РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Листопад 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

АРХИВ
Листопад 2024 (71)
Жовтень 2024 (159)
Вересень 2024 (75)
Серпень 2024 (36)
Липень 2024 (24)
Червень 2024 (108)

Найменування та місцезнаходження Інклюзивно-ресурсного центру №1

 

м. Чернігів, проспект Пятницька, 69А

 

 

Найменування посади та умови праці

Вчитель-дефектолог –

посадовий оклад 4 000,00 грн.

Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно контракту відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з опали праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 року №859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств»; наказу МОН від 26.09.2005 року №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».

 

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду

 

Вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія”, “Психологія” за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога;

стаж роботи за фахом не менше двох років.

 

 

 

 

 

 

 

 

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання

 

Особа, яка претендує на зайняття вакантної посади фахівця комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр №1» Чернігівської міської ради подає такі документи:

-копію паспорта громадянина України;

-письмову заяву про участь у конкурсі до якої додається резюме у довільній формі;

-копію трудової книжки;

-копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня (за наявності);

-письмову згоду на збір та обробку персональних даних.

Кандидат також може подати іншу додаткову інформацію на власний розсуд.

Особа пред’являє оригінали документів на участь у конкурсі, копії яких ним подаються.

Документи подаються до 28.12.2018 року з пн.-пт. З 9.00 до 17.00 до Інклюзивно-ресурсного центру №1 Чернігівської міської ради, за адресою: м. Чернігів, Пятницька, 69А 

 

 

 

Етапи проведення конкурсного відбору

 

Конкурсний відбір проводить поетапно:

-проведення іспиту та визначення його результатів;

-проведення співбесіди та визначення її результатів;

-визначення результатів конкурсного відбору;

-оприлюднення результатів конкурсу.

 

За секретами успішної інклюзії - до білоруського Гомеля

   Як налагоджена система інклюзивної освіти в дошкільних закладах Білорусі? Який корисний досвід сусідів можна запровадити у вітчизняній освітній галузі?

   Про це чернігівські педагоги дізнавалися в Гомелі: делегація освітян на чолі з начальником управління освіти Чернігівської міської ради Василем Білогурою взяла участь в республіканському науково-практичному семінарі "Корекційна робота з дітьми дошкільного віку з особливостями психофізичного розвитку".

   Приймав педагогічний форум Гомельський обласний інститут розвитку освіти. А сам захід зібрав понад 150 фахівців – представників Міністерства освіти Республіки Білорусь, провідних викладачів профільних вишів, педагогів, спеціалістів центрів корекційно-розвивального навчання і реабілітації.

  Упродовж двох днів учасники заходу ділилися передовим педагогічним досвідом на тренінгах, практикумах, майстер-класах, обмінювалися професійними напрацюваннями  на базі закладів спеціальної освіти м.Гомель.

   Одночасно працювали виставкові майданчики, були презентовані авторські дидактичні посібники, електронні освітні ресурси. 

   Як зазначив Василь Білогура, спілкування з білоруськими колегами відкрило цікаві практичні можливості застосування ефективної інклюзії в дитсадках Чернігова, адже недостатньо мати сучасне корекційне обладнання, важливо володіти апробованими на практиці методиками роботи з дітьми з особливостями розвитку. 

  • Опубліковано: 15-06-2018, 16:15 |
  • Автор: admin
  • Коментарів: 0
  • Переглядів: 1059 |

«Інклюзивна освіта в Чернігові: рівні можливості для кожного» - прес-тур для журналістів на таку тему організувало міське управління освіти

Представники телерадіокомпаній, друкованих та інтернет-видань відвідали Чернігівські школи №33, 24 та 30, де успішно застосовується інклюзивна форма навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Журналісти поспілкувалися з учнями та їхніми педагогами, директорами навчальних закладів, керівником Інклюзивно-ресурсного центру №1 Оленою Підмогильною та начальником управління освіти Чернігівської міської ради Василем Білогурою.

Учасники прес-туру оглянули, як облаштовані в школах інклюзивні та спеціальні класи, спортивні й сенсорні зали, ресурсні кімнати, медіатеки, сучасне корекційне обладнання. Гості мали змогу також побачити, як проходять уроки та заняття дітей, що навчаються за системою інклюзії.

«Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства. Навчання в інклюзивних навчальних закладах є корисним як для дітей з особливими освітніми потребами, так і для дітей з типовим рівнем розвитку, членів родин та суспільства в цілому», - зазначив, спілкуючись з журналістами, керівник міського управління освіти Василь Білогура.


Найменування та місцезнаходження Інклюзивно-ресурсного центру №1

 

14033, м. Чернігів, проспект Миру, 137

 

 

Найменування посади та умови праці

Практичний психолог –

посадовий оклад 4 000,00 грн.

Вчитель-логопед

посадовий оклад 3 735,00грн.

Вчитель-дефектолог

посадовий оклад 4 000,00 грн.

Вчитель лікувальної фізкультури

посадовий оклад 4 000,00 грн.

Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно контракту відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з опали праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 року №859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств»; наказу МОН від 26.09.2005 року №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».

 

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду

 

Вища освіта не нижче ступеня магістраабо освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія”, “Психологія”, “Фізичне виховання” (лікувальна фізкультура) за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога;

стаж роботи за фахом не менше двох років.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання

 

Особа, яка претендує на зайняття вакантної посади фахівця комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр №1» Чернігівської міської ради подає такі документи:

-копію паспорта громадянина України;

-письмову заяву про участь у конкурсі до якої додається резюме у довільній формі (Додаток 1);

-копію трудової книжки;

-копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня (за наявності);

-письмову згоду на збір та обробку персональних даних.

Кандидат також може подати іншу додаткову інформацію на власний розсуд.

Особа пред’являє оригінали документів на участь у конкурсі, копії яких ним подаються.

Документи подаються до 20.11.2017 року з пн.-пт. З 9.00 до 17.00 до Інклюзивно-ресурсного центру №1 Чернігівської міської ради, за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 137

 

 

 

 

Етапи проведення конкурсного відбору

 

Конкурсний відбір проводить поетапно:

-проведення іспиту та визначення його результатів;

-проведення співбесіди та визначення її результатів;

-визначення результатів конкурсного відбору;

-оприлюднення результатів конкурсу.

 

З 19 по 21 квітня на базі Чернігівського вищого професійного училища побутового обслуговування пройшов тренінг Благодійного фонду Порошенка "Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації Досвід. Перспективи. Результати" для фахівців психолого-методико-педагогічних консультацій Чернігівської області.

В роботі цього тренінгу взяли участь і працівники нашого навчального закладу: Шаш Анна Романівна – практичний психолог та Карась Юлія Сергіївна – соціальний педагог. Вони дали дуже високу оцінку цьому заходу, професіоналізму київських фахівців, які проводили тренінги.

21 квітня з робочим візитом в Чернігові перебувала дружина президента України, Голова соціальної програми Благодійного фонду Порошенко Марина Анатоліївна. 

Вона взяла участь у заключному етапі тренінгу, поспілкувалася з його учасниками, вручила їм сертифікати та підписала з головою Чернігівської обласної державної адміністрації Валерієм Кулічем Меморандум щодо розвитку інклюзивного освітнього середовища Чернігівщини. Учениця нашого навчального закладу Олександра Садова подарувала Марині Анатоліївні вишиванку та подякувала за її допомогу дітям з обмеженими можливостями.

Інклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості націїІнклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації
Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації