РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Сучасні діти потребують сучасного підходу до процесу викладання. А організувати його зовсім не важко. Варто лише захотіти бути креативним.
Як результат – щасливі, задоволені діти, що вже не вважають геометрію нудною…
Краще за всі рецензії та коментарі до нестандартних уроків - враження учнів, для яких це все і відбувається. Ось погляд на один з таких уроків учениці 8-Б класу (до речі з поглибленим вивченням іноземних мов) Примаченко Катерини: «Сьогодні у нас відбувся дуже незвичайний урок геометрії. Учні нашого класу та наша вчителька Ільєнко Олена Вікторівна на життєвій практиці опрацьовували тему «Площа прямокутника та квадрата». Наш захоплюючий урок складався з декількох частин: об'єднання у мікрогрупи, вимірювання об’єктів у нашому чудовому сквері ім. Хмельницького та запис роботи у зошити. Родзинкою було саме виконання завдань на свіжому повітрі. Ми з рулетками вимірювали грані лавок, сходинки біля пам’ятника, плитку на монументі та плитку біля фонтану. Також ми проявили оригінальність і заздалегідь намалювали на асфальті біля школи малюнки, які включали в себе потрібні фігури: будинок, вікна, двері, рибку, вантажівку та повітряного змія. Більше того, у всіх команд були різні одиниці вимірювання, завдяки цій умові наша робота ставала ще цікавішою.
На мій погляд, це гарний досвід, що може знадобитися у повсякденному житті. Такі завдання відпрацьовують гнучкість розуму, уважність, оригінальність та вміння працювати командою!».
- Опубліковано: 3-05-2018, 18:00
| - Автор: admin
- Коментарів: 0
- Переглядів: 1133
|