Інформація ЗОШ № 34 про національно-патріотичну роботу в січні-лютому 2018 року

Протягом січня-лютого 2018 року в ЗОШ № 34 проведено такі заходи з національно-патріотичного виховання:

Усні журнали:  «Україна – це моя історія» в 6-Б класі до Дня пам’яті Героїв Крут; «День пам’яті Небесної сотні» в 5-А кл.; «Україна пам’ятає» в 5-В кл.; «Трагедії українського народу» в 6-А кл.; «Герої не вмирають в 6-В кл.; «Ми – нація єдина, твої ми діти, Україно!» до Дня Соборності України в 6-Б кл.; «Герої Небесної сотні живуть в наших серцях» в 9-х класах; «Цей день в історії» до дня пам’яті Героїв Крут в 10-Б кл.

Також учні 8-А, 8-Б класів переглянули фільм до Дня пам’яті подій під Крутами в ДК Текстильників; учні 11-А класу переглянули та обговорили фільм «Небесна сотня. Зима, що нас змінила»; відеожурнали «22 січня – День Соборності України» та «29 січня – День пам’яті Героїв Крут» подивилися учні 10-А класу.

Відвідали шкільний музей, експозицію пам’яті героїв Крут та Небесної сотні учні 9-11 класів. Зустріч з воїном АТО Плоским Р. відбулася в 11-Б класі.

В початковій школі проведено вікторини «Чи знаєш ти свій рідний край?», подорож «Древня столиця України» в 3-х класах; переглянули презентацію «Єдина моя Україна» учні 1-х класів; створено фотовиставку «Чернігів стародавній». Також відбулась поїздка до Києва учнів 4-х класів; для учнів 2-х класів проведено майстер-клас по виготовленню подарунків воїнам АТО, які потім було відправлено через волонтерів.

Захід «Уроки Чорнобиля» проведено в 9-х класах.

Інформація ЗОШ № 34 про національно-патріотичну роботу в січні-лютому 2018 рокуІнформація ЗОШ № 34 про національно-патріотичну роботу в січні-лютому 2018 рокуІнформація ЗОШ № 34 про національно-патріотичну роботу в січні-лютому 2018 рокуІнформація ЗОШ № 34 про національно-патріотичну роботу в січні-лютому 2018 рокуІнформація ЗОШ № 34 про національно-патріотичну роботу в січні-лютому 2018 рокуІнформація ЗОШ № 34 про національно-патріотичну роботу в січні-лютому 2018 року

  • Опубліковано: 28-02-2018, 16:31 |
  • Автор: admin
  • Коментарів: 0
  • Переглядів: 119 |