РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
26-27 квітня 2017 року Чернігівська загальноосвітня школа № 6 радо приймала гостей. Саме на базі цього освітнього закладу відбувся навчальний тренінг, присвячений проблемі «Зміст, базові принципи та педагогічна стратегія Програми «Філософія для дітей» (Philosophyforchildren, P4c)».Участь у навчанні взяли вчителі, практичні психологи, соціальні педагоги 23 шкіл міста, фахівці ОКПНЗ МАН, методисти методичного центру управління освіти.
Знайомила освітян з досвідом впровадження методики «Філософія для дітей» Метью Ліпмана, її змістом і принципами кандидат філософських наук – Юлія Кравченко. Особливо цінним було те, що протягом двох днів учасники працювали на заняттях саме з оригінальними текстами автора методики Метью Ліпмана («Лілі», «Руся», «Гаррі Стоттлмейєр», «Ліза»). Ці лаконічні діалогічні тексти сповнені логічних, етичних, естетичних, екзистенційних та інших філософських проблем. А герої цих новел постають прототипами самих членів «спільноти дослідників».
27 квітня Юлія Кравченко продемонструвала педагогам заняття з учнями 7-8-х класів, результат якого приємно вразив і школярів, і гостей. Критичне, креативне та турботливе мислення… розвиток усіх трьох відбувався одночасно в межах одного заняття, що забезпечувало рефлексивний баланс під час навчання. А основним інструментом реалізації методики був, звичайно, діалог.
Слід зазначити, що основними навиками і вміннями, що формуються у дітей в результаті участі у заняттях з програми «Філософія для дітей» є:
- вміння формулювати і висловлювати свою думку;
- аргументування власної точки зору;
- майстерність ставити питання та шукати на них відповіді;
- мати цілісне бачення проблемного питання чи ситуації;
- відвага у придумуванні нових теоретичних можливостей і здійсненні мисленнєвих експериментів, пошук альтернатив;
- відслідковування мисленнєвого процесу та усвідомлення його інструментарію;
- розвиток мовлення і комунікаційних навичок;
- культура спілкування;
- повага до думки інших;
- впевненість у власних можливостях;
- демократизм.
В ході обговорення педагоги висловили думку, що програма «Філософія для дітей» здатна забезпечити широкий спектр розвитку навиків і вмінь учнів, а сама діалогічна форма спілкування мотивує учнівську спільноту до інтелектуального пошуку відповідей на смисложиттєві запитання.
Всі учасники отримали сертифікати Національного центру «Мала академія наук України».
- Опубліковано: 27-04-2017, 12:09
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 1208
|