РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Листопад 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

АРХИВ
Листопад 2024 (87)
Жовтень 2024 (159)
Вересень 2024 (75)
Серпень 2024 (36)
Липень 2024 (24)
Червень 2024 (108)

Чернігівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 9 Чернігівської міської ради Чернігівської області.

Вакантна посада: учитель англійської мови - 1 ставка.

Адреса закладу: м. Чернігів, вул. О. Молодчого, 21, тел. 3-36-61, 3-12-46.

День української писемності та мови в гімназії №31

9 листопада - День української писемності та мови! Гімназія №31 також відзначила цей день! Учні та вчителі писали радіодиктан. Також усім творчим учням,  які скучили за поняттям "творити", було запропоновано взяти участь у відеоконкурсі. Завдання - зняти відео з прочитанням вашого улюбленого українського вірша! Роботи вразили різноманітністю, творчим підходом та знанням основ якісного відеомонтажу! Усі бажаючі можуть переглянути їх за посиланням https://www.facebook.com/groups/1936875069928948

День української писемності та мови в ЗОШ №29

9 листопада, в День української писемності та мови, в Чернігівській ЗОШ №29 вчителі та учні початкових класів створили святковий настрій, вдягнувшись у святкові яскраві вишиванки.

Учні 10-Б, 9-В, 9-Г, 7-А та 6-А класів разом з вчителями української мови долучились до написання ХХ ювілейного радіодиктанту національної єдності.

А ще, початкові класи організували свого роду флешмоб з елементами фотобутафорії, з допомогою якого діти хотіли виразити свою любов та повагу до рідної мови!
Також, з нагоди цього свята вчителька 1-Б класу Передня Ольга Миколаївна написала власний вірш, довела учням, що мова – це серце нації, це невичерпна духовна скарбниця, до якої народ безперервно докладає свій досвід, розум і почуття.

ВІТАЄМО УСІХ ІЗ ДНЕМ УКРАЇНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ ТА МОВИ!

9 листопада цього року вчителі Чернігівського ліцею №22 писали ювілейний ХХ Всеукраїнський радіодиктант національної єдності. Цей день став святковим для багатьох українців. Спільне написання диктанту єднає націю, заохочує до вивчення рідної мови.
Цьогоріч диктант було присвячено книзі. Чудовий текст І.Малковича «Виклики книжкової ери» спонукає до висновку: «...головне – читати і не так важливо, з яких носіїв».

ХХ Всеукраїнський радіодиктант національної єдності

ХХ Всеукраїнський радіодиктант національної єдності

Педагоги 25 школи долучилися до написання ХХ Всеукраїнського радіодиктанту. Вони не тільки перевірили свої знання, а й підтримали акцію єднання навколо рідної мови.

Крім того, працівники Центру професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради долучились до написання радіодиктанту національної єдності.

До Дня української писемності та мови 9 листопада старшокласники школи №17 дистанційно долучилися до написання XX диктанту національної єдності, учні 4 класу написали дещо простіший диктант, а здобувачі освіти всієї початкової школи досліджували історію цього свята та мали можливість спробувати свої сили у якості дикторів та ведучих телепрограм (брали участь у відповідних ігрових завданнях).

Старшокласники школи №17 дистанційно долучилися до написання XX диктанту національної єдностіСтаршокласники школи №17 дистанційно долучилися до написання XX диктанту національної єдностіСтаршокласники школи №17 дистанційно долучилися до написання XX диктанту національної єдності

 

Здобувачі освіти ЗЗСО № 5 вітають всіх з Днем української писемності та мови

З Днем писемності та мови!
Хай живе вкраїнське слово.
Бережімо, як святиню
Мову рідну й Україну.

Хай звучать казки та вірші,
З кожним днем хай буде більше
Тих, хто рідну мову знає.
Тих, хто нею розмовляє.

– Як можна здійснювати дистанційне навчання?

Відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, можна:

  • навчати учнів за дистанційною формою (як окремою формою здобуття освіти);
  • використовувати технології дистанційного навчання під час навчання за різними формами (очною (денною, вечірньою), заочною, мережевою, екстернатною, сімейною (домашньою), педагогічним патронажем), у тому числі під час карантину та інших надзвичайних обставин.

Отже, під час карантину не потрібно переводити учнів на дистанційну форму. Це буде “традиційна” форма навчання із застосуванням технологій дистанційного навчання.

Важливо: заклад освіти має автономію, тож може сам визначати у своїх освітній/-х програмі/-ах форми організації освітнього процесу для забезпечення дистанційного навчання (навчальні заняття, консультації, вебінари, онлайн-форуми, віртуальні екскурсії тощо). Читати далі →