РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Вересень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

АРХИВ
Вересень 2025 (7)
Серпень 2025 (21)
Липень 2025 (15)
Червень 2025 (56)
Травень 2025 (63)
Квітень 2025 (77)
«Інженерний тиждень» в СЗОШ № 2

 

З метою ознайомлення учнівства з наукою, набуття навичок критичного мислення, комплексного вирішення проблем, розуміння технічних процесів та способів застосування науково-технічних знань у реальному житті, розвитку креативності, поштовху до розвитку власного інженерного потенціалу з 15 січня по 11 лютого в СЗОШ № 2 проведений Інженерний тиждень-2024.
Головною темою тижня було обрано САМОЗАРАДНІСТЬ, що є важливою складовою розвитку креативності, відповідальності, самостійності.
Учні початкової школи з великим нетерпінням чекали і цьогоріч початку Інженерного тижня-2024, адже під час проведення таких тижнів вони спостерігають, досліджують, демонструють і креативлять. Учні виготовляли «Механічний телефон», «Перекотиполе», «Гусінь», «Автомобіль», «Механічну іграшку Тіп-топ», «Нічогонебачу-чорнило», «Годівничку для птахів» (учителі Копиця О. В., Гомоля Т. М., Симоненко Р. І., Ференц Н. М., Морщак О. А., Носко А. А., Стьопіна Л. Г., Гой А. Г., Ситенок О. В., Доман С. М.).
У межах Інженерного тижня учні 8 класів на уроках фізики виготовляли електричні ліхтарики (учитель Давиденко Г. П.), а учні 7-А та 7-В класів будували модель «Кінетичної машини» (учитель Барбасов С. О.). На уроках хімії учні 7 та 9 класів виготовляли вугільний фільтр для очищення води (учителі Горнюк Н. М., Бутко А. Ю.). На уроках біології учні 9-В класу провели дослід «Усе постійно змінюється», у процесі якого виділяли природні барвники антоциани з червоної капусти та використовували їх як індикатори РН-середовища (учитель Барсукова Л. А.). Учні 11-А класу під керівництвом учителів технологій Божок А. А. та Кирієнка М. В. спроєктували та виготовили крісло з картону для облаштування шкільного укриття.
Інженерний тиждень-2024 був часом, коли кожен зміг відчути себе частиною чогось великого, долучитися до інженерної спільноти та зрозуміти, наскільки важливим і захопливим може бути інженерне мистецтво!