РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Листопад 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

АРХИВ
Листопад 2024 (87)
Жовтень 2024 (159)
Вересень 2024 (75)
Серпень 2024 (36)
Липень 2024 (24)
Червень 2024 (108)
"Круглий стіл" шкільних бібліотекарів міста

"Круглий стіл" шкільних бібліотекарів міста

З метою розгляду питання розвитку і належного функціонування шкільної бібліотеки у час становлення Нової української школи на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18 відбулося засідання "круглого столу" шкільних бібліотекарів міста «Роль бібліотеки закладу загальної середньої освіти в реалізації освітньої державної політики».  Про історію та сучасне життя школи,  пріоритетні напрямки роботи закладу  розповів його директор  Ярошенко О.С.  Завідувач шкільної бібліотеки ЗОШ № 18 Ніколаєнко Л.В. поділилася досвідом роботи з використання нових інтерактивних технологій, зокрема і  створення  спільно з вчителями початкової школи лепбуку  (lapbook), та пошуку  підходів до користувача бібліотеки.

Далі, згідно плану роботи заходу, учасники круглого столу, члени п’яти методичних груп обговорили проблемні питання функціонування шкільної бібліотеки, відповідно до теми засідання круглого столу:

  •  «Дизайн сучасної бібліотеки закладу загальної середньої освіти»;
  •  «Організація інформаційного середовища Нової української школи»;
  • «Особисті форми та методи  удосконалення фахової майстерності»;
  •  «Сучасна роль бібліотекаря Нової української школи»;
  •   «Створення іміджу шкільної бібліотеки. Бібліотечний етикет, такт».

По завершенню обговорення в групах керівники та представники методичних груп  (Хакімова З.П., Фісенко О.Ю., Власкова В.В., Кошель В.В.,  Мороз Л.М.) поділилися  інформацією про діяльність бібліотек ЗЗСО   за озвученими напрямками роботи.

Після обговорення шкільні бібліотекарі прийшли до висновку, що досягнення  нової  якості  освіти  неможливе  без  поліпшення  матеріально-технічного стану шкільних бібліотек, зокрема  без наявності  сучасної комп’ютерної  та мультимедійної техніки; що  якість  бібліотечно-інформаційного обслуговування залежить від оновлення і поповнення не тільки фондів підручників, але і основних книжкових фондів;  що розвиток і належне функціонування шкільної бібліотеки залежить і від  професійної готовності шкільного бібліотекаря до формування інформаційної культури сучасних школярів.