РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
- Опубліковано: Вчора, 14:55
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 6
|
18 травня в Україні та світі згадують про жертв депортації кримськотатарського народу з Криму 1944 року.
У Чернігівській спеціальній школі №1 провели бесіди, де згадали про ті страшні події, коли 200000 кримських татар, яких примусово вивезли з Криму в 1944 році. Для багатьох із них заслання обернулося поневірянням, голодом і врешті-решт смертю.
- Опубліковано: Вчора, 14:20
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 5
|
- Опубліковано: 15-05-2025, 09:30
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 11
|
- Опубліковано: 14-05-2025, 16:29
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 15
|
14 травня до учнів 8-х класів гімназії №7 завітали інспектор сектору ювенальної превенції відділу взаємодії з громадами ЧРУП ГУНП в Чернігівській області старший лейтенант поліції Стельмах Аліна Вікторівна та співробітник СБУ в Чернігівській області підполковник Колєснікова Марія Володимирівна. Вони провели змістовну та надзвичайно важливу бесіду на тему «Легкі гроші — важкі наслідки!».
Під час зустрічі учні дізналися про небезпеку так званих «легких» заробітків, зокрема участі в незаконних схемах, пов’язаних із передачею персональних даних, кур’єрськими послугами для злочинних організацій та іншими протиправними діями.
Особливу увагу було приділено темі запобігання диверсійної діяльності в умовах воєнного стану. Правоохоронці пояснили, як ворог може використовувати соціальні мережі та месенджери для залучення підлітків до збору інформації, фотографування стратегічних об'єктів або розміщення міток — дій, які класифікуються як сприяння діяльності ворога та тягнуть за собою серйозну кримінальну відповідальність.
Також учнів ознайомили з основами інтернет-безпеки, захисту особистих даних та правилами поведінки в умовах воєнного стану.
Такі профілактичні заходи є надзвичайно важливими для підвищення правової обізнаності молоді та формування стійкості до інформаційних і соціальних загроз.
- Опубліковано: 14-05-2025, 16:21
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 12
|
Учні 1–2 класів створювали малюнки на асфальті на тему «Я + сім’я».
Учні 2-4 класів підготували фотоколажі на тему «Традиції ношої родини». Діти з радістю розповідали про сімейні звичаї, що передаються з покоління в покоління, демонстрували світлини з родинних свят, подорожей і спільного дозвілля. Поділилися особливими митями, спільними вечорами, поїздками, улюбленими заняттями та традиціями.
Для 5–6 класів було організовано виставку дитячих робіт «Нема в світі кращого, як родина, то вам скаже і дитина».
А учні 5–9 класів долучилися до створення стіннівок «З родини йде життя людини».
Ці активності дали змогу кожному учневі замислитися над важливістю родини в житті людини, підкреслили значення любові, підтримки та традицій, які формують духовну єдність поколінь.
- Опубліковано: 14-05-2025, 16:13
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 12
|
- Опубліковано: 14-05-2025, 15:49
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 8
|
- Опубліковано: 14-05-2025, 12:21
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 13
|
Учень 8 класу Чернігівської гімназії №3 Чернігівської міської ради, здобув перемогу у фіналі молодшої групи всеукраїнського проєкту «Молодь дебатує» — німецько-української ініціативи, що сприяє розвитку критичного мислення та культури дискусії серед школярів.
Фінал відбувся 11 травня в Івано-Франківську на базі Католицького ліцею святого Василія Великого. У заключному раунді змагалися переможці міжрегіональних та півфінальних етапів.
Представники молодшої вікової категорії — учні восьмих класів — дебатували на актуальну тему: «Чи варто запровадити додатковий рік шкільного навчання під час воєнного стану?»
Дмитро Дока став наймолодшим переможцем суперфіналу 2024/2025 навчального року та отримав визнання як активний дебатант із чіткими, конструктивними аргументами.
Це не перша перемога представників Чернігова на національному рівні, що підтверджує високий рівень підготовки школярів міста до участі в інтелектуальних змаганнях. Підготовку учнів продовжує здійснювати вчителька історії Ірина Корх, яка розвиває дебатний рух у навчальному заклади допомагаючи школярам досягати успіхів на міжрегіональному та всеукраїнських рівнях.
Німецько-українська ініціатива «Молодь дебатує» реалізується в Україні за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини. Щороку у проєкті «Молодь дебатує» беруть участь 80 шкіл в 20 регіонах України. Учнівські дебати побудовані за методикою «Jugend debattiert», що успішно розвивається в Німеччині на загальнодержавному рівні вже понад десять років. Сотні тисяч німецьких школярів беруть участь в «Jugend debattiert», а на фінал приходить президент Німеччини. Унікальну методику німецьких молодіжних дебатів її автори вперше дозволили використовувати іноземною мовою в Україні і з 2016 року більше 2000 українських взяли участь в проєкті.
Основна відмінність від інших форматів дебатів: перемагає той учасник або та учасниця, хто представить в процесі дискусії всі можливі аргументи по темі, використовуючи думки експертів та наукові дослідження. Тема в дебатах завжди формулюється як питання, на яке можна відповісти «так» чи «ні». Але однозначної відповіді немає — аргументи обидвох сторін мають знайти учасникі дебатів. Одне з головних завдань методики — навчити підлітків критичному мисленню та прийняттю зважених рішень.
- Опубліковано: 14-05-2025, 09:24
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 17
|
З 5 по 9 травня у гімназії проходив Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності — щорічні профілактичні дні, покликані підвищити рівень обізнаності учнів з питань особистої та громадської безпеки.
Участь у заходах брали здобувачі освіти всіх класів — від найменших до старшокласників.
Упродовж тижня було реалізовано різноманітні форми роботи:
– перегляд відеороликів із подальшим обговоренням для учнів 1–4 класів. Діти дізналися про безпечну поведінку в інтернеті, правила дій у разі пожежі, основи мінної безпеки. Відео були підібрані з урахуванням вікових особливостей учнів і сприяли розвитку навичок критичного мислення;
– бесіди з фахівцями на тему вибухонебезпечних предметів і дій у разі виявлення підозрілих об’єктів. Учні середньої ланки обговорювали ризики, пов’язані з мінною небезпекою, навчилися алгоритму дій у небезпечних ситуаціях, познайомилися з макетами вибухівок;
– заняття з кібербезпеки, на яких учні ознайомилися з основними загрозами в цифровому просторі, зокрема шахрайством, кібератаками, онлайн-грумінгом, і розібралися, як захистити себе в мережі;
– години спілкування, присвячені протидії втягненню дітей у протиправну діяльність через інтернет. Учні вчилися розпізнавати небезпеки, аналізувати інформацію та звертатися по допомогу в разі потреби;
–заняття на тему безпечного працевлаштування були особливо актуальними для учнів 9 класів. Йшлося про легальне працевлаштування, трудові права неповнолітніх, а також про шахрайські схеми, з якими можна зіткнутися під час пошуку роботи;
– зустрічі з інспекторами та курсантами, які ділилися реальними прикладами зі своєї практики, викликали жвавий інтерес серед учнів та сприяли формуванню усвідомленого ставлення до питань безпеки.
Завершальним акордом тижня стала участь у конкурсі дитячих малюнків «Безпека в житті – життя в безпеці», де учні відобразили своє бачення важливості дотримання правил безпеки у повсякденному житті.
Тиждень безпеки пройшов насичено, цікаво та змістовно. Ми впевнені: знання, отримані під час заходів, допоможуть дітям бути уважними, обачними та відповідальними як у реальному, так й у віртуальному світі.
- Опубліковано: 13-05-2025, 16:37
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 15
|