РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Писанка — це символ найбільшого й найвеличнішого християнського свята — Великодня. Традиція розписувати писанки зародилася давно, а писанкова символіка не має випадкових знаків. Наші предки вірили, що кожен хрестик, рисочка, хвилька наділені магічною силою.
Наші майстрині-вихователі Рябчук Олена Іванівна та Цехмистренко Марія Вікторівна провели майстер-клас для педагогів «Сучасні писанкарі», де поділилися секретами розпису та оздоблення великодніх яєць. Такий досвід стане в нагоді не лише для занять з дошкільниками, а й вдома під час приготування до свята.
Найменші також долучились до такої відповідальної справи, адже сидіти без роботи їм не до снаги. Діти старанно виготовляли цікаві креативні великодні поробки, вітальні листівки, облаштовували тематичні виставки. А в коридорі вирішили створити «Парад Писанкових дерев», де в кожну писанку вкладали любов, тепло, щирість і турботу. На майданчику теж знайшлося місце для святкового настрою. Разом з батьками прикрасили липу писанками. Вже стало традицією прикрашати це деревце, тому воно ніколи не сумує: взимку красується льодяними візерунками, а навесні – різнобарвними писанками!
- Опубліковано: 25-04-2019, 17:59
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 638
|
22 квітня відзначається в усьому світі всесвітній День Землі.
День Землі – це символ єдності, усвідомлення, що тільки об'єднаними зусиллями людство може боротися з глобальними екологічними та існуючими соціальними проблемами. Формувати уявлення про екологічні катастрофи та способи їх вирішення необхідно розпочинати з дитинства. Навчити дітей любити планету, піклуватися про неї, рятувати її – першочергове завдання кожної дорослої людини.
Цей день в ЗДО №2 був насичений, та цікавий! Інтегрована діяльність «Бджолознавство», проведена вихователем Кирієнко А.О. та музкерівником Скоромець О.В., навчала дітей цінувати кожну живу істоту, розуміти їхню цінність в екосистемі. Розвага «День народження Землі» з музкерівником Фурсою О.М. надала змогу відчути переживання планети, її мешканців, які потребують нашої підтримки. А власний приклад педагогів в озелененні території закладу дошкільної освіти вкотре спонукав дітей до природничо-екологічної діяльності.
- Опубліковано: 23-04-2019, 09:35
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 867
|
Наше завдання не в тому, щоб зробити
себе необхідними нашим дітям, а навпаки,
у тому, щоб допомогти їм навчитися,
по можливості скоріше, обходитися без нас.
(К.О.Конраді)
Одним з найактуальніших завдань освітньої діяльності колективу закладу дошкільної освіти №2 є формування активної життєвої позиції щодо власного життя та безпеки, оволодіння знаннями та навичками безпечної поведінки, збереження та зміцнення здоров’я, формування здорового способу життя у кожного вихованця. Навчити дітей безпечній поведінці - це означає привчити їх до певного способу життя.
В рамках проведення «Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності» в ЗДО №2 проводилися цікаві різноманітні форми роботи з питань безпеки життєдіяльності та профілактики дитячого травматизму. Під час навчань було організовано відпрацювання з дітьми практичних дій в умовах виникнення надзвичайних ситуацій таких як «Пожежа», «Один вдома», «Один на вулиці», «Заблукав». Метою таких відпрацювань було вироблення захисного механізму, який автоматично спрацює в потрібний момент; виховання впевненості у дитини в тому, що при дотриманні певних правил поведінки, вона не потрапить в небезпечну ситуацію, а якщо і станеться таке, то зможе знайти рішення проблеми.
- Опубліковано: 22-04-2019, 10:49
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 788
|
У рамках проведення тижня «Театральна весна» в ЗДО №2 відбулася прем’єра повчальної казки про дружбу «Пригоди гусенички»!
