РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Як навчити дітей насолоджуватись музикою? Як навчити слухати і сприймати класичну музику? Потрібно зробити цей процес не лише цікавим, але й ефективним, як це робить музичний керівник вищої кваліфікаційної категорії ЗДО №35 Руднік Н.В.
Вона давно звернула увагу на методику активного слухання Батії Штраус і на третьому засіданні Школи молодого музкерівника представила її своїм колегам. До слухання класичних музичних творів Наталія Валентинівна додала власні авторські історії, вірші, казкові сюжети. Слухаючи класичну музику, діти акомпанували на музичних інструментах, виконували ритмічні партитури звуковими жестами, застосовували «влучний реквізит» : капці вдягнені на дитячі долоньки, танцювали «Летку-єньку» ; канцелярські резинки, натягнуті на пластикові стаканчики з-під йогурту, допомагали виконати «Піциктто» Лео Деліба; діти перевтілювались у «каченяток» і «вовків», слухаючи «Норвезький танець» Е. Гріга; цікаву історію про козаків розповідали за допомогою мішечків, наповнених крупою, під український танок Гулака-Артемовського із опери «Сорочинський ярмарок».
Для підвищення рівня своєї музичної культури , Наталія Валентинівна запропонувала молодим музкерівникам активізувати процес сприймання музики, загравши на саморобних музичних інструментах «Італійську польку» С.Рахманінова.
Вихователь-методист Нікітчук Л.І., розповідаючи про інноваційній технології в музичному вихованні дошкільників зазначила, що потрібно змінювати звичний формат слухання музики, адже, «коли музика торкається потаємних куточків серця людини – вона назавжди стає її бажаним другом».
А завершила роботу Школи виставка саморобних музичних інструментів та музично-дидактичних ігор.
- Опубліковано: 7-12-2018, 12:46
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 747
|