РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Учителі Чернігівської гімназії №11 постійно працюють над своїм професійним рівнем, удосконалюють педагогічну майстерність, підвищують кваліфікацію: опановують нові та вдосконалюють раніше набуті компетентності в межах своєї професійної діяльності. Так на осінніх канікулах відбулися засідання педагогічної ради «Формування здорового способу життя на уроках з фізичної культури, основ здоров’я, курсу «Здоров’я, безпека та добробут», психолого-педагогічний семінар «Успішна соціалізація дитини в колективі однолітків». Проведені засідання науково-методичної рада закладу освіти, школи молодого вчителя, інструктивно-методична нарада, де вчителі мали змогу обговорити ряд питань, а саме: «Якісна освіта – основа конкурентного потенціалу країни (інструменти оцінювання якості освітньої діяльності)», «Інклюзивна освіта: сутність, завдання, принципи», «Розвиток твердих і м’яких навичок – ключ до успіху в майбутньому», «Інструменти виявлення та подолання навчальних втрат», «Стратегії та технології проведення уроків у дистанційному та змішаному форматах», «Мотивація здобувачів освіти: 5-крокова модель похвали», «Формування інклюзивної компетентності у вчителя – здатності працювати з дітьми з особливими освітніми проблемами», «STEM-освіта: низка курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування», «10 правил, як працювати з академічною доброчесністю в закладі освіти», «Кроки та поради для розвитку м’яких навичок у дітей».
- Опубліковано: 4-11-2024, 08:26
| - Автор: Відділ_розвитку_освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 20
|