РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
З 22 по 26 квітня 2019 року в нашій школі проходив тиждень хімії та біології. Хімічні вікторини про цікаві факти про відкриття хімічних елементи мотивували учнів 7, 8, 9, 10,11 класів (учитель Трифонова Г.М.) перегорнути сторінки книг, передивитися пізнавальні фільми, звернутися до Інтернету, щоб знайти відповіді на складні питання.
Учителі Жердєва Т.П. та Барко Р.В. провели біологічний квест «Юні знавці природи» з учнями 6-х і 7-х класів. Запропонована організаторами квест- гра складалася з восьми конкурсів-«станцій», які мали різноманітні завдання з біології, географії, екології та медицини. Зокрема, станція під назвою «Сільськогосподарська» передбачала знайти відповідність між насінням культурних рослин та їх біологічною назвою, а також за допомогою демонстраційного матеріалу вгадати вид ґрунту. А от станція «Біологічних супермаркет» передбачала перевірити знання учнів про використання тварин і рослин в житті людини. Желатин, вату, агар-агар, морську капусту діти легко вгадали, а ось питання, з чого виготовляють дитячу присипку та лимонну кислоту, було для них нелегке. Також дітей дуже зацікавила станція «Музична», де за аудіозаписом звуків треба було вказати вид тварини.
По закінченні квесту за сумою балів з усіх конкурсів визначалися призери та переможці. Школярі отримали подарунки у вигляді грамот, подяк та солодощів.
Такий спосіб організатори квесту прагнуть впроваджувати в традиційний шкільний процес навчання при вивчення біології та екології, де завдяки нетрадиційному методу гри активно розвивається не лише розумовий потенціал сучасних школярів, але й підтримується фізичний стан їх організму.
- Опубліковано: 1-05-2019, 20:05
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 787
|