РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Липень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

АРХИВ
Липень 2025 (7)
Червень 2025 (55)
Травень 2025 (65)
Квітень 2025 (77)
Березень 2025 (80)
Лютий 2025 (101)

Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурсу екскурсоводів музеїв закладів освіти «Край, в якому я живу».

23-24 березня 2021 року Українським державним центром національно-патріотичного виховання, краєзнавства і туризму учнівської молоді, за підтримки департаменту освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації, спільно з Комунальним закладом «Миколаївський обласний Центр національно-патріотичного виховання, туризму та краєзнавства учнівської молоді» Миколаївської обласної ради проведено Всеукраїнський конкурс екскурсоводів музеїв закладів освіти “Край, в якому я живу”.

Щорічно, упродовж 5 років, Конкурс гостинно приймали різні регіони України. У 2021 році, з урахуванням карантинних обмежень, захід уперше проходив у режимі он-лайн. Тому перед учасниками стояло непросте завдання не тільки гідно представити експозиції своїх музеїв, але і зробити їх привабливими для віртуального сприйняття.

У заході взяли участь 55 юних екскурсоводів з 24 областей України та міста Києва.

Учнівську молодь Чернігівщини у конкурсі гідно представили:

-серед музеїв історичного профілю І місце - Власенко Ангеліна, учениця 8 класу, екскурсовод музею «Історія Лісковиці» Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Чернігівської міської ради Чернігівської області, тема екскурсії «Лісковиця - історичний центр Древнього Чернігова» (керівник Федоренко О.В);

-серед учасників, які презентували музеї військово-історичного профілю І місце - Євтушенко Софія , учениця 9 А класу, екскурсовод Музею бойової слави Захисників Вітчизни Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №34 Чернігівської міської ради Чернігівської області, тема екскурсії «Україна в боротьбі за свою незалежність» (керівник Бондаренко М.П).

Щиро вітаємо наших юних екскурсоводів та їх керівників! Ви молодці, натхненні і креативні. Бажаємо нових звершень та перемог!

 

Чернігівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 29 Чернігівської міської ради Чернігівської області.

Вакантна посада: педагог-організатор - 2 ставки.

Адреса закладу: м. Чернігів, вул. вул. Доценка, 9, тел. (04622) 3-13-44.

Атестація у ліцеї № 15

Згідно чинного законодавства, відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників (із змінами) колектив педагогів ліцею прийшов атестацію (встигли до карантину). 23 педагоги підтверджували раніше присвоєні категорії та звання і отримували рекомендації на присвоєння нових категорій. Вітаємо усіх педагогів, які пройшли перший рівень атестації.

Діти разом з вихователями закладу дошкільної освіти № 62 «Алеся» влаштували креативно прикрашені міні-городи, які розміщені в групі, де ростуть цибуля, квасоля, жито та інші рослини.

Город на підвіконні в дитячому садку сприяє розвитку допитливості і спостережливості в дітей, він допомагає краще пізнати життя рослин. Вирощення міні-городу має велике значення для пізнавального розвитку дітей, виховання екологічної культури. Діти отримують навички вирощування рослин власноруч, догляду та спостереження за ними, дізнаються про умови вирощування городних рослин, вчаться естетично прикрашати ділянки з рослинами, бачать результати своєї праці.

Город на підвіконні в ЗДО № 62 "Алеся"Город на підвіконні в ЗДО № 62 "Алеся"Город на підвіконні в ЗДО № 62 "Алеся"

Педагогічна рада (гімназія 31)

11 березня 2021 р. у гімназії № 31 була проведена педагогічна рада з теми:  «Мирна школа: попередження проявам булінгу в освітньому середовищі».

Однією з важливих умов для освітнього процесу є безпечне та комфортне освітнє середовище. Колектив гімназії постійно працює над створенням та вдосконаленням безпечних умов навчання та виховання. Для того, щоб унеможливити насильство та створити безпечне освітнє середовище, кожен учасник навчально-виховного процесу повинен мати уявлення не тільки про те, що вважається насильством, але й про те, як мінімізувати ризики та небезпеки, і в результаті створити умови для внутрішньої безпеки. А це стає можливим лише завдяки спільній цілеспрямованій діяльності педагогів, учнів і батьків.

Педагоги гімназії з різних аспектів розглянули питання створення безпечного освітнього середовища:

  1.  «Порядок реагування усіх учасників освітнього процесу на прояви булінгу та насильства» (ЗДВР Колотіло Н.М.);
  2. «Протидія проявам булінгу в освітньому середовищі» (практичний психолог Олексенко А.О.);
  3. «Правила для учнів гімназії: спільне вироблення правил для учнів гімназії учнівським самоврядуванням та педагогами гімназії» (педагог-організатор Пригорницька С.Ю.);
  4. «Роль класного керівника у формуванні ціннісного ставлення до життя та здоров’я, попередження булінгу та насильства» (класний керівник 7-Б кл. Германчук О.В.);
  5. «Шкільна служба порозуміння. Вирішення конфліктів мирним шляхом» (соціальний педагог Кирієнко Т.М.);
  6.  «Соціально-емоційне та етичне навчання. Практика впровадження СЕЕН в сучасних умовах»» (координатор проєкту СЕЕН Кондратенко О.І.);
  7. «Рівень безпеки освітнього середовища гімназії, аналіз зібраної інформації серед учнів»  (практичний психолог Олексенко А.О.).

Педагогічна рада визначила завдання та перспективи на найближчий час у розбудові мирної та безпечної школи.