РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Сьогодні метод проектів вважається одним із перспективних видів навчання, тому він створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду вирішення реальних проблем з огляду на майбутнє самостійне життя, які проектують у навчанні.
Впровадження методу проектів – це важка, але цікава робота. Для досягнення результатів потрібна значна кількість часу, а також серйозна самостійна робота кожного члена колективу.
Але це все не лякає вчителів початкових класів Катерину Вікторівну Коваленко (3-В) і Інну Іванівну Авраменко (2-В), які вже із самого початку навчання своїх учнів пропонують їм різноманітні проекти. Цієї зими учні 3-В класу працювали над проектом «Моя улюблена іграшка». Діти представили свої проекти у вигляді малюнків з описом, а потім розповідали про них своїм однокласникам.
А ось проекти учнів 2-В класу були присвячені екологічному вихованню та піклуванню про навколишнє середовище, а тому і назви проектів були відповідні: «Збережемо життя ялинці» і «Пташина їдальня». Роботи учнів вражають своїм різномаїттям, креативним підходом до завдання.
Сподіваємось, що така практика в початковій школі допоможе учням працювати і надалі і втілювати свої проекти в життя.
- Опубліковано: 17-02-2019, 14:15
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 687
|