РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Квітень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

АРХИВ
Квітень 2024 (114)
Березень 2024 (111)
Лютий 2024 (141)
Січень 2024 (87)
Грудень 2023 (150)
Листопад 2023 (140)
Конкурси на посаду директорів ЗОШ №35 і СЗОШ №2

Конкурси на посаду директорів ЗОШ №35 і СЗОШ №2

До участі у конкурсному відборі на посаду директора Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №35 Чернігівської міської ради Чернігівської області допущені:

 

−Ведь Лаліта Віталіївна;

−Іваницька Наталія Анатоліївна;

−Луценко Сергій Андрійович.

 

До участі у конкурсному відборі на посаду директора спеціалізованої загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням іноземних мов допущені:

–Бугайова Олександра Володимирівна;

–Горнюк Наталія Миколаївна;

–Ячний Геннадій Миколайович.

 

І. Питання на перевірку знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти

Закон України «Про освіту»

1.Види освіти (ст. 8).

2.Форми здобуття освіти (ст.9)

3.Складники освіти (ч. 1 ст. 10).

4.Інклюзивне навчання (ст. 20).

5.Керівник закладу освіти (ст. 26).

6.Колегіальні органи управління закладів освіти (ст.27).

7.Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти (ст. 30).

8.Особливості відносин між закладами освіти та політичними партіями (об’єднаннями) і релігійними організаціями (ст. 31).

9.Академічна доброчесність (ст.42).

10.Інституційний аудит (ст.45).

11.Моніторинг якості освіти (ст. 48).

12.Права здобувачів освіти (ч. 1 ст. 53).

13.Обов’язки здобувачів освіти (ч. 3 ст. 53).

14.Права педагогічних працівників (ч.1 ст. 54).

15.Обов’язки педагогічних працівників (ч. 2 ст. 54).

 

Закон України  «Про загальну середню освіту»

1.Поняття загальної середньої освіти (ст.3).

2.Завдання загальної середньої освіти (ст. 5).

3.Типи закладів освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти (ст.9).

4.Створення, реорганізація, ліквідація та перепрофілювання закладу загальної середньої освіти (ст. 11).

5.Термін навчання для здобуття повної загальної середньої освіти у закладах загальної середньої освіти (ст. 12).

6.Наповнюваність класів закладів загальної середньої освіти (ст. 14).

7.Освітня програма закладу загальної середньої освіти (ст. 15).

8.Навчальний рік та режим роботи закладу загальної середньої освіти (ст. 16).

9.Зарахування учнів (ст. 18).

10.Учасники освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти (ст.19). 

11.Педагогічне навантаження вчителя закладу загальної середньої освіти (ст.25).

12.Трудові відносини в системі загальної середньої освіти (ст. 26).

13.Атестація педагогічних працівників (ч.1, 2 ст. 27).

14.Поняття Державного стандарту загальної середньої освіти (ст. 30).

15.Атестація та оцінювання знань учнів (вихованців) (ст. 34).

 

ІІ. Питання на перевірку знань Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти
«Нова українська школа» на період до 2029 року

1.Мета Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

2.Реформування педагогіки загальної середньої освіти відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

3.Реформування системи управління загальною середньою освітою   відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

4.Реформування структури загальної середньої освіти   відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

5.Реформування системи державного фінансування загальної середньої освіти   відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

6.Випускник нової української школи – це…

7.Реформування змісту загальної середньої освіти відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

8.І етап реалізації Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

9.ІІ етап реалізації Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

10.ІІІ етап реалізації Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

11.Ключові компетентності відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

12.Сутність педагогіки партнерства у Новій українській школі.

13.Очікувані результати реалізації Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

14.Обсяг фінансових, матеріально- технічних, трудових ресурсів реалізації Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

15.Заходи щодо створення умов для інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

ІІІ.Ситуаційне завдання ( зразок)*

До Вас, як до директора закладу загальної середньої освіти, прийшли батьки майбутнього першокласника з метою зарахування дитини до першого класу Вашої школи. В ході бесіди з батьками з’ясувалося, що вони проживають за адресою, яка не закріплена за територією обслуговування закладу освіти.

             Ваші дії, як керівника закладу освіти, якщо батьки наполягають на зарахуванні дитини саме до Вашої школи?

*Ситуаційні  завдання розв’язуються письмово. Усі кандидати розв’язують однакові ситуаційні завдання. На виконання ситуаційного завдання відводиться 30 хвилин.

Під час оцінювання професійної компетентності кандидатів за результатами розв’язання ситуаційного завдання за кожною окремою вимогою виставляються такі бали:

2 бали - кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі та які виявили глибокі знання, уміння, компетенції, необхідні для ефективного виконання посадових обов’язків;

1 бал - кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі в обсязі, мінімально достатньому для виконання посадових обов’язків;

0 балів - кандидатам, професійна компетентність яких не відповідає вимозі.

Кандидати, які під час розв’язання ситуаційного завдання отримали середній бал 0,5 або нижче за однією з вимог вважаються такими, що не пройшли конкурс. Такі кандидати не допускаються до чергового етапу конкурсу.

 

Презентація та критерії оцінювання перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти

            Кожен кандидат публічно та відкрито презентує перспективний план розвитку закладу загальної середньої освіти.

Для оцінювання результату публічної та відкритої презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти використовується така система:

2  бали  виставляється кандидатам, які в перспективному плані повністю розкрили всі напрямки роботи закладу освіти;  

1 бал виставляється кандидатам, які частково розкрили перспективи розвитку закладу освіти;  

0 балів виставляється кандидатам, які не окреслили перспективи розвитку закладу освіти.

Кандидати, які під час проведення публічної та відкритої презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти отримали середній бал 0,5 або нижче вважаються такими, що не пройшли конкурсний відбір.