РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Квітень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

АРХИВ
Квітень 2024 (192)
Березень 2024 (111)
Лютий 2024 (141)
Січень 2024 (87)
Грудень 2023 (150)
Листопад 2023 (140)
Відбувся тренінг «Зміст, базові принципи та педагогічна стратегія Програми «Філософія для дітей» (Philosophyforchildren, P4c)».

26-27 квітня 2017 року Чернігівська загальноосвітня школа № 6 радо приймала гостей. Саме на базі цього освітнього закладу відбувся навчальний тренінг, присвячений проблемі «Зміст, базові принципи та педагогічна стратегія Програми «Філософія для дітей» (Philosophyforchildren, P4c)».Участь у навчанні взяли вчителі, практичні психологи, соціальні педагоги 23 шкіл міста, фахівці ОКПНЗ МАН, методисти методичного центру управління освіти.

         Знайомила освітян з досвідом впровадження методики «Філософія для дітей» Метью Ліпмана, її змістом і принципами кандидат філософських наук – Юлія Кравченко. Особливо цінним було те, що протягом двох днів учасники працювали на заняттях саме з оригінальними текстами автора методики Метью Ліпмана («Лілі», «Руся», «Гаррі Стоттлмейєр», «Ліза»). Ці лаконічні  діалогічні тексти сповнені логічних, етичних, естетичних, екзистенційних та інших філософських проблем. А герої цих новел постають прототипами самих членів «спільноти дослідників».

         27 квітня Юлія Кравченко продемонструвала педагогам заняття з учнями 7-8-х класів, результат якого приємно вразив і школярів, і гостей. Критичне, креативне та турботливе мислення… розвиток усіх трьох відбувався одночасно в межах одного заняття, що забезпечувало рефлексивний баланс під час навчання. А основним інструментом реалізації методики був, звичайно, діалог.

Слід зазначити, що основними навиками і вміннями, що формуються у дітей в результаті участі у заняттях з програми «Філософія для дітей» є:

-         вміння формулювати і висловлювати свою думку;

-         аргументування власної точки зору;

-         майстерність ставити питання та шукати на них відповіді;

-         мати цілісне бачення проблемного питання чи ситуації;

-         відвага у придумуванні нових теоретичних можливостей і здійсненні мисленнєвих експериментів, пошук альтернатив;

-         відслідковування мисленнєвого процесу та усвідомлення його інструментарію;

-         розвиток мовлення і комунікаційних навичок;

-         культура спілкування;

-         повага до думки інших;

-         впевненість у власних можливостях;

-         демократизм.

В ході обговорення педагоги висловили думку, що програма «Філософія для дітей» здатна забезпечити широкий спектр розвитку навиків і вмінь учнів, а сама діалогічна форма спілкування мотивує учнівську спільноту до інтелектуального пошуку відповідей на смисложиттєві запитання.

Всі учасники отримали сертифікати Національного центру «Мала академія наук України».

Відбувся тренінг «Зміст, базові принципи та педагогічна стратегія Програми «Філософія для дітей» (Philosophyforchildren, P4c)».
Відбувся тренінг «Зміст, базові принципи та педагогічна стратегія Програми «Філософія для дітей» (Philosophyforchildren, P4c)».
Відбувся тренінг «Зміст, базові принципи та педагогічна стратегія Програми «Філософія для дітей» (Philosophyforchildren, P4c)».
Відбувся тренінг «Зміст, базові принципи та педагогічна стратегія Програми «Філософія для дітей» (Philosophyforchildren, P4c)».
Відбувся тренінг «Зміст, базові принципи та педагогічна стратегія Програми «Філософія для дітей» (Philosophyforchildren, P4c)».
Відбувся тренінг «Зміст, базові принципи та педагогічна стратегія Програми «Філософія для дітей» (Philosophyforchildren, P4c)».
Відбувся тренінг «Зміст, базові принципи та педагогічна стратегія Програми «Філософія для дітей» (Philosophyforchildren, P4c)».
Відбувся тренінг «Зміст, базові принципи та педагогічна стратегія Програми «Філософія для дітей» (Philosophyforchildren, P4c)».