Казка відкриває для кожної дитини щось таємниче і хвилююче. Слухаючи її, дитина несвідомо накопичує цілий «банк життєвих ситуацій», тому дуже важливо, щоб усвідомлення «казкових уроків» починалося з раннього віку, з відповіді на запитання: «Чого нас вчить казка?»
Найбільш доцільною формою роботи у цьому напрямку є театралізована діяльність. Починаючи готуватись до вистави, діти мають змогу поринути у світ «закулісся» та ознайомитися з розмаїттям професій, що пов’язані з театром. Дошкільники можуть «приміряти» на себе не лише роль глядача, а й актора, режисера, костюмера, сценариста, білетера, гримера, декоратора…
Театралізація ознайомлює дітей з навколишнім світом через образи, фарби, звуки, допомагає долати боязкість, невпевненість у собі та сором'язливість.
- Опубліковано: 22-03-2019, 10:32
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 1228
|
- Опубліковано: 7-03-2019, 14:57
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 695
|
«Тільки там, де читають батьки, зростає дитина, яка читає».
Януш Корчак
Виховання любові до книги розпочинається саме з тієї миті, коли дитина вперше перегорне сторінки гарно ілюстрованої книги. Читаючи дитині книжку, показуючи малюнки, дорослі ознайомлюють її з навколишнім світом саме зі сторінок книги. Не вміючи ще розмовляти, дитина «читає» – безпомилково показує малюнки із зображенням звірів, птахів, героїв казок.
Книга має асоціюватися з найприємнішими речами – маминими руками, її теплом, її посмішкою. Якщо малюк відчує, що книга – це задоволення, то, подорослішавши потягнеться до неї.
Створені міні-куточки в групових кімнатах ЗДО №2 для дітей та батьків «Приєднуємося до буккросингу!» сприяють вихованню любові до книги, інтересу до читання, стимулюють до пізнання. Така цікава форма роботи з батьками надає можливість ділитися книжками, пізнавати різнобарв’я світу читання.
Саме батькам у такому читанні належить вирішальна роль, де вони пройдуть з дитиною довгий шлях саморозвитку і морального вдосконалення, а вихователі завжди підтримають і нададуть пораду.
- Опубліковано: 22-02-2019, 17:22
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 733
|
- Опубліковано: 16-02-2019, 12:33
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 592
|
учи мене - і я можу запам'ятати,
залучай мене - і я навчуся».
Бенджамін Франклін
На початку навчального року в ДНЗ №2 стартував «Фестиваль майстрів», де саме батьки є коучами, тренерами. Тут вони мають змогу розкрити свої таланти, поділитися секретами родинного виховання.
18 жовтня Тетяна Кузьмин та Оксана Стрелко презентували свої ідеї як цікаво та корисно провести час з дитиною, навчити любити природу, цінувати її дари. Творчі зірочки нашого майстер-класу не лише поділилися своїми креативними ідеями, а й подарували чудовий настрій учасникам "Фестивалю майстрів".
8 листопада Олена Чаус навчала учасників фестивалю як стати для дитини чарівником та перетворити звичайне тістечко на казкового героя. Задоволені учасники майстер-класу не лише оволоділи секретами роботи з мастикою, а й навчилися здійснювати дитячі мрії.
- Опубліковано: 10-11-2018, 10:36
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 851
|
22 жовтня ДНЗ №2 приєднався до Всеукраїнської команди флешмобників для проведення «Дня без іграшок», ініційованого Крутій К.Л., доктором педагогічних наук, професором.
Дітям сподобалось! Цей день приніс багато несподіванок і відкриттів. Кожен педагог креативно підійшов до підготовки ігрової діяльності дітей, спонукав до прояву творчості , мислення та фантазії. З дитячими роботами були ознайомлені батьки, які позитивно оцінили результати спільної взаємодії педагогів та дітей.
- Опубліковано: 23-10-2018, 14:41
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 1459
|
- Опубліковано: 6-10-2018, 07:00
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 763
|