РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Листопад 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

АРХИВ
Листопад 2024 (85)
Жовтень 2024 (159)
Вересень 2024 (75)
Серпень 2024 (36)
Липень 2024 (24)
Червень 2024 (108)

Фоторепортаж про відпочинок дітей у пришкільному таборі "Ромашка" ЗНЗ №12

Фоторепортаж про відпочинок дітей у пришкільному таборі "Ромашка" ЗНЗ №12

Фоторепортаж про відпочинок дітей у пришкільному таборі "Ромашка" ЗНЗ №12

Цікаве і різноманітне спортивне життя у вихованців табору "Мрія", який діє при загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №33.

Діти беруть участь у "Веселих стартах", на яких вони розширюють уявлення про різні види спорту, підвищують рухову активність, закріплюють навички бігу, метання у ціль, вміння вести м'яч, вчаться дотримуватись правил гри в естафетах, розвивають уважність і навички роботи в групі, виховують любов до фізичної культури і спорту.

При таборі діє басейн. Вихованці пришкільного табору "Мрія"дуже люблять воду і завжди з радістю його відвідують. Там вони плавають і розважаються з користю для здоров'я та фізичного розвитку. Відвідуючи басейн діти формують уявлення про безпечну поведінку на воді, вони набувають знань, умінь і навичок, необхідних під час літнього відпочинку біля водоймищ, розвивають свої творчі здібності. Для підтримки інтересу дітей вихователі проводять різні розважальні заходи у басейні.

Пришкільний табір "Мрія" при ЗОШ №33. Спротивне життя таборуПришкільний табір "Мрія" при ЗОШ №33. Спротивне життя таборуПришкільний табір "Мрія" при ЗОШ №33. Спротивне життя табору

Навчально-тренувальний похід гуртківців Центру ТОВРДМНавчально-тренувальний похід гуртківців Центру ТОВРДМ16 – 17 червня гурткiвцi Чернігівського міського Центру туристсько-оздоровчої та виховної роботи з дітьми і молоддю під керівництвом Довгопол Ю.О. (керівник гуртка з пішохідного туризму) та Шарого В.П (завідуючого туристським відділом) здійснили навчально-тренувальний похід за маршрутом м. Чернiгiв – Енькiв Хутір – стариця оз. Полковниця – річка Десна – с. Пiдгiрне – оз. Магістрацьке - м. Чернiгiв. Завданням походу було відпрацювання тактичного плану здійснення майбутнього походу в районі Карпат, відбір особистого та групового спорядження, випробування фізичних можливостей юних туристів та їх психологічного стану . Завдання походу виконано, готуємось до майбутніх подорожей.

Навчально-тренувальний похід гуртківців Центру ТОВРДМНавчально-тренувальний похід гуртківців Центру ТОВРДМНавчально-тренувальний похід гуртківців Центру ТОВРДМНавчально-тренувальний похід гуртківців Центру ТОВРДМНавчально-тренувальний похід гуртківців Центру ТОВРДМНавчально-тренувальний похід гуртківців Центру ТОВРДМ

 

Фоторепортаж про відпочинок дітей у пришкільному таборі "Барвінок" ЗНЗ №30Фоторепортаж про відпочинок дітей у пришкільному таборі "Барвінок" ЗНЗ №30Фоторепортаж про відпочинок дітей у пришкільному таборі "Барвінок" ЗНЗ №30

15 червні у пришкільному таборі "Мрія", який діє при загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №33, відбувся розважально-пізнавальний турнір між хлопчиками. На якому вони показували свої творчі здібності з математики, літературного читання, природознавства, знання правил етикету, давали корисні поради, що до збреження і зміцнення здоров'я, розкривали такі якості, як кмітливість, спостережливість і  винахідливість.

 

Пришкільний табір "Мрія" при ЗОШ №33. Фоторепортаж з розважально-пізнавального турніру між хлопчикамиПришкільний табір "Мрія" при ЗОШ №33. Фоторепортаж з розважально-пізнавального турніру між хлопчикамиПришкільний табір "Мрія" при ЗОШ №33. Фоторепортаж з розважально-пізнавального турніру між хлопчиками

Реалізація та вдосконалення національно-патріотичного виховання у дошкільному навчальному закладі  № 37 «Казка»Реалізація та вдосконалення національно-патріотичного виховання у дошкільному навчальному закладі  № 37 «Казка»Реалізація та вдосконалення національно-патріотичного виховання у дошкільному навчальному закладі  № 37 «Казка»Реалізація та вдосконалення національно-патріотичного виховання у дошкільному навчальному закладі  № 37 «Казка»Реалізація та вдосконалення національно-патріотичного виховання у дошкільному навчальному закладі  № 37 «Казка»Реалізація та вдосконалення національно-патріотичного виховання у дошкільному навчальному закладі  № 37 «Казка»Реалізація та вдосконалення національно-патріотичного виховання у дошкільному навчальному закладі  № 37 «Казка»Реалізація та вдосконалення національно-патріотичного виховання у дошкільному навчальному закладі  № 37 «Казка»Одним із завдань дошкільного навчального закладу № 37 «Казка» у   2016 - 2017 навчальному році є спрямування діяльності навчального закладу та сім’ї на реалізацію національно - патріотичного виховання в контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку.

