РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Учениця 11 класу Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Анастасія Попело перемогла у національному проєкті «Молодь дебатує». Це вже третя участь школярки у проєкті та перша перемога у фіналі.
Фінал відбувся 25 квітня за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини. Реалізує проєкт в Україні громадська організація «Internationales Haus Sonnenberg». Фінальні дебати, у яких перемогла старшокласниця проходили на тему: «Чи повинна держава забезпечити дітям доступ до онлайн-навчання?».
Щороку у проєкті «Молодь дебатує» беруть участь 70 шкіл в 20 регіонах України. До суперфіналу потрапило чотири учня – Анастасія Попело з Чернігова, Євгенія Подурець з Херсону, Дарина Лапчевська з Вінниці та Богдан Цюпка з Конотопу. Члени журі високо оцінили рівень підготовки суперфіналістів, та відзначили участь Анастасії Попело як переможниці.
«Дебати мені цікаві тим, що вони вчать висловлювати свою думку і дуже вдало формувати публічний виступ, але в той же час формулювати його таким чином, щоб нікого не образити і бути максимально толерантним», – розповідає Анастасія. За її словами, підготовка до участі в проєкті відбувається з допомогою вивчення джерел у ЗМІ, живого спілкування з експертами. Допомагала у підготовці школярці її викладач Ірина Корх, яка характеризує переможницю як досвідчену дебатантку: «Вона гарна, розумна, наполеглива і креативна. Вміє влучно підібрати аргументи».
На фінальних іграх до фіналістів звернувся заступник генерального консула Німеччини в Донецьку, в місті Дніпро Петер Герр: «Демократія означає мати голос та запитувати – лише тих, хто говорить, можуть почути – лише ті, хто відповідають, допомагають змінити. Я дуже радий, що ви, шановні учні, як зростаючі майбутні особистості, які будуть приймають рішення та нести відповідальність у вашій країні, практикуєте дискурс слів, обмінюєтеся думками, змагаєтеся аргументами та знаходите шляхи та рішення. Тим самим допомагаючи консолідувати та розширити демократичне суспільство України».
Ініціаторка та голова проєкту в Україні, депутатка європарламенту Віола Фон Крамон під час звернення до учасників дебатів нагадала про місію проєкту: «Дуже важливо, щоб ви не лише навчались для навчання, але щоб з допомогою цієї програми ви дійсно отримали навички критично мислити і залишатись активними. У майбутньому незважаючи у якій структурі ви працюватиме важливо, щоб ви залишались активними та чесними людьми».
Про проєкт:
Ініціатива «Молодь дебатує» щороку реалізує в українських школах унікальний освітній проєкт в рамках якого учні проводять власні аналітичні дослідження з обраної тематики, зустрічаються з провідними експертами, беруть участь у семінарах та проводять дебати. Учнівські дебати побудовані за методикою «Jugend debattiert», що успішно розвивається в Німеччині на загальнодержавному рівні вже понад десять років. Сотні тисяч німецьких школярів беруть участь в «Jugend debattiert», а на фінал приходить президент Німеччини. Унікальну методику німецьких молодіжних дебатів її автори вперше дозволили використовувати іноземною мовою в Україні і з 2016 року більше 2000 українських взяли участь в проєкті.
Основна відмінність від інших форматів дебатів: перемагає той учасник або та учасниця, хто представить в процесі дискусії всі можливі аргументи по темі, використовуючи думки експертів та наукові дослідження. Тема в дебатах завжди формулюється як питання, на яке можна відповісти «так» чи «ні». Але однозначної відповіді немає — аргументи обидвох сторін мають знайти учасникі дебатів. Одне з головних завдань методики — навчити підлітків критичному мисленню та прийняттю зважених рішень.ї
Через карантинні обмеження змагання вперше були організовані онлайн.
- Опубліковано: 26-04-2021, 10:54
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 383
|