РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
21 жовтня 2021 року в загальноосвітній школі I-III ст. № 35 м. Чернігова під керівництвом учителя-методиста Сухацької С. В. пройшло чергове засідання Школи молодого вчителя на тему «Інтеграція та інклюзія як основні моделі навчання дітей з особливими освітніми потребами». Ця тема є однією із пріоритетних для педагогічного колективу , який очолює кандидат педагогічних наук Іваницька Н. А., адже третій рік поспіль у закладі освіти забезпечується ефективний доступ дітей з ОПП до інклюзивного навчання.
У закладі створена атмосфера дружньої співпраці з ЧОІППО ім. К. Д. Ушинського, тому на засідання було запрошено кандидата історичних наук, доцента інституту Лавріненко Л. І., яка на високому професійному рівні передавала свій досвід роботи з питань інтеграції та інклюзивної освіти молодим колегам. Особливу увагу вона приділила психолого-педагогічному супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
Зустріч з молодими вчителями проходила в форматі захисту інновацій. Молоді вчителі були залучені до групової роботи («Олімп», «Пошук», «Акцент»), вибирали для себе ролі (спікера, оптиміста-захисника, песиміста-консерватора, реаліста-аналітика) та мали можливість обмінюватися знаннями, ідеями, формувати певні висновки.
Засідання ШМВ стало одним із кроків до саморозвитку та самоосвіти молодих педагогів, адже для впровадження інклюзивного навчання вчителі мають змінюватися, причому йдеться про зміни на рівні усвідомлення нової освітньої парадигми.
- Опубліковано: 22-10-2021, 11:33
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 407
|