РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Квітень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

АРХИВ
Квітень 2024 (190)
Березень 2024 (111)
Лютий 2024 (141)
Січень 2024 (87)
Грудень 2023 (150)
Листопад 2023 (140)

Всесвітній День Землі в ЗДО №2

22 квітня відзначається в усьому світі всесвітній День Землі.

День Землі – це символ єдності, усвідомлення, що тільки об'єднаними зусиллями людство може боротися з глобальними екологічними та існуючими соціальними проблемами. Формувати уявлення про екологічні катастрофи та способи їх вирішення необхідно розпочинати з дитинства. Навчити дітей любити планету, піклуватися про неї, рятувати її – першочергове завдання кожної дорослої людини.

Цей день в ЗДО №2 був насичений, та цікавий! Інтегрована діяльність «Бджолознавство», проведена вихователем Кирієнко А.О. та музкерівником Скоромець О.В., навчала дітей цінувати кожну живу істоту, розуміти їхню цінність в екосистемі. Розвага «День народження Землі» з музкерівником Фурсою О.М. надала змогу відчути переживання планети, її мешканців, які потребують нашої підтримки. А власний приклад педагогів в озелененні території закладу дошкільної освіти вкотре спонукав дітей до природничо-екологічної діяльності.

Тиждень ОБЖД в ЗДО №2Тиждень ОБЖД в ЗДО №2

Наше завдання не в тому, щоб зробити

себе необхідними нашим дітям, а навпаки,

у тому, щоб допомогти їм навчитися,

по можливості скоріше, обходитися без нас.

                                             (К.О.Конраді)

 

Одним з найактуальніших завдань освітньої діяльності колективу закладу дошкільної освіти №2 є формування активної життєвої позиції щодо власного життя та безпеки, оволодіння знаннями та навичками безпечної поведінки, збереження та зміцнення здоров’я, формування здорового способу життя у кожного вихованця. Навчити дітей безпечній поведінці - це означає привчити їх до певного способу життя.

В рамках проведення «Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності» в ЗДО №2 проводилися цікаві різноманітні форми роботи з питань безпеки життєдіяльності та профілактики дитячого травматизму. Під час навчань було організовано відпрацювання з дітьми практичних дій в умовах виникнення надзвичайних ситуацій таких як «Пожежа», «Один вдома», «Один на вулиці», «Заблукав». Метою таких відпрацювань було вироблення захисного механізму, який автоматично спрацює в потрібний момент; виховання впевненості у дитини в тому, що при дотриманні певних правил поведінки, вона не потрапить в небезпечну ситуацію, а якщо і станеться таке, то зможе знайти рішення проблеми.

Театральна весна в ЗДО №2

У рамках проведення тижня «Театральна весна» в ЗДО №2 відбулася прем’єра повчальної казки про дружбу «Пригоди гусенички»!

Казка відкриває для кожної дитини щось таємниче і хвилююче. Слухаючи її, дитина несвідомо накопичує цілий «банк життєвих ситуацій», тому дуже важливо, щоб усвідомлення «казкових уроків» починалося з раннього віку, з відповіді на запитання: «Чого нас вчить казка?»

Найбільш доцільною формою роботи у цьому напрямку є театралізована діяльність. Починаючи готуватись до вистави, діти мають змогу поринути у світ «закулісся» та ознайомитися з розмаїттям професій, що пов’язані з театром. Дошкільники можуть «приміряти» на себе не лише роль глядача, а й актора, режисера, костюмера, сценариста, білетера, гримера, декоратора…

Театралізація ознайомлює дітей з навколишнім світом через образи, фарби, звуки, допомагає долати боязкість, невпевненість у собі та сором'язливість.

«Приєднуємося до бук кросингу в ЗДО!»«Тільки там, де читають батьки, зростає дитина, яка читає».

                            Януш Корчак

Виховання любові до книги розпочинається саме з тієї миті, коли дитина вперше перегорне сторінки гарно ілюстрованої книги. Читаючи дитині книжку, показуючи малюнки, дорослі ознайомлюють її з навколишнім світом саме зі сторінок книги. Не вміючи ще розмовляти, дитина «читає» – безпомилково показує малюнки із зображенням звірів, птахів, героїв казок.

Книга має асоціюватися з найприємнішими речами – маминими руками, її теплом, її посмішкою. Якщо малюк відчує, що книга – це задоволення, то, подорослішавши потягнеться до неї.

 Створені міні-куточки в групових кімнатах ЗДО №2 для дітей та батьків «Приєднуємося до буккросингу!» сприяють вихованню любові до книги, інтересу до читання, стимулюють до пізнання. Така цікава форма роботи з батьками надає можливість ділитися книжками, пізнавати різнобарв’я світу читання.

Саме батькам у такому читанні належить вирішальна роль, де вони пройдуть з дитиною довгий шлях саморозвитку і морального вдосконалення, а вихователі завжди підтримають і нададуть пораду.

У нас в Україні є чудові традиції – відзначати народні свята! Ось і педагоги з вихованцями закладу дошкільної освіти №2 зібралися 15 лютого на спортивно-музичне свято, щоб провести зиму і радісно зустріти весну.
Цікаве і пізнавальне дійство «Стрітення» надало можливість долучитися до відродження національної культури, вшанування народних традицій,спонукало дітей до активного відпочинку.

Фестиваль майстрів у ЗДО №2«Скажи мені - і я забуду,

учи мене - і я можу запам'ятати,

залучай мене - і я навчуся».

                                     

Бенджамін Франклін

 

На початку навчального року в ДНЗ №2 стартував «Фестиваль майстрів», де саме батьки є коучами, тренерами. Тут вони мають змогу розкрити свої таланти, поділитися секретами родинного виховання.

18 жовтня Тетяна Кузьмин та Оксана Стрелко презентували свої ідеї як цікаво та корисно провести час з дитиною, навчити любити природу, цінувати її дари.  Творчі зірочки нашого майстер-класу не лише поділилися своїми креативними ідеями, а й  подарували чудовий настрій учасникам "Фестивалю майстрів". 
         8 листопада Олена Чаус навчала учасників фестивалю як стати для дитини чарівником та перетворити звичайне тістечко на казкового героя. Задоволені учасники майстер-класу не лише оволоділи секретами роботи з мастикою, а й навчилися здійснювати дитячі мрії.

ДНЗ №2 День без іграшокДНЗ №2 День без іграшок

22 жовтня ДНЗ №2 приєднався до Всеукраїнської команди флешмобників для проведення «Дня без іграшок», ініційованого Крутій К.Л., доктором педагогічних наук, професором. 

Дітям  сподобалось! Цей день приніс багато несподіванок і відкриттів. Кожен педагог креативно підійшов до підготовки ігрової діяльності дітей, спонукав  до прояву творчості , мислення та фантазії. З дитячими роботами були ознайомлені батьки, які позитивно оцінили результати спільної взаємодії педагогів та дітей.