РОЗДІЛИ САЙТУ

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ

КАЛЕНДАР НОВИН
«    Вересень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

АРХИВ
Вересень 2025 (11)
Серпень 2025 (20)
Липень 2025 (15)
Червень 2025 (56)
Травень 2025 (63)
Квітень 2025 (77)

Осінні канікули в Чернігівській гімназії № 19

Осінні канікули в Чернігівській гімназії № 19

Канікули — це час повної свободи від шкільних уроків. Для дітей це ідеальний час для втілення своїх улюблених ідей. Провести разом час з друзями, поїхати на екскурсію у Львів, сходити в боулінг, художній музей, лазертаг. За ці сім днів учні добре відпочили насолоджувалися кожною хвилиною осінніх канікул.

Осінні канікули в Чернігівській гімназії № 2

Осінні канікули в Чернігівській гімназії № 2

Ось і промайнули осінні канікули, під час яких наші учні мали можливість не лише відпочити, а й пізнати нове! Школярі Чернігівської гімназії № 2 відвідали Антонієві печери, дбали про ментальне й фізичне здоров'я, святкували Гелловін на український лад, ходили до кінотеатру й боулінгу, брали участь у фотомарафоні та патріотичних майстеркласах, побували у планетарії та астрофізичній обсерваторії.  

Проєкт «Лагідна українізація» у Чернігівській гімназії № 2

У межах проєкту #Лагідна_Українізація_від_Чернігівської_гімназії_2, який розширює свої кордони, відбувся тренінг для наших педагогів під назвою «Не такий страшний правопис...». Учителі мали чудову можливість детально ознайомитися з основними змінами українського правопису-2019, розібратися у складних моментах і здобути практичні навички для застосування нових правил під час навчального процесу. Завдяки інтерактивним завданням та обговоренням ми разом довели, що правопис — це не лише норми, а й жива мова, яка постійно розвивається і вдосконалюється! Віримо, що ці знання допоможуть нашим учням краще оволодіти українською мовою та пишатися її багатством і сучасними змінами!  

У Чернігівській гімназії №11 провели перший етап ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

У Чернігівській гімназії №11 провели перший етап ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

Щорічно учні Чернігівської гімназії №11 беруть участь у Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика, мета якого – піднесення престижу української мови, забезпечення її всебічного розвитку і функціонування в усіх сферах суспільного життя. У закладі освіти відбулася церемонія відкриття першого етапу ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Гімназистам запропонували ряд завдань, із якими вони гідно справилися. Переможці І (гімназійного) етапу будуть представляти наш заклад освіти на міському рівні. Бажаємо їм сили та удачі!

Еко-десант в Чернігівській гімназії №11

З приходом осені та початком листопаду саме час потурбуватися про чистоту довкілля. В Чернігівській гімназії №11 відбувся екологічний десант з прибирання території закладу освіти і прилеглоі території. До нього долучилися адміністрація, вчителі та учні 5-9 класів, технічний персонал. Це було не лише корисно для нашої гімназії, а й вчило всіх відповідально та дбайливо ставитися до оточуючого середовища. Дякуємо всім, хто береже природу і дбає про чистоту довкілля!

Чернігівська гімназія №11: Осінні канікули – із користю

Чернігівська гімназія №11: Осінні канікули – із користю

Учителі Чернігівської гімназії №11 постійно працюють над своїм професійним рівнем, удосконалюють педагогічну майстерність, підвищують кваліфікацію: опановують нові та вдосконалюють раніше набуті компетентності в межах своєї професійної діяльності. Так на осінніх канікулах відбулися засідання педагогічної ради «Формування здорового способу життя на уроках з фізичної культури, основ здоров’я, курсу «Здоров’я, безпека та добробут», психолого-педагогічний семінар «Успішна соціалізація дитини в колективі однолітків». Проведені засідання науково-методичної рада закладу освіти, школи молодого вчителя, інструктивно-методична нарада, де вчителі мали змогу обговорити ряд питань, а саме: «Якісна освіта – основа конкурентного потенціалу країни (інструменти оцінювання якості освітньої діяльності)», «Інклюзивна освіта: сутність, завдання, принципи», «Розвиток твердих і м’яких навичок – ключ до успіху в майбутньому», «Інструменти виявлення та подолання навчальних втрат», «Стратегії та технології проведення уроків у дистанційному та змішаному форматах», «Мотивація здобувачів освіти: 5-крокова модель похвали», «Формування інклюзивної компетентності у вчителя – здатності працювати з дітьми з особливими освітніми проблемами», «STEM-освіта: низка курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування», «10 правил, як працювати з академічною доброчесністю в закладі освіти», «Кроки та поради для розвитку м’яких навичок у дітей».

 

Педагогічний колектив провів незабутній день на Блакитних озерах, де всі занурилися у практичні вправи для емоційного розвантаження, відновлення сил і позитивної психотерапії. Природа допомогла створити атмосферу гармонії, яка об’єднала колектив, наповнила енергією та позитивом. Завдяки щирому спілкуванню та спільним активностям ми відчули, як зміцнилися наші зв’язки та з’явилося більше довіри один до одного. Це саме те, що потрібно для злагодженої та ефективної роботи. Гармонія, підтримка і єдність — наші ключові складові сьогодні. Щасливий учитель-щасливий учень! Відпочиваємо, відновлюємося та підтримуємо один одного!

Цифровий курс для сучасної освіти в гімназії №13

Цифровий курс для сучасної освіти в гімназії №13

  Вчителі Чернігівської гімназії №13 не марнували канікулярний час, а спрямували його на професійний розвиток, пройшовши 24-годинний курс з підвищення цифрової компетентності.
Навчання відбулося завдяки підтримці проєкту #ESTDEV #FromThePeopleOfEstonia (Естонський центр міжнародного співробітництва), а провели його їхні ж колеги – вчителі цієї гімназії Тетяна Федан та Інна Ткаченко. Ці талановиті педагоги влітку пройшли спеціальне навчання та здобули сертифікати тренерів, аби передати свої знання та навички іншим. Такий професійний підхід вкотре доводить, що колектив гімназії №13 прагне постійного вдосконалення, щоб крокувати в ногу з часом та сприяти сучасній освіті для своїх учнів.