РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Протягом двох місяців учні Чернігівського вищого професійного училища побутового обслуговування брали участь у конкурсі-флешмобі, оголошеному Чернігівським навчально-методичним центром професійно-технічної освіти під назвою "#Я матиму роботу! А ти?".
Мета конкурсу полягала у популяризації професійно-технічних навчальних закладів та піднятті престижності робітничих професій.
Учні та педагоги нашого училища взяли активну участь у конкурсі-флешмобі і за результатами стали найактивнішими серед закладів професійної освіти Чернігівської області. Багато лайків було віддано за Саєнко Тетяну ученицю групи 714 ("Візажист. Візажист-стиліст"), а за кількістю репостів відзначені Іванова Христина група 701 ("Кравець. Закрійник") та Гречко Катерина група П-18 ("Перукарське мистецтво та декоративна косметика").
Переможцем обласного конкурсу в номінації "за кількістю "лайків"" став Гречка Сергій, який навчається за професією "Фотограф (фотороботи)".
Отож, вітаємо Сергія і бажаємо йому та всім нашим учням подальших перемог та успіхів у професійній діяльності.
- Опубліковано: 6-03-2018, 08:14
| - Автор: admin
- Коментарів: 0
- Переглядів: 936
|