РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Відповідного до річного планування гімназії, на виконання Стратегії розвитку Чернігівської гімназії № 2 Чернігівської міської ради на період 2024-2030 р.р. у межах екологічного шкільного проєкту «Ідіть добрими у світ природи» (керівник Горнюк Н.М.) другий рік поспіль учні нашої школи 5-9 класів та вчителі гімназії протягом 2-х місяців, починаючи з вересня 2024 року брали участь у 6-тижневому міжнародному проєкті «Кліматичних дій» - «Climate action project» (керівник гімназійного проєкту — вчитель англійської мови Пушкар Ю.В.).
Метою проєкту є об'єднання вчителів та учнів з усього світу для вивчення змін клімату та розробки рішень для боротьби з ними.
Слід зауважити, що міжнародна співпраця є надзвичайно важливою, адже вона навчає учасників освітнього прпоцесу працювати разом для досягнення спільних цілей, сприяє дружбі між країнами та виховує нове покоління, яке готове брати на себе відповідальність за планету.
Станом на 2024 рік у проєкті взяли участь понад 5,3 мільйона учасників із 173 країн. Проєкт отримав визнання від таких організацій, як Всесвітній економічний форум, WWF, NASA, Програма ООН з навколишнього середовища та міністерства освіти 16 країн.
Упродовж шести тижнів роботи було реалізовано такі етапи:
Тиждень 1. Учні 6-7 класів спільно з вчителем Пушкар Ю.В. на уроках англійської мови познайомились з поняттям «кліматичні зміни» та обговорили їх значення, розглянули причини та наслідки кліматичних змін на локальному та глобальному рівнях. Реалізуючи педагогіку партнерства було залучено родину учениці 6-В класу Шостак Ради задля створення творчого відеопроєкту.
Тиждень 2. Учні 9 класу під керівництвом вчителя англійської мови Сисолятіної Н.П. створили відеоролик, де проаналізували вплив кліматичних змін на природу, економіку, суспільство та екосистеми взагалом. Учні 6 класів спільно з вчителем інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» Биченок А.Ю. презентували проекти реальних прикладів екологічних катастроф та їх наслідків.
Тиждень 3. Учні 9-х класів під керівництвом вчителя біології Барсукової Л.А. (переклад під керівництвом вчителя англійської мови Йовенко І.В.) створили англомовну презентацію про кліматичні зміни у глобальному контексті. Крім того, вчителем англійської мови Пушкар Ю.В. були налагоджені зв’язки із учнями з Бразилії, обговорена подальша співпраця (обмін досвідом, ідеями, участь в спільних заходах).
Тиждень 4. Учнівським самоврядуванням гімназії спільно з педагогом-організатором Биченок А.Ю. була розпочата вже традиційна акція зі збору пластикових кришечок як крок до зменшення забруднення. На уроках англійської мови учні 6-7 класів Пушкар Ю.В., Арищенко-Насіка О.Г. мали можливість обговорити можливі рішення для зменшення впливу кліматичних змін.
Тиждень 5. Вчителями природничих наук (Черевко А.В., Барсуковою Л.А., Горнюк Н.М.), вчителем англійської мови Арищенко-Насікою О.Г. була організована демонстрація учнівських виробів з теми «Друге життя пластику» для переробки та творчого використання пластикових відходів, а саме моделі легень, клітин, розріз землі, фільтри, інші учнівські творчі проєкти. Учні 8-х класів під керівництвом вчителів Барсукової Л.А., Черевко А.В. створювали комікси про озоновий шар (переклад під керівництвом вчителя англійської мови Дідовської О.А.), у яких учні висвітлили проблеми його руйнування та шляхи захисту. Під керівництвом адміністрації Горнюк Н.М., Лободи О.М. із залученням батьків, вчителів та учнів 8-9х класів було здійснено озеленення території закладу та розроблено сучасний ландшафтний дизайн пришкільного майданчика, де збільшено видовий склад дендрарію гімназії на 150 рослин.
Тиждень 6. Участь у міжнародному заході Climate Action Day (07.11.2024 р.), де учні презентували свої ініціативи та обмінялися досвідом з іншими країнами. Всі учасники проєкти були раді відчути себе частиною рушійної сили, яка може змінити світ на краще.
Значна допомога у розробці інформаційних матеріалів, сценаріїв для відеороликів, статей, доповідей, пов’язаних з тематикою кліматичних змін була надана вчителем української мови Никипорець Д.В.
У підсумку вважаємо цінним для здобувачів освіти стало спілкування з іноземним друзями та колегами з Babcock High School, міста Бебкок Ренч, штату Флорида, США та БРАЗИЛІЇ, з яким учні 8-9 класів мали змогу обмінятися ідеями, досвідом щодо екологічних ініціатив, щодо зменшення негативного впливу людської діяльності на довкілля та участі в вищесказаному міжнародному проєкті. Усі учасники отримали відповідні сертифікати від організаторів проєкту.
- Опубліковано: 17-01-2025, 09:37
| - Автор: Відділ_розвитку_освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 25
|