РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Травень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

АРХИВ
Травень 2024 (119)
Квітень 2024 (210)
Березень 2024 (111)
Лютий 2024 (141)
Січень 2024 (88)
Грудень 2023 (150)

У МОН відбулася нарада щодо запобігання поширенню агресивної субкультури серед підлітків

З метою припинення масових протиправних дій, аби застерегти дітей від необдуманих вчинків, для подолання конфліктів та формування толерантних стосунків серед представників різних субкультур сучасної молоді у Міністерстві освіти і науки України під головуванням заступниці Міністра Віри Рогової відбулася всеукраїнська нарада.

У зустрічі взяли участь понад 800 спеціалістів департаментів з питань позашкільної освіти та виховної роботи, фахівців інститутів післядипломної педагогічної освіти, керівників закладів позашкільної освіти та представники громадськості з усіх регіонів України.

Ярослав Шанько, заступник начальника Управління ювенальної превенції Національної поліції України проінформував учасників про те, що наприкінці лютого - початку березня поточного року правоохоронці не допустили конфліктів і понад 1000 осіб (з них близько 700 неповнолітніх) було запрошено для профілактичної бесіди до відділів поліції та роз’яснення вимог адміністративного та кримінального законодавства. Запрошені називають себе учасниками «ПВК Рьодан» - це нова субкультура, яка натхнена японським аніме та поширилась нещодавно у Росії. Посадовець розкрив перед учасниками наради успішні результати профілактичної роботи Національної поліції України, а саме: виявлення адміністраторів та блокування Телеграм-каналів; профілактичні розмови щодо недопущення порушень громадського порядку тощо. Завдяки вдалим та оперативним діям ювенальної превенції Національної поліції України активність цього руху в Україні йде на спад.

Учасники наради також ознайомилися з успішним досвідом профілактичної роботи із запобігання поширенню агресивної субкультури серед підлітків Державних центрів позашкільної освіти, органів управління освіти в регіонах у співпраці з Національною поліцією України та іншими партнерськими організаціями, методичними напрацюваннями Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти».

Присутні погодилися, що освітянам необхідно з’ясувати першопричини, які спонукали підлітків приєднатися до небезпечних субкультур, та надати відповідну допомогу в подоланні цих причин; ознайомити учасників освітнього процесу із наявними молодіжними субкультурами, їхніми основними рисами, позитивним і негативним спрямуванням; з’ясувати сприятливу роль молодіжних субкультур у процесі адаптації і самоствердження юної особистості; провести заняття з елементами тренінгу «Всі ми – різні, всі ми – рівні», творчі дискусії на тему «Молодіжні субкультури: за і проти», «Вчимося бути толерантними», «Що спільного?», «Біла ворона», «Чарівне озеро»; створити колажі «Світ толерантності» і «Світ інтолерантності», «Риси толерантної особистості» тощо.

Для того, щоб навчити дітей безпечної поведінки у виховній системі, закладу освіти необхідно систематично надавати увагу національно-патріотичному вихованню, культурі взаємостосунків школярів, методам ненасильницького спілкування тощо.

Педагогам варто налагодити взаємодію з батьками, зокрема:

  • рекомендувати батькам звертати увагу на контент, який «споживає» дитина, й знатиі її інтереси;
  • разом з дитиною пройти базовий курс кібербезпеки й обговорити його;
  • слідкувати, чи нема у дитини різких перепадів настрою;
  • проводити більше часу з дітьми та вибудовувати довірливі стосунки;
  • звертати увагу на поведінку дітей, коло спілкування та способи проведення дозвілля.

Батькам, у яких складна комунікація з підлітками, варто звернутись до практичного психолога закладу освіти, або, наприклад, до фахівців проєкту Міністерства освіти і науки України та UNICEF «Поруч», де можна отримати безкоштовну допомогу з метою формування нових життєвих цінностей, розвитку вольових якостей, поліпшення взаємин дитини з батьками та ровесниками тощо.

Із презентаційними матеріалами наради можна ознайомитися за посиланням.

  • Опубліковано: 9-03-2023, 15:36 |
  • Автор: Ірина_Гнатюк
  • Коментарів: 0
  • Переглядів: 172 |

  • Опубліковано: 6-03-2023, 20:15 |
  • Автор: Ольга_Количева
  • Коментарів: 0
  • Переглядів: 165 |

  • Опубліковано: 3-03-2023, 12:11 |
  • Автор: Ольга_Количева
  • Коментарів: 0
  • Переглядів: 174 |

Найменування та місцезнаходження

комунальної установи 

     «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради»

14005, м. Чернігів, проспект Перемоги, 141.

Найменування посади та умови праці

Консультант, консультування шкільних бібліотекарів, бібліотечні фонди – 1 ставка. 

Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно контракту відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з опали праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 року №859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств»; наказу МОН від 26.09.2005 року №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».
Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду

Особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу педагогічну освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше як п’ять років та яка пройшла конкурсний відбір.

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання

Особа, яка претендує на зайняття вакантної посади педагогічного працівника комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради» подає такі документи:

-заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

-автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

-копію паспорта громадянина України;

-копію документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

-копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше п’яти років на день їх подання;

-мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Документи подаються до 22.03.2023 року пн.-пт. з 8.00 до 17.00 (перерва на обід з 13.00 до 14.00) до КУ «ЦПРПП ЧМР»: м. Чернігів, проспект Перемоги, 141.

