РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Березень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

АРХИВ
Березень 2024 (99)
Лютий 2024 (141)
Січень 2024 (86)
Грудень 2023 (150)
Листопад 2023 (140)
Жовтень 2023 (138)
Семінар психологів

Семінар психологів

Психологічні та фізичні, жорсткі і гнучкі, розмиті і ясні, свої і чужі, захисні і обмежувальні, здорові і не дуже.

Тема кордонів актуальна рівно тому, що в нашій ментальності їй не приділяється  належне місце взагалі. Нас виховували так, що мати кордони непристойно і зухвало. А повідомляти про них - значить заявляти про свою цінність.

Але навіть, якщо люди позначають рамки дозволеного близьким, то часто ті все одно продовжують їх порушувати.

А хтось, навпаки, рідко повідомляє про свої кордони, але чомусь навіть при цьому їх майже ніхто не порушує. Здається, ніби само собою у них виходить обходити гострі кути, заробляти, будувати цікаві відносини і отримувати від них задоволення.

Так з чого ж кордони складаються,  як їх вибудовувати, відчувати і позначати?

Як бути, якщо люди порушують ваші кордони? Чи повинні вони самі здогадатися або доведеться їм про це повідомити?

Загалом, море питань, щоб почати в цьому розбиратися і отримувати задоволення від відносин і можливостей, які вони дають.

Всі хочуть дізнатися, які можливості відкриються для нас зі знайомством зі своїми кордонами. Після нього вдається багато чого прояснити в своєму житті.

З психологічних кордонів починається все найцікавіше: зрілі відносини, перспективна робота і глибока залученість у своє життя. І якщо ясно позначити свої межі і можливості, то стає зрозуміло: кого любити, ким працювати і куди рухатися далі.

Всі ці питання розглядали психологи міста під час засідання творчої групи на базі ЗЗСО №17, яке відбулося 17 вересня. Практичний психолог Веселова Н.П. розкрила тему «Особливості встановлення особистісних кордонів «учень»-«учитель»-«батьки». Провели майстер класи з застосування метафоричних карток Аглаї Датишидзе, та технік «Незакінчені речення» та «Асоціації». Вчились словесно визначати свої кордони, рефлексували та  отримували інсайти в процесі роботи.