РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Листопад 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

АРХИВ
Листопад 2024 (87)
Жовтень 2024 (159)
Вересень 2024 (75)
Серпень 2024 (36)
Липень 2024 (24)
Червень 2024 (108)

Творча майстерня вихователів груп раннього віку в ЗДО № 50

Найважливішим досягненням раннього дитинства є оволодіння мовленням. В цей час воно відбувається особливо легко і вносить зміни у поведінку дитини та її психічні процеси. 28 лютого в ЗДО №50 відбулося засідання творчої майстерні вихователів груп раннього віку на якому було розглянуто питання "Розвиток мовлення дітей раннього віку в різних видах діяльності". Педагоги поділилися досвідом, творчими здобутками, вміннями, наробками, продемонстрували ряд багатофункціональних ігор, що стимулюють мовленнєву діяльність дітей.

Школа професійного зростання помічників вихователів у ЗДО № 1

У ЗДО № 1 помічники вихователів на відмінно пройшли школу професійного зростання. Завідувач закладу Світлана Володимирівна Нікітченкопровела семінар – практикум «Культура харчування дітей». Адміністрацією приділяється значна увага даному питанню,адже однією з умов збереження та зміцнення здоров’я дитини, підвищення опору її організму до хвороб, і як наслідок успішності у навчанні, є повноцінне харчування.

Практичний психолог Ірина Олександрівна Самойленко запросила колег до психологічної вітальні на тренінг «Міжособистісне спілкування у колективі», де помічники вихователів мали змогу поуправлятисяврозвитку навичок спілкування один з одним, формуванні професійно важливих якостей та обмінятися досвідом.

Художньо-мовленнєва діяльність дітей раннього віку в ЗДО №76

Тема «Художньо-мовленнєвої діяльності дітей раннього віку» як в традиційному, так і сучасному трактуванні була розкрита в  ДНЗ № 76 «Золота рибка» 26.02.2020 року. Яскравими проявами професіоналізму педагогів закладу були інтегровані заняття «Колобок у пошуках нових пригод» (досвід Кабакової Т.П.), «В пошуках загубленого намиста» (досвід Гребенюк Я.М.), «Рукавичка в пісочній країні» (досвід Карпенко І.С)  та ін.., з використанням новітніх підходів. Багаторічною традицією нашого дошкільного закладу є  спільна творча діяльність вихователів груп раннього віку під мудрим керівництвом наставника, «вихователя-методиста» Кабакової Т.П., яка сприяє становленню та зростанню молодого покоління педагогів. Їх дружній тандем вирізняється працьовитістю та відповідальністю, індивідуальністю та небайдужістю до справи, якою займаються.

Засідання творчої майстерні вихователів груп раннього віку на

У ранньому дитинстві дитина опановує найбільшим досягненням людства - мовою.  Народна мудрість створила гру, яка є для маленької дитини найбільш прийнятною. Відомо, що гри без мови не буває, тож 25 лютого в ДНЗ №42 відбулося засідання творчої майстерні вихователів груп раннього віку на якому було розглянуто питання "Активізація мовлення дітей раннього віку у процесі гри". Педагоги поділилися досвідом  з використання традиційних ігор, та іграми створеними за допомогою ІКТ.

Пісок із давніх-давен вважався у багатьох народів символом щастя, довголіття, благополуччя і багатства. Ми йдемо, залишаючи свої сліди на піску, і не бачимо його краси, краси кожної піщинки. А що потрібно для гри з піском? А потрібно так мало: любов, бажання, доброта і щоб віра в дитинство не пропадала.

Вихователь ЗДО №2 Тетяна Миколаївна Муравейник поділилася з батьками та вихователями досвідом роботи використання піскотерапії з дітьми раннього віку. Педагог спробувала повернути їх у дитинство та занурити у світ таємничого Сендплею.

Підсумки Українознавчого тижня в ДНЗ № 60

Проблема патріотичного виховання дошкільників сьогодні є однією з найголовніших у пріоритетних напрямках роботи ЗДО. Успіх патріотичного виховання залежить від правильної організації всієї освітньої роботи в дошкільному закладі.

