РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Листопад 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

АРХИВ
Листопад 2024 (76)
Жовтень 2024 (159)
Вересень 2024 (75)
Серпень 2024 (36)
Липень 2024 (24)
Червень 2024 (108)
Заняття з елементами тренінгу в рамках проєкту "Демократична школа"

Заняття з елементами тренінгу в рамках проєкту "Демократична школа"Заняття з елементами тренінгу в рамках проєкту "Демократична школа"

Заняття з освіти для демократичного громадянства і прав людини у рамках Програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа» відбулося 08 січня 2020р. у ліцеї №15 м. Чернігова. Під час тренінгу шість команд вчителів, які працюють із здобувачами освіти 5-9 класів, небайдужих до розвитку школи людей, що вірять в демократичне майбутнє України, проводили інтерактивну вправу – дискусійну гру «Застосування інтерактивних форм роботи» за методикою «Шість капелюхів  мислення».  Із запропонованих координатором ініціативної групи ліцею Івановою Л.Г. багатьох тем для обговорення було обрано прислів’я  "Вмій вчасно сказати, вчасно помовчати". Незалежні одна від одної точки зору презентували лідери кожної групи, але фінальним був синій капелюх, який зібрав у Різдвяний кошик ключові позиції кожного капелюшка та представив це з точки зору Європейської Конвенції про захист прав людини і свобод / с.9, ст.10 /.

 Ще в групах складали поради п. Григорію, на уроках якого постійно відповідають 5 одних і тих самих учнів-лідерів, які не дають можливості відповідати іншим, висміюючи їх. А це не дає можливості брати участь в освітньому процесі решті здобувачам освіти класу. Цікавими були поради: об’єднати дітей у групи, активних призначити консультантами, запропонувати вправи формувального оцінювання: «Однохвилинне есе», Бліц-побачення, гру «Вибувайлик», 3-2-1 /зворотній зв’язок/ тощо. Між завданнями, які, за опитуванням, були цікавими, провели руханку «Реформа. Школа. Директор».

Під час заняття ініціативної групи вчителів зовсім була відсутня конкуренція, спостерігалась весь час самооцінка кожного та всі помітили, що такі форми роботи об’єднують нас. В черговий раз усі усвідомили, що демократична школа – це школа активних і щасливих людей, які є відповідальними за власне життя та за життя колективу.