Етапи проведення конкурсного відбору

Конкурс складається з таких етапів:

1) прийняття рішення про проведення конкурсу;

2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;

3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;

4) перевірка поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам;

5)допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;

6) проведення конкурсного відбору;

7) визначення переможця конкурсу;

8) оприлюднення результатів конкурсу.

Перелік питань: perelk-pitan-konsultanti-CPR.docx [22.61 Kb] (cкачувань: 84)

Зустрічі з представниками ТЦК та СП

01.03.2023 відбулася зустріч заступників директорів з виховної роботи та вчителів захисту України з представниками ТЦК та СП.
Начальник ТЦК та СП, полковник, Колесник Сергій Миколайович наголосив про важливість профорієнтації серед випускників закладів загальної середньої освіти, щодо обрання професії військового спрямування. Заступник начальника ТЦК та СП, підполковник, Луговський Олександр Васильович розповів про вступну кампанію.
Начальник відділу призову ТЦК та СП, підполковник, Чечин Володимир Леонідович ознайомив з порядком проведення приписки юнаків.

За підсумами І (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу екскурсоводів музеїв закладів освіти «Край, в якому я живу» перемогу здобув ЗЗСО №34, ліцеї №22 і 15 - у призерах. Вітаємо!

Відповідно до наказу Управління освіти і науки Чернігівської облдержадміністрації від 28 жовтня 2022 року No 156 «Про проведення І (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу екскурсоводів музеїв закладів освіти «Край, в якому я живу» у 2022/2023 навчальному році» комунальним позашкільним навчальним закладом «Центр національно-патріотичного виховання, туризму та краєзнавства учнівської молоді» у листопаді 2022 року - січні 2023 року проведено І (обласний) тур Всеукраїнського конкурсу екскурсоводів музеїв закладів освіти «Край, в якому я живу».
На І (обласний) тур було представлено матеріали 8 музеїв військово-історичного, краєзнавчого та літературного профілів закладів загальної середньої освіти Чернігівської області, в тому числі 3-х ЗЗСО міста Чернігова.
Учасники подали на конкурс розробки екскурсій у друкованому вигляді та презентації до них на електронних носіях.
Роботи переможців і призерів І (обласного) туру конкурсу відрізняються повнотою та відповідністю наданої інформації, досконалим розкриттям змісту музейних експозицій, виховної спрямованості їх розділів, форм і засобів залучення експонатів та популяризації музейних колекцій.
Так, розробка екскурсії «У горнилі боротьби за єдину й неподільну Україну», вихованців гуртка «Патріот» Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів No 34 Чернігівської міської ради Чернігівської області (керівники Марія Бондаренко, Віктор Трухан), яка стала переможцем серед музеїв військово-історичного профілю, надає можливість дізнатися не лише про нелегкий героїчний шлях, який пройшли наші діди і прадіди, але й про сучасну молодь, яка пліч-о-пліч зі своїми батьками боронить рідну землю від російського агресора. Під час екскурсії ми знайомимось з подіями Української революції 1917-1921 років, зразками тогочасної зброї та військової форми, розділами, присвяченими бою під Крутами, початку Другої світової війни. У розділах, присвячених сучасній російсько-українській війні, бачимо зразки озброєння українських захисників, техніку зв’язку, засоби індивідуального захисту, сучасну бойову форму. Особливу увагу відвідувачів привертають стенди, які висвітлюють страшні картини результатів бомбардувань міста Чернігова, решток російської військової техніки та особистих речей ворога.
В оглядовій екскурсії «Нехай святиться у віках в борні здобута незалежність» здобувачки освіти 10-В класу ліцею №15 м. Чернігова Холодняк Анастасії (керівники Юлія Кирилюк-Прядко, Валентина Руденок), яка посіла II місце серед музеїв військово-історичного профілю, висвітлюються події вигнання нацистських загарбників з Чернігівщини восени 1943 року та події сучасного виміру: Революція гідності, Майдан, АТО/ООС та початок повномаспггабної російсько-української війни.
Розробка екскурсії «У мужності є прізвище і вік» здобувачів освіти 11-Д класу Чернігівського ліцею No 22 Чернігівської міської ради Чернігівської області Носка Романа, Скоряк Анни (керівник Марина Пушок), яка посіла III місце серед музеїв військово-історичного профілю, висвітлює визвольну боротьбу нашого народу за свободу і незалежність від початку німецько-радянської війни, встановлення нацистського «нового порядку» в Чернігові до Героїв Небесної Сотні, учасників антитерористичної операції, операції об’єднаних сил та героїв сучасної російсько-української війни.
Управління освіти Чернігівської міської ради вітає переможців конкурсу та висловлює подяку педагогам, які їх підготували. 

Вітаємо з перемогою!

Оксана КАЛЮЖНА, учитель Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Чернігівської міської ради - переможниця обласного етапу конкурсу "Учитель року - 2023" у номінації «Початкова освіта».

Бажаємо успіхів на всеукраїнському етапі!

 

 

 

 

 

 

  • Опубліковано: 9-02-2023, 20:08 |
  • Автор: Ольга_Количева
  • Коментарів: 0
  • Переглядів: 182 |