Для успішного виконання поставленого завдання національно-патріотичне виховання дошкільників здійснюється у ДНЗ  комплексно – через навчальний процес, виховну роботу, краєзнавчу роботу, співпрацю з родиною, волонтерську діяльність.

Метою національно-патріотичного виховання є формування у молодого покоління є формування високої патріотичної свідомості, виховання любові до рідного дому, сім’ї, дитсадка, з якої зароджується любов до рідної країни, а також виховання шанобливого ставлення до людини трударя та результатів її праці, рідної землі, захисників Вітчизни, державної символіки, традицій держави, загальних народних свят.

Для ефективного ознайомлення дітей та їхніх батьків з національною культурою, формування національної свідомості у дітей, пробудження до життя національні традиції, національного духу нашого народу, вихователі розпочали цю роботу зі створення національних куточків у групах.

Національний куточок облаштований у всіх вікових групах – один з основних компонентів життєвого простору, що сприяє формуванню національної свідомості у дітей. Всі вони розміщені у світлому, зручному для огляду місці, візуально відокремлені від ігрових центрів. Експозиція національних куточків не переповнена, постійнозмінюється та поповнюється, має естетичне оформлення.

З метою забезпечення дошкільного навчального закладу матеріалами з питань формування основ національної свідомості дошкільника, знань про державну та національну символіку України в методичному кабінеті закладу зібрано:

-науково-методичну та художню літературу, нормативно-правові документи з питань громадянського виховання, програми, навчальні посібники з українського народознавства, методичні розробки, кращі конспекти занять, сценарії свят та розваг;

-демонстраційно-ілюстративний матеріал: «Українське декоративне мистецтво», «Виготовляємо ляльку-саморобку», «Київ – столиця України», «Т.Г. Шевченко», «Державні символи України», «Українське народознавство»,   «Природа України» тощо.

У річному плані ДНЗ на 2016-2017 рік розроблено план заходів з національно – патріотичного виховання, які були виконані:

-протягом навчального року проводились тематичні екскурсії дітей до природних об’єктів;

-у всіх вікових групах оформлені народознавчі куточки;

-оформлені папки-пересувки для батьків з патріотичного виховання;

-були випущені тематичні газети «Ми діти твої, Україно»;

-проведена консультація для педагогів  «Роль українських народних музичних інструментів у патріотичному вихованні дошкільників»;

-в усіх вікових групах протягом навчального року проводились тематичні заняття по ознайомленню дітей з українською символікою;

-протягом року інформація про заходи з національно-патріотичного виховання висвітлювалась в батьківських куточках  дошкільного закладу;

-проведено конкурс малюнків на тему «Квітуче місто очима дітей»;

-проведено виставку «Калейдоскоп педагогічних ідей з патріотичного виховання»;

-організовано тематичну виставку дитячої творчості «Мій Чернігів зростає зі мною»;

-традиційним для закладу стало святкування «Андріївські вечорниці», «Свято Миколая», Різдва, Стрітення, Пасхи.

Протягом навчального року  здійснювався контроль щодо організації роботи з національно-патріотичного виховання.

У грудні було проведено тематичне вивчення навчально-виховного процесу «Форми та методи роботи з дітьми дошкільного віку по вихованню у них патріотичних почутів».

Перевірка показала, що у всіх вікових групах розроблено перспективно-календарний план роботи на навчальний рік, у яких відображено роботу з ознайомлення дітей з державними символами, українською національною культурою, традиціями та обрядами.

Здебільшого така робота проводиться під час занять з художнього читання, мовленнєвої, зображувальної та еколого-валеологічної діяльності. Заняття проводяться раз на тиждень у першу половину дня відповідно до змісту програми виховання і навчання дітей віком від двох до семи років «Дитина».

Окрім того, роботу з ознайомленням дітей з витоками народознавства відмічено у планах роботи з родиною, з самостійної художньої діяльності, під час індивідуальної роботи з дітьми.

У всіх перспективно-календарних планах закладу  відмічено планування ігрової діяльності дітей з використанням народознавчого компоненту (народні рухливі та дидактичні ігри).

