектив розуміє, що правильна та своєчасна підготовка маленьких дітей до ролі пішоходів має особливе значення у вирішенні проблеми безпечного руху на дорогах. Уникнути біди можна лише шляхом навчання дітей із самого раннього віку дбати про власну безпеку і бути завжди уважними. Протягом всього тижня в усіх вікових групах були проведені навчання правилам дорожнього руху в ігровій формі, бесіди, розігрування практичних ситуацій і т. д.
- Опубліковано: 19-11-2017, 09:53
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 914
|
Як у маленького деревця турботливий садівник укріплює коріння…,
так і педагог повинен турбуватися про виховання у своїх
дітей почуття безмежної любові до України…,
вірності великим традиціям.
В. О. Сухомлинський
Відповідно до наказу управління освіти Чернігівської міської ради №308 від 07.07.2017 «Про затвердження Плану заходів щодо реалізації обласної цільової програми з національно-патріотичного виховання на 2017-2020 роки в закладах освіти міста» у дошкільному навчальному закладі №37 «Казка» у ІІІ кварталі 2017 року проведені такі заходи: педагогічний КВК «З любов’ю до України», майстер-клас «Народні обереги», тематичні заняття «Україну любимо і шануємо», свято-розвага «Україно моя, ти найкраща у світі», екскурсія старших груп до ЗНЗ №17 до пам’ятної дошки загиблому в АТО Руднику Артему, читання та інсценування творів художньої літератури, виготовлення поробок, національної символіки, частування національними стравами, випуск родинних газет, виставки-конкурси, «круглі столи».
- Опубліковано: 21-09-2017, 17:21
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 1211
|
Одним із завдань дошкільного навчального закладу № 37 «Казка» у 2016 - 2017 навчальному році є спрямування діяльності навчального закладу та сім’ї на реалізацію національно - патріотичного виховання в контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку.
Для успішного виконання поставленого завдання національно-патріотичне виховання дошкільників здійснюється у ДНЗ комплексно – через навчальний процес, виховну роботу, краєзнавчу роботу, співпрацю з родиною, волонтерську діяльність.
Метою національно-патріотичного виховання є формування у молодого покоління є формування високої патріотичної свідомості, виховання любові до рідного дому, сім’ї, дитсадка, з якої зароджується любов до рідної країни, а також виховання шанобливого ставлення до людини трударя та результатів її праці, рідної землі, захисників Вітчизни, державної символіки, традицій держави, загальних народних свят.
Для ефективного ознайомлення дітей та їхніх батьків з національною культурою, формування національної свідомості у дітей, пробудження до життя національні традиції, національного духу нашого народу, вихователі розпочали цю роботу зі створення національних куточків у групах.
Національний куточок облаштований у всіх вікових групах – один з основних компонентів життєвого простору, що сприяє формуванню національної свідомості у дітей. Всі вони розміщені у світлому, зручному для огляду місці, візуально відокремлені від ігрових центрів. Експозиція національних куточків не переповнена, постійнозмінюється та поповнюється, має естетичне оформлення.
З метою забезпечення дошкільного навчального закладу матеріалами з питань формування основ національної свідомості дошкільника, знань про державну та національну символіку України в методичному кабінеті закладу зібрано:
-науково-методичну та художню літературу, нормативно-правові документи з питань громадянського виховання, програми, навчальні посібники з українського народознавства, методичні розробки, кращі конспекти занять, сценарії свят та розваг;
-демонстраційно-ілюстративний матеріал: «Українське декоративне мистецтво», «Виготовляємо ляльку-саморобку», «Київ – столиця України», «Т.Г. Шевченко», «Державні символи України», «Українське народознавство», «Природа України» тощо.
