РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Листопад 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

АРХИВ
Листопад 2024 (77)
Жовтень 2024 (159)
Вересень 2024 (75)
Серпень 2024 (36)
Липень 2024 (24)
Червень 2024 (108)

«Світ казкових поробок» та екологічна акція «Збережи ялинку» у ЗЗСО№17«Світ казкових поробок» та екологічна акція «Збережи ялинку» у ЗЗСО№17

Варто створювати красу довкола. Але не менш важливо робити це не на школу довкіллю. Відтак у 1-4 класах ЗЗСО№17 відбулися заходи «Світ казкових поробок» та екологічна акція «Збережи ялинку» (у межах класів з дотриманням карантинних вимог). Скільки ялинок напередодні Нового року просто знищується заради короткотривалої краси вдома? Над цим питанням ми замислюємося вже другий рік поспіль. І вже вдруге у нашій школі відбувається акція «Збережи ялинку». Цьогоріч ми переглянули тематичні мультфільми, виготовили із запропонованих шаблонів героя (Янголя), розмалювали та створили плакат співпраці. У класах наших гарно, а живі ялинки хай і надалі ростуть у лісі чи парку та радують нас своєю красою ще не один рік.

Норічний веб-квест у ЗЗСО №17

Новорічні ранки цьогоріч не такі, як завжди. Ми не ставимо вистав, не збираємось у святково прикрашеній залі... Та все ж передноворічний тиждень залучив учнів початкової школи до веб-квесту «Викрадене свято» (по класах з дотриманням карантинних вимог). Діти з радістю допомагали віртуальному Святому Миколаю повернути довірливих зайченят додому проходячи станціями та виконуючи різноманітні завдання. Незважаючи на менш рухливий формат всі і наспівалися, і натанцювалися, ще й кмітливість проявили. То ж свято відбулося. Завершуємо семестр з гарним настроєм та позитивними враженнями.

На вікні свіча миготіла,
Кривді з-за плеча тріпотіла,
До правди летіла.
Там де рідний край,
Де Україну голоду нагай
Шмагав до згину
Не день, не годину…

 

День пам'яті жертв голодоморів цьогоріч припадає на 28 листопада. Не можна забути про ті страшні часи.  
Голодне лихоліття, яке випало на долю українського народу, найболючіше вразило дітей. Через призму теми, яка є особливо болючою, учнівське самоврядування ЗЗСО№17 спільно з учнями початкової школи та педагогом-організатором спробувало дослідити скорботні сторінки достовірної народної пам'яті. Сторінки голодомору.
Розроблений тематичний відеопроект було використано для проведення виховних заходів закладу онлайн.
 

Учні 3 та 4 класів ЗОШ 17 брали участь у Всеукраїнському пізнавальному конкурсі "Я - Людина!"

Учні 3 та 4 класів ЗОШ 17 брали участь у Всеукраїнському пізнавальному конкурсі "Я - Людина!". Він приурочується до: Міжнародного Дня толерантності (16.11), Дня Гідності та Свободи (21.11), на виконання Закону України № 2657-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)", більш відомий в скороченій версії назви: "Закон щодо протидії булінгу".

16 листопада 1996 року ЮНЕСКО ухвалило «Декларацію принципів терпимості». Цей документ встановлює, що всі люди, незалежно від віросповідання, етнічної приналежності чи кольору шкіри є рівними. Як заявлено в Декларації принципів толерантності (від лат. tolerantia — терпіння), «терпимість – це те, що робить можливим досягнення миру та веде від культури війни до культури миру», адже терпимість – це гармонія у різноманітті.

Різноманіття – це не недолік. Це навпаки - безцінна перевага, адже саме різноманіття культур, поглядів, переконань, захоплень і мрій є тим поштовхом, який виступає рушійною силою всіх перетворень та змін на краще в світі. Отож, ця відмінність людей є надзвичайно корисною для світу.

Однак, в наш час зустрічаються люди, які не просто не сприймають цих відмінностей, а й намагаються принизити й познущатись з несхожих на себе. І такі прояви агресивної поведінки набувають все більш загрозливого характеру.

Саме з метою захисту від такого приниження, знущання та інших негативних дій ЮНЕСКО 16 листопада 1996 року ухвалило «Декларацію принципів терпимості». З такою ж метою 19 січня 2019 року вступив у дію Закон України № 2657-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)", більш відомий в скороченій версії назви: "Закон щодо протидії булінгу". Для досягнення цієї ж мети й інші розвинені держави світу прийняли подібні законодавчі акти.

Зі схожою, але дещо видозміненою метою вже вкотре відбувається пізнавальний конкурс під назвою "Я - Людина".

Гаслом до конкурсу є безсмертні слова Бернарда Шоу: «Тепер, коли ми навчилися літати в повітрі, як птахи, плавати під водою, як риби, нам не вистачає тільки одного: навчитися жити на землі, як люди».

Отож, метою конкурсу є популяризація знань про нашу планету, про її різноманітність, знайомство молоді із звичаями, традиціями, цінностями, досягненнями та невдачами цивілізацій та народів світу для формування толерантного ставлення до відмінностей, які нас оточують. Конкурс покликаний ознайомити учнів з цікавими фактами, явищами, подіями та місцями на планеті Земля.

До Дня української писемності та мови 9 листопада старшокласники школи №17 дистанційно долучилися до написання XX диктанту національної єдності, учні 4 класу написали дещо простіший диктант, а здобувачі освіти всієї початкової школи досліджували історію цього свята та мали можливість спробувати свої сили у якості дикторів та ведучих телепрограм (брали участь у відповідних ігрових завданнях).