Організовуючи народознавчу роботу в групах, вихователі у комплексі розв’язують пізнавальні, навчальні, виховні та мовленнєві завдання.
Пізнавальні завдання, над якими працюють діти та вихователі вікових груп, плануються за принципом від простішого до складнішого з поступовим ускладненням та передбачали розширення у дітей знань про історію українських народних свят зимово-весняного циклу, традиції пов’язані з ними тощо.
Навчальні завдання, що плануються під час занять передбачають формування у дітей перших наукових народознавчих понять про національний одяг, національні прикраси, традиції,державну символіку; розвиток елементарних трудових навичок: плетіння віночків, приготування національних страв, виготовлення свищиків; інтерес до народознавчого матеріалу, вміння використовувати його в побуті, вправляння у розписуванні, плетінні, ліпленні українських іграшок, прикрас тощо.

Розвивальні завдання передбачають розвиток усіх психічних процесів у дитини: запам’ятовування пісень, прислів’їв, загадок, уважність під час обстеження предметів українського побуту, елементів одягу та прикрас, зосередженість під час роботи з тістом.

Окрім того, під час занять діти закріплюють знання і з мовленнєвої, зображувальної, еколого-валеологічної діяльності та художнього читання.
Словник дітей поповнюється образними виразами.

З метою прищеплення дітям любові до рідного краю, поваги до національної культури, національних звичаїв під час занять активно використовується народознавчий матеріал (державна символіка, віночки, свищики, гончарні вироби, український одяг, знаряддя для народних ігор тощо).

Всі вихователі закладу виявляють високий рівень професійної майстерності, вміння ефективно організовувати дитячий колектив, підбирати, опрацьовувати та вдало використовувати під час занять матеріал, що в результаті і забезпечує високу результативність проведених занять.

Щорічний звіт керівника закладу в ліцеї №1515 червня - для колективу ліцею № 15 особливий день, епохальна подія, хоча і щорічно традиційна - звіт директора  про підсумки роботи. Зранку у актовій залі зібралися вчителі, техпрацівники, заступники директора, представники батьківських комітетів - усі, крім тих, хто працює з дітьми у пришкільному таборі відпочинку. За трибуною директор, на екрані на підтвердження сказаного - фотозвіт. Колектив пригадує все те найголовніше, що відбулося за навчальний рік: і ремонт взимку, у зв`язку із встановленням нових сучасних енергозберігаючих вікон, і результати учнівських олімпіад, і харчування, і свята, акції, конкурси...

Усім дякує директор і на завершення на екрані з`являється кошторис. Кожну витрату коментує Oлена Іванівна.
У кінці - побажання кожному здоров`я, сил, енергії, творчості, відповідальності, натхнення, щоб працювати ще краще, та коротко про завдання на новий 2017-2018 навчальний рік.
Щорічний звіт керівника закладу в ліцеї №15Щорічний звіт керівника закладу в ліцеї №15Щорічний звіт керівника закладу в ліцеї №15

Міжнародна школа з філософії та культурної дипломатії у БельгіїЗ 21 по 28 серпня 2017 року НЦ "Мала академія наук України" запрошує школярів 6-10 класів до участі у Міжнародній школі з філософії та культурної дипломатії, яка пройде у містах Монс та Брюссель (Бельгія).

Метою Школи є розвиток ціннісно-світоглядних компетенцій особистості, критичного та креативного мислення, знайомство учасників з європейською культурно-мистецькою спадщиною, вдосконалення навичок міжособистісної успішної комунікації та розвиток умінь презентації української культури.
Запланована екскурсія до Європарламенту.
Базовою навчальною методикою Школи є "Філософія для дітей". Тренерами школи будуть провідні бельгійські експерти даної методики.
До участі запрошуються підлітки віком 12-16 років.
Вартість участі у Школі: 580 євро (+ візові витрати, якщо є необхідність візи)

Вартість включає в себе:
авіапереліт Київ -Брюссель-Київ
внутрішні поїздки місцевим транспортом
проживання
харчування
страхування
відвідування музеїв
роздаткові навчальні матеріали

Мова навчання та спілкування - англійська!
Для участі у Школі потрібно заповнити анкету до 15 червня 2017 р.
У разі виникнення питань пишіть на пошту culturaldiplomacy.ua@gmail.com (Юлія)
Кількість місць обмежена!

Конкурс-огляд ігрових майданчиків у ДНЗ №60Конкурс-огляд ігрових майданчиків у ДНЗ №60У дошкільному заклады № 60 пройшов конкурс-огляд ігрових майданчиків на кращу підготовку до літнього оздоровлення. Справжньою окрасою подвір'я дошкільного закладу стали композиції, які передають колоритність українського народу, барвистість літніх фарб. Ігрові майданчики були оновлені спільними зусиллями батьків вихованців та педагогічного колективу дошкільного закладу. 

Пришкільний табір відпочинку «Ромашка», який працює при ЗНЗ №9, - це можливість втілити в життя цікаві ідеї, реалізувати свої творчі здібності та змістовно й активно відпочити. План роботи табору складений за принципом тематичних днів і передбачає різноманітні заходи пізнавального, краєзнавчого, патріотичного, екологічного, мистецького, спортивно-оздоровчого, туристичного спрямування.