РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
« Липень 2025 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
АРХИВ
06 листопада 2018 року до садочку №53 завітали вчителі-логопеди міста для участі у семінарі «Напрями розвитку мовленнєвої активності у дітей з тяжкими порушеннями мовлення».
За ініціативи О.В. Підмогильної, директора ІРЦ, було змінено формат міського семінару на теоретико-практичний тренінг, до участі в якому була запрошена Н.В. Базима, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри логопедії факультету корекційної педагогіки та психології НПУ імені М.П. Драгоманова; логопед, психолог, коуч, арт-терапевт.
Н.В. Базима познайомила присутніх з теоретичними поняттями комунікативної діяльності, компонентами мовленнєвої активності, мотивованості, ініціативності та змістовності мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Практично зупинилась на методах, принципах та прийомах активізації мовлення, які можна використовувати в роботі з такими дітьми.
Вчителі-логопеди мали можливість поповнити свою «методичну скарбничку» дієвими цікавими іграми та самі спробували пограти в них парами, трійками, командами. У кожного була можливість поспілкуватись та обговорити важливі питання формування практичних мовленнєвих навичок у дітей з тяжкими порушеннями мовлення.
По закінченню семінару учасники отримали сертифікати учасника тренінгу.
- Опубліковано: 8-11-2018, 10:52
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 752
|