РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
У Чернігівському закладі дошкільної освіти №26 активно усувають наслідки підтоплення, яке відбулося 17 липня через незавершений ремонт даху. Під час виконання робіт підрядник не передбачив можливих погодних умов і не забезпечив належного захисту від дощу.
Фірма «ВНВ-2000», що є підрядником з капітального ремонту дитсадка № 26, всі збитки взяла на себе. Нині вона інтенсивно усуває наслідки негоди. При цьому, як наголошує керівник фірми Андрій Голосюк, будівельники працюють на випередження: всі заплановані роботи обіцяють виконати вже до вересня.
У тому, що графік капітального ремонту закладу не затягнеться, впевнений і начальник управління капітального будівництва Чернігівської міської ради Вячеслав Почеп. За його словами, в навчальному закладі також будуть приведені до ладу пошкоджені меблі.
Навчально-виховний процес в садку через підтоплення не переривався. Завідувачка ДНЗ №26 Вікторія Олексієнко пояснює: діти перебувають на першому поверсі будівлі. До всього влітку кількість маленьких відвідувачів традиційно менша. Нині з восьми груп працюють п’ять.
- Опубліковано: 27-07-2018, 08:51
| - Автор: admin
- Коментарів: 0
- Переглядів: 816
|