РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Об’єктивний підхід до перевірки професійних знань освітян передбачив, зокрема, особисту їхню присутність на атестації, чого раніше не було. Це повністю відповідає вимогам Типового положення про атестацію, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки.
Під час проведення атестації, визначення рівня кваліфікації атестаційною комісією враховувалися в першу чергу результативність роботи вчителя (а саме рівень успішності учнів, їхні досягнення та здобутки), а також використання вчителем передового педагогічного досвіду, його участь у професійних конкурсах та роботі міських методичних об’єднань.
Особливістю цьогорічної атестації шкільних вчителів став також моніторинг рівня володіння інформаційно-комунікаційними технологіями. Одним із завдань, наприклад, було знайти необхідну інформацію в Інтернеті, створити текстовий документ та скористатися електронною поштою.
«Використання комп’ютерних технологій, мережі Інтернет є невід’ємною складовою сучасного освітнього процесу. Разом з тим, як засвідчили результати моніторингу інформаційної компетентності, лише 60% чернігівських вчителів мають високий або достатній рівень знань з комп’ютерної грамотності», - відмітив начальник управління освіти Чернігівської міської ради Василь БІЛОГУРА.
Варто зазначити, що це був саме моніторинг, оскільки участь у ньому не була обов’язковою умовою атестації, і результати виконання запропонованих завдань офіційно не оцінювалися.
«Враховуючи те, що частина чернігівських педагогів виявилася не готовою до зміни підходів у професійній атестації, зауважу, що ми, освітяни, маємо керуватися не суб’єктивними поглядами і особистими образами, а передусім інтересами дітей. Наше завдання - створити максимально сприятливі умови для здобуття якісної освіти, і високі професійні стандарти педагогічної діяльності вчителя – одна з складових Концепції нової української школи», - наголосив Василь БІЛОГУРА.
- Опубліковано: 11-04-2018, 10:37
| - Автор: Ірина_Гнатюк
- Коментарів: 0
- Переглядів: 678
|