РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
« Червень 2025 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
АРХИВ
«Діти в чернігівських дитячих садках дисципліновані й поводяться значно тихіше за своїх німецьких ровесників. А ще вони багато вчаться!», – такими стали перші враження з відвідин чернігівського закладу дошкільної освіти №36 «Дивограй» пані Хільдегад Ріхтер, виховательки дитячого садка в німецькому місті Меммінген.
Разом зі своїм чоловіком, також педагогом, Отфрідом Ріхтером вона в місті над Десною не вперше. Близько 20 років триває плідне співробітництво освітян Чернігова та Меммінгена, і двосторонні робочі візити стали звичною справою.
Цього разу німецькі педагоги побували у неофіційній дружній поїздці до Сіверського краю. Вони залюбки оглянули визначні історико-культурні пам’ятки древнього Чернігова, ознайомилися з особливостями організації навчально-виховного процесу в ланці дошкільної освіти.
Зокрема, пані Хільдегад Ріхтер була вражена тим, що українські дитячі садки такі великі, і тим, як багато в них вихованців.
- Чи достатньо в них часу для вільних ігор? – поцікавилася іноземна гостя, - адже в усіх садкових групах діти зосереджені на заняттях.
Також німецький педагог поділилася з чернігівськими колегами ефективним досвідом облаштування навчально-ігрового простору для малюків у закладах дошкільної освіти Меммінгена.
За словами пані Ріхтер, кожна групова кімната в них поділена на чотири секції. В одному куточку діти читають книжки, в інших – граються з іграшками, конструюють, роблять поробки. І діти самі вирішують, в якому куточку вони хочуть займатися.
А «розтопили» педантичну німецьку душу надзвичайні художні твори, виконані маленькими чернігівцями у різних техніках власноруч, смачні пиріжки з садкової кухні й неймовірна щирість господарів.
- Опубліковано: 2-05-2018, 09:23
| - Автор: admin
- Коментарів: 0
- Переглядів: 1365
|