РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Важливою вимогою сучасного суспільства є набуття вмінь і навичок, що сприяють розвитку гнучкого мислення та самореалізації особистості. Педагоги Чернігівської ЗЗСО № 21 широко застосовують елементи інноваційних педагогічних ідей і технологій, оптимально поєднують традиційні й нетрадиційні форми навчання, упроваджують інтегровані елементи комп'ютерних знань у навчальний процес.
Адміністрація закладу освіти прагне завжди створити атмосферу колективного пошуку, свободи висловлення, активної участі в обговоренні питання всіх членів педагогічного колективу. На засіданні педагогічної ради з теми «Розвиток природничої освіти (хімія, біологія та природознавство) в умовах реалізації Концепції «Нової українська Школа» вчителі на власному досвіді переконалися у дієвості застосування інтерактивних методик на уроках; зробили висновок, що матеріал засвоюється набагато легше, цікавіше та ефективніше саме в ігровій формі.
К. Д. Ушинський сказав: «Учитель живе доти, доки вчиться, тільки-но він перестає вчитися, у ньому помирає вчитель».
- Опубліковано: 18-04-2019, 15:13
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 681
|