РОЗДІЛИ САЙТУ
- ⇒ Нормативна база
- ⇒ Дистанційна освіта
- ⇒ Нова українська
школа
- ⇒ Вступ до першого
класу
- ⇒ Профільна загальна
середня освіта
- ⇒ Національний
мультипредметний тест
- ⇒ Цивільний
захист
- ⇒ Матеріально-технічна
база закладів
освіти
- ⇒ Шкільний
громадський
бюджет
- ⇒ Стратегія розвитку
освіти Чернігівської
територіальної громади
- ⇒ Харчування
- ⇒ Доступ до публічної
інформації
- ⇒ Публічні закупівлі
- ⇒ Вакансії
- ⇒ Реєстрація в ДНЗ
- ⇒ ІРЦ
- ⇒ Телефони
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Міністерство освіти і науки України
Український центр оцінювання якості освіти
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області
Управління освіти і науки облдержадміністрації
Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради
Youtube-канал управління освіти
ПРО УПРАВЛІННЯ
КАЛЕНДАР НОВИН
АРХИВ
ЗЗСО №13: Тиждень художньо-естетичного виховання
Тиждень художньо-естетичного виховання: де кожен момент стає шедевром, а кожна зустріч — сповнена краси та натхнення. Учні 5- х класів поринули у таку зустріч, де зіграли в "Музичну вікторину", побули "Знавцями музики, відвідали "Співочу студію" та ритмічно завершили свою мандрівку. З дітками 1-го класу провели урок-подорож у мистецьке місто. Побували на вулиці Ритмічній, де виконали ритмічну вправу «Булька»; Музичній, де виконали пісню Наталії Май «Весняночка»; Танцювальній, Архітектурній та Казковій.
В кінці мистецької подорожі пограли у гру "Що звучить?" та отримали заряд позитиву та гарного настрою.
Мистецькі подорожі країнами світу збагатили уявлення учнів 4х класів про красу нашої планети. Але прийшов час повертатися в рідну Україну.
Дівчата та хлопці фантазували, яким буде мистецтво майбутнього та який вигляд матимуть міста їхньої мрії!
Кожен зобразив місто майбутнього
Такі виправи корисні з психологічної точки зору та здатні розвивати емоційну сферу.
- Опубліковано: 24-05-2024, 09:35
| - Автор: Управління освіти
- Коментарів: 0
- Переглядів: 87
|