РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
Керівник гуртка музичного гуртка «Found Sound» ЗОШ № 17 Літош Юлія Юріївна активно використовує на заняттях орф-підхід.
Орф-підхід – це практичний спосіб виховання і навчання через мистецтво і творчість, що базується на єдності і взаємозв’язку музики, руху і мовлення, а уроки за умови орф-підходу- це:
-всебічний музично-творчий розвиток;
-дитяча музична творчість як метод активного музичного розвитку і становлення творчої особистості;
-спів і рух під музику;
-декламація і ритмічні вправи;
-театралізація;
-гра на елементарних музичних інструментах, «гра в музику».
Орф-підход базується на грі, імпровізації, а отже – дає дитині вільно твори ти, виражати себе, одночасно вчить фантазувати; допомагати розвивати естетичний смак, образне мислення, відчуття ритму, часу і простору, вчить працювати у групі.
Учитель музичного мистецтва школи №17 Літош Юлія Юріївна поділилась досвідом роботи з учителями міста по використанню Орф-підходу, для розвитку творчих здібностей молодших школярів. Учителька провела демонстраційне заняття музичного гуртка, під час якого використала різні форми та види музичної діяльності (діти співали, декламували, грали на музичних інструментах, танцювали). На занятті зберігався високий емоційний тонус. За своєю логікою розвитку, драматургією та кульмінацією заняття представляло єдине художнє ціле, основане на темі «Кухня». Учні самостійно відтворювали звуки в нових «кухонних» музичних інструментах, від чого отримували задоволення.
Педагог в роботі з дітьми був уважним та делікатним, що створювало гармонійну атмосферу та стимулювало позитивне емоційне ставлення до навчання.
- Опубліковано: 13-12-2017, 07:12
| - Автор: admin
- Коментарів: 0
- Переглядів: 969
|