У річному плані ДНЗ на 2016-2017 рік розроблено план заходів з національно – патріотичного виховання, які були виконані:
-протягом навчального року проводились тематичні екскурсії дітей до природних об’єктів;
-у всіх вікових групах оформлені народознавчі куточки;
-оформлені папки-пересувки для батьків з патріотичного виховання;
-були випущені тематичні газети «Ми діти твої, Україно»;
-проведена консультація для педагогів «Роль українських народних музичних інструментів у патріотичному вихованні дошкільників»;
-в усіх вікових групах протягом навчального року проводились тематичні заняття по ознайомленню дітей з українською символікою;
-протягом року інформація про заходи з національно-патріотичного виховання висвітлювалась в батьківських куточках дошкільного закладу;
-проведено конкурс малюнків на тему «Квітуче місто очима дітей»;
-проведено виставку «Калейдоскоп педагогічних ідей з патріотичного виховання»;
-організовано тематичну виставку дитячої творчості «Мій Чернігів зростає зі мною»;
-традиційним для закладу стало святкування «Андріївські вечорниці», «Свято Миколая», Різдва, Стрітення, Пасхи.
Протягом навчального року здійснювався контроль щодо організації роботи з національно-патріотичного виховання.
У грудні було проведено тематичне вивчення навчально-виховного процесу «Форми та методи роботи з дітьми дошкільного віку по вихованню у них патріотичних почутів».
Перевірка показала, що у всіх вікових групах розроблено перспективно-календарний план роботи на навчальний рік, у яких відображено роботу з ознайомлення дітей з державними символами, українською національною культурою, традиціями та обрядами.
Здебільшого така робота проводиться під час занять з художнього читання, мовленнєвої, зображувальної та еколого-валеологічної діяльності. Заняття проводяться раз на тиждень у першу половину дня відповідно до змісту програми виховання і навчання дітей віком від двох до семи років «Дитина».
Окрім того, роботу з ознайомленням дітей з витоками народознавства відмічено у планах роботи з родиною, з самостійної художньої діяльності, під час індивідуальної роботи з дітьми.
У всіх перспективно-календарних планах закладу відмічено планування ігрової діяльності дітей з використанням народознавчого компоненту (народні рухливі та дидактичні ігри).
Організовуючи народознавчу роботу в групах, вихователі у комплексі розв’язують пізнавальні, навчальні, виховні та мовленнєві завдання.
Пізнавальні завдання, над якими працюють діти та вихователі вікових груп, плануються за принципом від простішого до складнішого з поступовим ускладненням та передбачали розширення у дітей знань про історію українських народних свят зимово-весняного циклу, традиції пов’язані з ними тощо.
Навчальні завдання, що плануються під час занять передбачають формування у дітей перших наукових народознавчих понять про національний одяг, національні прикраси, традиції,державну символіку; розвиток елементарних трудових навичок: плетіння віночків, приготування національних страв, виготовлення свищиків; інтерес до народознавчого матеріалу, вміння використовувати його в побуті, вправляння у розписуванні, плетінні, ліпленні українських іграшок, прикрас тощо.
Розвивальні завдання передбачають розвиток усіх психічних процесів у дитини: запам’ятовування пісень, прислів’їв, загадок, уважність під час обстеження предметів українського побуту, елементів одягу та прикрас, зосередженість під час роботи з тістом.
Окрім того, під час занять діти закріплюють знання і з мовленнєвої, зображувальної, еколого-валеологічної діяльності та художнього читання.
Словник дітей поповнюється образними виразами.
З метою прищеплення дітям любові до рідного краю, поваги до національної культури, національних звичаїв під час занять активно використовується народознавчий матеріал (державна символіка, віночки, свищики, гончарні вироби, український одяг, знаряддя для народних ігор тощо).
Всі вихователі закладу виявляють високий рівень професійної майстерності, вміння ефективно організовувати дитячий колектив, підбирати, опрацьовувати та вдало використовувати під час занять матеріал, що в результаті і забезпечує високу результативність проведених занять.
- Опубліковано: 15-06-2017, 20:06
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 3545
|