РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Квітень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

АРХИВ
Квітень 2025 (36)
Березень 2025 (80)
Лютий 2025 (101)
Січень 2025 (90)
Грудень 2024 (113)
Листопад 2024 (116)

Стоп булінг!

З метою розвивання навичок безконфліктного спілкування, толерантності серед дітей, виховання в учнів поваги один до одного, відповідальність за власні вчинки, у Чернігівській ЗОШ № 17, були проведені цікаві профілактичні заходи, а саме: "Ми обираємо світ без булінгу", "STOP! Булінг!" - перегляд відео-ролику, спілкування та розглядання різних питань та ситуацій по даній темі. Були охопленні учні 5-8 класів. Під час заходів, учні ознайомилися з інформацією стосовно заборони всіх форм насильства та жорстокого поводження з дітьми.

ЗОШ 28: День Гідності і Свободи

День гідності і свободи у ЗОШ № 24

День Гідності та Свободи в Україні відзначається 21 листопада згідно з Указом колишнього Президента України Петра Порошенка «Про День Гідності та Свободи». Цього дня згадують тих, хто вніс свій внесок у Помаранчеву революцію та Революцію Гідності. У Чернігівській загальноосвітній школі пройшли виховні години, присвячені Дню гідності та свободи та здобувачі освіти малювали малюнки для військових.

Робота на конкурс "Молодь. Армія. Країна", номінація "Я Патріот Незалежної України!", виконав творчий колектив учнів 5-А класу Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5.

Екосортування пластику в ЧСШ№1Екосортування пластику в ЧСШ№1

Учні ЧСШ№1 продовжили навчання з екосортування пластику. 12-тикласники Яковець Артем та Бизган Анна підготували презентації з цієї актуальної теми та виступили перед учасниками заходу. Учителі природничого циклу  Михієнко Л.П., Дрижак Т.І. розказали про ситуацію з накопичення пластику у світі та його вплив на здоров’я людини.

Учителі школи Богучарська Л.А., Горкава Т.І., Дерябіна І.М., Чех І.Д. підготували інтерактивну гру « Я вмію сортувати пластик » та провели практичну хвилинку «Як я сортую сміття».

Наостанок учні разом з учителями склали екокоробки для сортування пластику, які були надані нашій школі ГО «Еко Місто Чернігів».

Сортуйте сміття вдома!

Формуйте екомислення!

Зустріч з інспекторами поліції у ЗЗСО №36

4 листопада 2021 року до ЗЗСО № 36 завітали інспектори відділу зв’язків з громадськістю УПП в Чернігівській області ДПП Мельник Ольга та Мороз Наталія. Здобувачі освіти 1-2 класів отримали знання «10 головних правил безпеки»,  та застосували їх на практиці, шляхом програвання життєвих ситуацій; повторили основні правила поведінки з незнайомими людьми.  Учням 3-х класів сподобалась бесіда у формі діалогу з  інспекторами про необхідність дотримання правил дорожнього руху, яка була підкріплена прикладами з практики поліцейських та статистичними даними. З учнями 4-х класів відбулася цікава розмова про булінг, права та обов’язки дітей, у ході якої детально розібрали можливі ситуації із життя та наголосили про наслідки булінгу.

Порядок подання та розгляду заяв щодо випадків булінгу (цькування) у закладі освіти

•    Заяву про випадки булінгу у закладі освіти має право подати будь-який учасник освітнього процесу.
•    Заява подається керівнику закладу освіти відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
•    Здобувач освіти, який став свідком булінгу у закладі, зобов’язаний повідомити про це вихователя, психолога або безпосередньо керівника закладу освіти.
•    Педагог або інший працівник закладу освіти, який став свідком булінгу або отримав повідомлення про факт булінгу від здобувача освіти, який був свідком або учасником булінгу, зобов’язаний повідомити керівника закладу освіти про цей факт.
•    Керівник закладу освіти має розглянути звернення.
•    Керівник закладу освіти створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.
•    Якщо випадок цькування був єдиноразовим, питання з налагодження мікроклімату в дитячому середовищі та розв’язання конфлікту вирішується у межах закладу освіти учасниками освітнього процесу.
•    Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то керівник закладу освіти повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
•    Здобувач освіти може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда -Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги. Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу. Керівник закладу освіти має розглянути таке звернення та з’ясувати всі обставини булінгу.

