РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Психологічні та фізичні, жорсткі і гнучкі, розмиті і ясні, свої і чужі, захисні і обмежувальні, здорові і не дуже.
Тема кордонів актуальна рівно тому, що в нашій ментальності їй не приділяється належне місце взагалі. Нас виховували так, що мати кордони непристойно і зухвало. А повідомляти про них - значить заявляти про свою цінність.
Але навіть, якщо люди позначають рамки дозволеного близьким, то часто ті все одно продовжують їх порушувати.
А хтось, навпаки, рідко повідомляє про свої кордони, але чомусь навіть при цьому їх майже ніхто не порушує. Здається, ніби само собою у них виходить обходити гострі кути, заробляти, будувати цікаві відносини і отримувати від них задоволення.
Так з чого ж кордони складаються, як їх вибудовувати, відчувати і позначати?
Як бути, якщо люди порушують ваші кордони? Чи повинні вони самі здогадатися або доведеться їм про це повідомити?
Загалом, море питань, щоб почати в цьому розбиратися і отримувати задоволення від відносин і можливостей, які вони дають.
Всі хочуть дізнатися, які можливості відкриються для нас зі знайомством зі своїми кордонами. Після нього вдається багато чого прояснити в своєму житті.
З психологічних кордонів починається все найцікавіше: зрілі відносини, перспективна робота і глибока залученість у своє життя. І якщо ясно позначити свої межі і можливості, то стає зрозуміло: кого любити, ким працювати і куди рухатися далі.
Всі ці питання розглядали психологи міста під час засідання творчої групи на базі ЗЗСО №17, яке відбулося 17 вересня. Практичний психолог Веселова Н.П. розкрила тему «Особливості встановлення особистісних кордонів «учень»-«учитель»-«батьки». Провели майстер класи з застосування метафоричних карток Аглаї Датишидзе, та технік «Незакінчені речення» та «Асоціації». Вчились словесно визначати свої кордони, рефлексували та отримували інсайти в процесі роботи.
- Опубліковано: 23-09-2020, 08:14
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 450
|