РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
« Червень 2025 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
АРХИВ
Актуально, повчально і змістовно провели онлайн-лекцію Віктор Мозговий, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Київського торгівельно-економічного університету, та Ірина Лісовецька, методист навчально-методичного центру психологічної служби у системі освіти ЧОІППО імені К.Д. Ушинського, для педагогів школи на тему «Екстрена психологічна допомога в надзвичайних ситуаціях». Під час лекції вчителі дізналися, як пояснити дітям, що відбувається, коли до школи зателефонували та повідомили про замінування, алгоритм дій у разі надзвичайної події, як попередити психотравмування дитини, як не піддаватися паніці. Також вчителі отримали пам’ятки «Поради психолога щодо поводження в кризовій ситуації», «Як не піддаватися паніці та підтримувати організм в здоровому стані». Сподіваємося на подальшу співпрацю.
- Опубліковано: 4-02-2022, 17:18
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 451
|