Щоб протидіяти булінгу, права і обов’язки учасників
освітнього процесу розширено: 

Педагогічні працівники:
•    Мають право на захист під час освітнього процесу від будь-яких форм насильства та експлуатації, у тому числі булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, від пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю;
•    Зобов’язані повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якого вони були особисто або інформацію про які отримали від інших осіб, вживати невідкладних заходів для припинення булінгу (цькування).

Поради дітям щодо протидії булінгу (цькуванню):

•    Уникай агресора й перебувай у товаристві друзів. Постійно перебувай у товаристві приятеля, щоб не залишатись наодинці з недругом. Перебувай в оточенні приятелів у транспорті (у шкільному автобусі), у коридорах або на перерві – скрізь, де можна зустріти кривдника. Запропонуй те ж саме своєму другу.
•    Стримуй гнів. Розхвилюватись у зв’язку зі знущанням природно, але саме цього й домагаються агресори. Це змушує їх відчувати себе сильнішими. Намагайся не реагувати плачем, не червоній і не переймайся. Це вимагає великої кількості тренувань, але це корисна навичка дати відсіч агресору. Іноді корисно практикувати стратегію приведення себе в повну рівновагу, наприклад, рахувати до десяти, записувати свої гнівні слова на аркуші паперу, робити глибокий вдих або просто йти. Іноді треба навчати дітей робити непроникний вираз обличчя, поки вони не позбудуться небезпеки (посмішка або сміх можуть провокувати розбишаку).
•    Дій хоробро, йди та ігноруй агресора. Твердо й чітко скажи йому, щоб він припинив, а потім розвернись й піди. Намагайся ігнорувати образливі зауваження, наприклад, демонструй байдужість чи вдавай, що ти захоплений бесідою по мобільному телефону. Ігноруючи задираку, ти показуєш, що він тобі байдужий. Зрештою, він, імовірно, утомиться діставати тебе.
•    Усунь провокаційні фактори. Якщо агресор вимагає від тебе грошей на обід, принось обід із собою.

Порядок реагування:

•    Розкажи дорослим про знущання. Вихователю, директору, батькам, вони можуть допомогти припинити знущання.
•    Нічого не бійся, не мовчи, розповідай про це. Поговори з кимось, кому ти довіряєш, наприклад, із завучем, учителем, братом, сестрою або другом. Вони можуть запропонувати деякі корисні поради, і навіть якщо вони не можуть виправити ситуацію, це допоможе тобі відчути себе менш самотнім. Зателефонуй до єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги та отримай там поради, правовий захист (покроковий алгоритм дій, як діяти в тій чи іншій ситуації) 0 800 213 103.
•    Повідом про факт цькування Національну поліцію України. Зателефонуй за номером 102 та розкажи усі подробиці знущань.

Нові речі з використаного пластику: у Чернігові відкрилася майстерня «Plastic Fantastic»

Учні ЗЗСО№21 відвідали сортувальну станцію пластика. Ця екскурсія розширила свідомість дітей, допомогла зрозуміти важливість сортування, переробки та правильність утилізації сміття, для майбутнього і для теперішнього часу. "Plastic Fantastic” – це бренд, що об'єднує екоактивістів, дизайнерів, архітекторів і підприємців. Вони працюють над ініціативами у сфері сортування і ресайклінгу та популяризують свідоме використання сировини.
Дякуємо їм, за виділений для нас час!

Уроки патріотичного виховання в СЗОШ № 2

З метою вшанування мужності та героїзму захисників незалежності і територіальної цілісності України, військових традиції та перемог українського народу, подальшого зміцнення патріотичного духу в суспільств до Дня захисників та захисниць України та Дня козацтва у закладі освіти були проведені уроки патріотичного виховання.  Таким чином здобувачі освіти відвідали Історично-військовий музей, провели зустрічі з військовими, матерями загиблих учасників АТО, колишніх учнів школи, виконували гімн України, грали на бандурі, брали участь у козацьких забавах та вікторинах. 

 

 

 

 

Уроки патріотичного виховання в СЗОШ № 2Уроки патріотичного виховання в СЗОШ № 2Уроки патріотичного виховання в СЗОШ № 2