РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Квітень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

АРХИВ
Квітень 2024 (190)
Березень 2024 (111)
Лютий 2024 (141)
Січень 2024 (87)
Грудень 2023 (150)
Листопад 2023 (140)
Школа молодого музкерівника в ЗДО №35

Школа молодого музкерівника в ЗДО №35

Як навчити дітей насолоджуватись музикою? Як навчити слухати і сприймати класичну музику? Потрібно зробити цей процес не лише цікавим, але й ефективним, як це робить музичний керівник вищої кваліфікаційної категорії ЗДО №35 Руднік Н.В.

Вона давно звернула увагу на методику активного слухання Батії Штраус і на третьому засіданні Школи молодого музкерівника представила її своїм колегам. До слухання класичних музичних творів Наталія Валентинівна додала власні авторські історії, вірші, казкові сюжети. Слухаючи класичну музику, діти акомпанували на музичних інструментах, виконували  ритмічні партитури звуковими жестами, застосовували  «влучний реквізит» : капці вдягнені на дитячі долоньки, танцювали «Летку-єньку» ; канцелярські резинки, натягнуті на пластикові стаканчики з-під йогурту, допомагали   виконати «Піциктто» Лео Деліба; діти перевтілювались у «каченяток» і «вовків», слухаючи «Норвезький танець» Е. Гріга;  цікаву історію про козаків розповідали за допомогою мішечків, наповнених крупою,  під  український танок Гулака-Артемовського із опери «Сорочинський ярмарок».

Для підвищення рівня своєї музичної культури , Наталія Валентинівна запропонувала молодим музкерівникам активізувати процес сприймання музики, загравши на саморобних музичних інструментах «Італійську польку» С.Рахманінова.

Вихователь-методист Нікітчук Л.І., розповідаючи про інноваційній технології в музичному вихованні дошкільників зазначила, що потрібно змінювати звичний формат слухання музики, адже, «коли музика торкається потаємних куточків серця людини – вона назавжди стає її бажаним другом».

А завершила роботу Школи виставка саморобних музичних інструментів та музично-дидактичних ігор.