Старшокласники школи №17 дистанційно долучилися до написання XX диктанту національної єдностіСтаршокласники школи №17 дистанційно долучилися до написання XX диктанту національної єдностіСтаршокласники школи №17 дистанційно долучилися до написання XX диктанту національної єдності

 

Містер школиМістер школи

До 14 жовтня – Дня Захисника України, Дня козацтва у школі №17 відбувся онлайн-конкурс «Містер школи». Здобувачі освіти дистанційно презентували свої таланти, всі охочі голосували онлайн за містера глядацьких симпатій, компетентне журі розподілило номінації наступним чином:

-«МІСТЕР ГЛЯДАЦЬКИХ СИМПАТІЙ– 2020», «МІСТЕР ОРИГІНАЛЬНІСТЬ – 2020» – учень 4 класу Носенок  Дмитро.

-«МІСТЕР АРТИСТИЧНІСТЬ – 2020» – учень 3 класу Марущенко Іван.

-«МІСТЕР КРЕАТИВНІСТЬ – 2020» – учень 4 класу Володько Антон.

-«МІСТЕР ЕЛЕГАНТНІСТЬ – 2020» –  учень 3 класу Маренець-Полянський Єлизар.

-«МІСТЕР ТАЛАНТ – 2020» – учень 2 класу Литвин Андрій.

-«ВІЦЕМІСТЕР ШКОЛИ – 2020», «МІСТЕР МУЖНІСТЬ – 2020» – учень 1 класу Ромашук Артем.

-«МІСТЕР ШКОЛИ – 2020» – учень 1 класу Мірзоєв Фарід.

Дякуємо всім нашим талановитим учасникам та ще раз вітаємо всіх чоловіків зі святом!

Конкурс читців «Барви осені»

До Всеукраїнського дня бібліотек 30 вересня у ЗОШ №17 проведено конкурс читців «Барви осені». «Бібліотека повинна бути подібною до розкритих обіймів…» (Р. Розенблат), тому шкільна бібліотека радо приймала юних читачів, які  з задоволенням демонстрували свої творчі здібності. Змагалися учні 1-4 класів, кожний у своїй віковій категорії. Журі оцінювало майстерність виконання, артистизм, виразність. Усіх учасників відзначено грамотами.

Шкільна спартакіада в ЗОШ №17

     Головним завданням національної освіти є формування освіченої, фізично здорової та творчої особистості. Ще в давнину Гіппократ говорив, що гімнастика, фізичні вправи, ходьба повинні міцно ввійти в повсякденний побут кожного, хто хоче зберегти працездатність, здоров’я, повноцінне й радісне життя. Особливо це є актуальним у сучасних умовах, в період пандемії коронавірусу. Школа №17  сприяє виробленню у школярів мотиваційних настроїв на здоровий спосіб життя як важливу умову формування, зміцнення і збереження здоров’я. З цією метою до дня міста була проведена шкільна спартакіада серед учнів молодших класів, команди яких змагались у п’яти видах спортивних вправ: човниковий біг, вис, стрибки зі скакалкою, стрибки в довжину та метання. Спартакіада пройшла в атмосфері позитиву, гарного настрою, діти з задоволенням демонстрували свою вправність у виконанні фізичних вправ. Найкращих було нагороджено грамотами.

Семінар психологів

Психологічні та фізичні, жорсткі і гнучкі, розмиті і ясні, свої і чужі, захисні і обмежувальні, здорові і не дуже.

Тема кордонів актуальна рівно тому, що в нашій ментальності їй не приділяється  належне місце взагалі. Нас виховували так, що мати кордони непристойно і зухвало. А повідомляти про них - значить заявляти про свою цінність.

Але навіть, якщо люди позначають рамки дозволеного близьким, то часто ті все одно продовжують їх порушувати.

А хтось, навпаки, рідко повідомляє про свої кордони, але чомусь навіть при цьому їх майже ніхто не порушує. Здається, ніби само собою у них виходить обходити гострі кути, заробляти, будувати цікаві відносини і отримувати від них задоволення.

Так з чого ж кордони складаються,  як їх вибудовувати, відчувати і позначати?

Як бути, якщо люди порушують ваші кордони? Чи повинні вони самі здогадатися або доведеться їм про це повідомити?

Загалом, море питань, щоб почати в цьому розбиратися і отримувати задоволення від відносин і можливостей, які вони дають.

Всі хочуть дізнатися, які можливості відкриються для нас зі знайомством зі своїми кордонами. Після нього вдається багато чого прояснити в своєму житті.

З психологічних кордонів починається все найцікавіше: зрілі відносини, перспективна робота і глибока залученість у своє життя. І якщо ясно позначити свої межі і можливості, то стає зрозуміло: кого любити, ким працювати і куди рухатися далі.

Всі ці питання розглядали психологи міста під час засідання творчої групи на базі ЗЗСО №17, яке відбулося 17 вересня. Практичний психолог Веселова Н.П. розкрила тему «Особливості встановлення особистісних кордонів «учень»-«учитель»-«батьки». Провели майстер класи з застосування метафоричних карток Аглаї Датишидзе, та технік «Незакінчені речення» та «Асоціації». Вчились словесно визначати свої кордони, рефлексували та  отримували інсайти в процесі роботи.