Так, в дошкільному навчальному закладі № 60 «Чебурашка» з 17.02.2020 по 21.02.2020 року було організовано Українознавчий тиждень в рамках проєкту «Найкраща земля – та, де твій дім». Даний проєкт передбачав практичну діяльність колективу в трьох напрямках: з педагогами, з дітьми, з батьками. Ідея проєкту носила не тільки інформаційний характер, а й духовно-збагачувальний. Кожен день проходив під окремим гаслом. Протягом всього тижня було проведено серію занять, метою яких було пробудити с дитячих серцях любов до рідної країни. Тиждень був насичений різними формами роботи як для педагогів, так і для дітей та їх батьків, а саме: коучинг для педагогів «Національно-патріотичне виховання дошкільників в контексті сьогодення», виставка рушників під назвою «Українські рушники – скарби народні навіки», майстер-клас для батьків і дітей «Лялька-мотанка – оберіг людської душі», Конкурс юних читців української поезії «Засвіти свою зірку», фестиваль українських народних ігор «Грайлива карусель».

Вдалим завершенням Українознавчого тижня став флешмоб «Єдина Україна», в якому прийняли участь всі вихованці дошкільного закладу, котрий налаштував присутніх не тільки на патріотичний лад – а й на радісне веселе свято.

Назва закладу освіти: Чернігівський дошкільний начальний заклад №50 Чернігівської міської ради Чернігівської області.

Вакантна посада: вихователь (1 ставки).

Адреса закладу освіти: м. Чернігів, вул. Котляревського, 3а,

тел. (0462)72-71-44.

Музичний майстер-клас у ЗДО №4 "Калинонька"Музичний майстер-клас у ЗДО №4 "Калинонька"

20 лютого заклад дошкільної освіти №4 «Калинонька», центр розвитку дитини, запросив учасників методичного об’єднання музичних керівників міста на майстер-клас «Дитячий оркестр. Розвиваємо відчуття ритму у дошкільників», який підготувала музичний керівник Лось Марина Анатоліївна (педагогічне звання «вихователь-методист»).

Ритм вважається першоджерелом музики, якому не можна навчитися, але який можна вивільнити у кожної людині як живу силу організму. Під час музичної розваги для дітей середнього і старшого дошкільного віку «Подорож до Королеви Музики» Марина Анатоліївна продемонструвала, як в ігровій формі можна поступово реалізувати всі етапи розвитку відчуття ритму у дошкільників – елементарну тілесну перкусію (або «звукові жести»), ігри з ритмічними паличками, елементарне музикування та гру на дитячих музичних інструментах.

У другій частині майстер-класу педагог ознайомила колег з теоретичними засадами та методичними прийомами розвитку відчуття ритму, власними дидактичними напрацюваннями та знахідками.

І, нарешті, у третій частині майстер-класу всі бажаючі мали змогу відчути себе дітьми і пограти в різноманітні ритмічні ігри, заграти в оркестрі на власному тілі та за допомогою діатонічних дзвоників відтворити «Колискову» Йоганесса Брамса.

Спортивне свято "Тато, мама, я - спортивна сім'я" у ДНЗ № 68

З метою організації активного сімейного дозвілля, залучення сімей до рухової активності і занять фізичною культурою, зміцнення психологічних та емоційних стосунків в сім’ях на базі ЗДО №68 «Пізнайко», центру розвитку дитини 19  лютого 2020 року  були проведені спортивні змагання "Тато, мама і  я - спортивна сім`я".

 Родини не тільки  випробували свої фізичні сили у різноманітних спортивних естафетах на виявлення  спритності,   влучності  та  рівноваги, а ще й мали можливість проявити  свої  інтелектуальні  здібності.

 Всі учасники отримали  заряд енергії,  бадьорості, позитивних  емоцій  та гарного настрою  від  веселого дійства.

Слухачі ЧОІППО в ДНЗ № 60

20 лютого 2020 року  ДНЗ № 60 «Чебурашка» приймав слухачів ЧОІППО. Відомо, що провідну роль у процесі мовного розвитку у дошкільників відіграє розвиток зв’язного мовлення. Педагоги дошкільного закладу створюють належні умови для того, щоб вихованці говорили чисто і правильно, адже саме такі діти упевнені в собі, сміливо долучаються до бесід. Серед таких умов вагоме місце посідає інноваційний підхід до навчання.

Так гості дошкільного закладу разом з педколективом ДНЗ мали змогу переглянути роботу вихователів щодо використання схем при складанні описової розповіді за методикою Т.О. Ткаченко в групі ЗНМ та роботу з розвитку зв’язного мовлення дітей засобом складання розповіді за сюжетною картиною. А також присутніх були ознайомлено з інноваційними методами та прийомами навчання дітей монологічного мовлення.